În noaptea aceea nu am putut să dorm liniștit și m-am zvârcolit în pat, gândindu-mă la Cosmin și la ce am făcut noi doi la vestiar.
Nu știam ce atitudine să iau față de el pe viitor. Nici cum să mă comport cu Simona, pe care am înșelat-o pentru prima oară de când eram împreună. Și cu cine? Culmea, cu un băiat, pe care abia dacă-l cunoșteam!
Am adormit târziu, spre dimineață, dar m-am trezit repede leoarcă de transpirație, cu inima bubuindu-mi în piept.
Se făcea ca eram în brațele lui Simona și ne iubeam. Am încercat să-i mângâi trupul zvelt și frumos, cu pielea aceea fină și catifelată, dar am simțit sub degete mele niște mușchi puternici și masivi. Intrigat, m-am uitat la fața ei dar l-am văzut pe Cosmin care îmi zâmbea drăgăstos și mi-a făcut șmecherește cu ochiul. Am început să ne sărutăm cu multă pasiune, iar în spatele meu am auzit vocea Simonei. Am înlemnit de groază și m-am trezit brusc.
Era trecut de ora 4 dimineața, dar n-am mai avut curajul să mă culc. Am aprins lampa de pe birou, am luat culegerea de mate și am lucrat câteva exerciții pentru bac până s-a făcut ora 7, când m-am echipat de școală și am mers la bucătărie pentru micul dejun.
Am avut o dimineață absolut de rahat! Cred că arătam mai mult ca un zombi decât ca un elev de liceu. Când am ajuns la școală Simona mă aștepta nerăbdătoare în curte. În drum spre clasă m-a supus la un tir de întrebări:
- Bună dimineața, iubi!
- Bună!
- Da' ce e cu tine? Ți s-au înecat corăbiile? Ești așa de încruntat! De ce nu m-ai sunat aseară? Era vorba să mergem la film și după aia să ne simțim și noi bine că ai mei erau plecați la țară. Te-am sunat de câteva ori după antrenamente dar aveai telefonul închis. Când am văzut că am ratat filmul m-am înfuriat și am închis la rândul meu telefonul. M-ai sunat cumva și tu după aceea? Ce s-a întâmplat de fapt? Te-ai văzut cumva cu altă gagică, că roiesc după tine ca albinele după nectar?
- Simona, fii serioasă! Iar bați câmpii și ești geloasă fără rost! Nu s-a întâmplat nimic și nu m-am văzut cu nici o fată. După antrenamentul de pe teren am avut o ședință tactică pentru meciul de duminică cu cei din Curtea de Argeș. Apoi Nea Marian, m-a chemat să discute cu mine, în calitate de căpitan, despre moralul echipei, ce probleme mai au băieții și cum să facem să-i ambiționăm ca să câștigăm duminică. Am plecat de la stadion după ora 7, se înserase și te-am sunat ca să renunțăm la film și să ne vedem direct la tine acasă. Dar aveai telefonul închis. Am mers acasă, am mâncat și m-am apucat de lecții. Am încercat să te mai sun dar telefonul tău era în continuare mut. Apoi am lucrat la mate, pentru că azi după ore avem pregătire pentru bac. Cred că m-am culcat după ora 2 noaptea, de aia sunt așa de demolat! Ești mulțumită?
- Iartă-ma iubi, n-am vrut să fiu rea! Dar mi-am pus atâtea speranțe pentru seara trecută! Numai noi doi toată noaptea! Bine, am înțeles și te iert dacă îmi dai o sărutare!
- Unde, aici pe scări? Ești nebună! O să ne vadă toată lumea! Hai mai bine la baia băieților!
Invitația mea nu și-a atins scopul. Simona m-a împins în balustrada scărilor, s-a agățat de gâtul meu cu brațele ei posesive și a început să mă sărute cu sălbăticie, mușcându-mi pătimaș buzele. Colegii și profii treceau pe lângă noi, se holbau ca la circ și comentau amuzați cu voce tare. Mă simțeam al naibii de jenat dar Simona era fericită că putea să le demonstreze tuturor rivalelor potențiale că ea era singura mea stăpână. Ca să nu par ridicol în fața băieților am luat-o în brațe și am continuat să ne sărutăm în ciuda tuturor.
L-am zărit pe Cosmin cu coada ochiului când a trecut pe lângă noi împreună cu doi băieți, fără să mă bage în seamă și fără să mă salute. Mai mult, Cosmin a întors capul în mod ostentativ.
Gândurile mele au zburat instantaneu către el și am rememorat cu plăcere orele fierbinți petrecute cu el în vestiarul de la stadion. Brusc, m-am excitat ca un armăsar. Simona și-a întrerupt sărutările, îndepărtându-se puțin de mine.
- Iubi, eu sunt cauza?
- Adică? Nu înțeleg!
- Din cauza mea s-a trezit la viață "voinicul" tău? Ai în pantaloni ditamai știuletele!
- Normal, iubirea mea! Doar mă cunoști deja! Fiecare sărutare de a ta e ca o pastilă de viagra pentru "voinicul" meu.
- Vai sunt foarte bucuroasă și mândră de asta! Hai acum în clasă, că se sună imediat!
Orele au fost obositoare și s-au scurs foarte încet. Parcă aveam pe cap o cască grea de fier, nu mă puteam concentra la lecții. Îmi era teribil de somn și gândurile îmi zburau la Cosmin și la relația noastră. M-am excitat din nou ca un taur și făceam eforturi disperate ca Simona, colega mea de bancă să nu-și dea seama.
În plus, la fiecare oră eram ținta ironiilor profesorilor mei care au realizat că nu eram atent și că eram cu mintea aiurea. Ca să mă chinuie suplimentar Simona mă cicălea întrebându-mă din oră în oră ce se petrecea cu mine și dacă nu cumva eram bolnav. În sfârșit s-a sunat de plecare. Se terminase și ultima oră.
În ziua aceea clasele din anul IV aveau pregătire la mate pentru bac. Ca să încăpem toți elevii pregătirea se făcea în sala de festivități de la parter. Până să începem aveam o pauză de o oră. Am coborât cu Simona, pregătiți să ne petrecem oră liberă la bufetul liceului amenajat într-o sală de la parter. Urma să luăm o gustare și să bem un cappuccino.
În drum l-am zărit pe Cosmin că a intrat la baia de la parter. Era un prilej foarte bun să discut cu el, să ne lămurim, să-mi cer iertare pentru gestul de la vestiar și să încerc să ma împac cu el. Îl doream cu disperare. Iar o luasem razna și nu mai judecam limpede!
- Simona, m-am răzgândit! Nu mai mi-e foame și nici sete. Nu știu de ce, dar mi-e un pic greață. Cred că de la oboseală sau de la căldura din clasă. Du-te tu singură la bufet să mănânci! Sunt convins că n-ai mâncat nimic dimineață dacă ai tai n-au fost acasă. Eu în schimb am dejunat foarte bine. Știi cât de riguroasă e mama cu micul dejun! Te aștept în curte. Cred că o gură de aer o să-mi facă bine. Nu te grăbi cu mâncatul. Prefer să stau un pic singur la aer ca să-mi adun gândurile.
- OK, iubi! Te înțeleg. Ne vedem în sală. Am să-ți țin loc lângă mine. Dă-mi mie ghiozdanul tău!
Am așteptat ca Simona să dea colțul coridorului către bufet iar eu m-am grăbit la baie ca să-l mai prind pe Cosmin.
YOU ARE READING
My secret love
RomanceDragostea imorală, imposibilă și secretă dintre doi adolescenți de liceu care încercă cu disperare să facă față prejudecăților învechite și intoleranței familiei, școlii și societății dintr-un mic orășel de provincie din România.