Capitolul 7. O întâlnire mai ciudată cu Cosmin

55 6 0
                                    

Când am intrat la baie l-am văzut pe Cosmin la chiuvetă că se spăla pe mâini. A ridicat privirile spre mine, apoi din nou a întors capul în mod ostentativ. Am ignorat gestul său și m-am apropiat de el salutându-l amical:

- Salut, Cosmine! Ce mai faci?

- ...

- Cosmine, vreau să discut ceva serios cu tine! Nu face pe mutul și surdul cu mine!

Am făcut repede un control al celor 6 cabine ca să văd dacă mai era cineva acolo și nefiind nimeni l-am luat brutal de o aripă și l-am înghesuit în ultima cabină. Am închis ușa după mine, l-am placat cu spatele de peretele cabinei apăsându-l cu un braț, iar cu cealaltă mână i-am prins maxilarul, obligându-l să se uite în ochii mei.

- Cosmine, te rog din suflet să mă asculți și să fi atent la mine! Nu am prea mult timp la dispoziție. De la început te rog din adâncul inimii să mă ierți pentru toate cele spuse aseară la vestiar. Te rog să uiți vorbele pe care ți le-am spus. N-a fost nimic adevărat. Am făcut cea mai mare prostie din viața mea și regret acum amarnic! Nu știu ce a fost cu mine. Nu eu am vorbit atunci! Parcă cineva mi-a luat mințile. Te rog mult de tot să mă ierți! Să știi că eu țin enorm la tine și nu vreau să te pierd! Clipele frumoase pe care le-am trăit ieri împreună au fost cele mai fericite din viața mea! Pe bune! Dacă vrei, pot să mă jur.

- Nu e nevoie, te cred, dar...

- Lasă-ma, să termin! Dragul meu, ai apărut ca un meteorit în viața mea și ai răvășit-o cu totul. Dar nu-mi pare rău! Din contră, mi-ai deschis ochii și am aflat câte alte lucruri mișto mai există în viață. Vreau să rămânem prieteni, ba chiar mai mult de atât. Da, sunt întru totul de acord cu dorințele tale pe care mi le-ai spus ieri. Da, îmi placi la nebunie și te doresc cu disperare. Chiar acum! Chiar aici!

- Dragul meu Ionuț, mă bucur foarte tare că ți-ai schimbat părerea și că mă vrei. Dar totuși, vrei s-o facem aici? Nu crezi că ...

Nu l-am mai lăsat să continue și i-am acoperit buzele cu gura mea lacomă și însetată, apoi l-am cuprins în brațe și l-am strâns cu căldură la pieptul meu. Cosmin mi-a răspuns în același mod strângându-mă cu putere în brațe și sărutându-mă cu pasiune.

Mi-am coborât mâinile și am început să-i strâng în palme fesele musculoase, să-l trag mai aproape și să-l lipesc de mine. Am simțit scula lui mare și dură presându-mă, așa cum și a mea îl apăsa pe el. "Voinicul" meu mă durea fiind înghesuit în blugii mei slim fit și aștepta excitat ca să fie eliberat.

După ce ne-am potolit setea unul de celălalt, ca la un semnal, fără să ne dezlipim buzele amândoi am început reciproc să ne descheiem blugii și să ne eliberăm sculele din apăsare. Falusurile noastre întărite și fierbinți fiind eliberate s-au arcuit voinicește în sus atingându-se una pe alta.

O senzație de milioane! Simțeam scula lui caldă și catifelată pulsând de dorință fiind lipită de a mea, care era țeapănă și dură și aștepta să fie iubită de el. Cosmin a început să o mângâie tandru și să mi-o frece. Apoi s-a desprins de mine, m-a împins ușor ca să-și facă loc, s-a lăsat în genunchi și mi-a luat "voinicul" la supt. Dar eu voiam să-l posed, să intru în el până la rădăcina falusului meu întărit. Să intru cu totul și să mă cufund în fundul lui cald și primitor. Nu aveam timp pentru tot tacâmul. Așa că l-am ridicat, i-am tras pantalonii și boxerii în jos până la glezne și i-am spus cu o voce gâtuită de excitare:

- Ionuț, n-avem timp pentru tot meniul! Vreau să te trag în pulă! Descalță-te și scapă de chiloți și de blugi. Așa e perfect. Acum ia-mă de gât, saltă la mine în brațe și încleștează-te bine cu picioarele de mijlocul meu. E perfect! Lasă totul pe seama mea. Tu trebuie numai să te ții strâns de mine și mai ales să nu scoți nici un sunet!

Mi-am dus palma la gură, am scuipat cât mai multa salivă pe care am întins-o peste scula mea. Am repetat figura de câteva ori până când scula mea a fost suficient de umedă. Apoi i-am umplut  fundul fin și catifelat cu salivă și am îndesat-o bine cu degetele. Foarte repede și din scurt pentru că nu aveam timp. Eram la parter, aproape de bufet și putea să intre cineva în orice moment, chiar dacă pauza se terminase.

- Gata! Am terminat! Lasă-te în jos pe țeapa mea și să nu faci nici un zgomot. O să am eu grijă să nu te doară prea tare.

L-am placat bine cu spatele de perete, mi-am potrivit scula între fesele lui lunecoase, iar Cosmin s-a lăsat în jos pe ea privindu-mă cu ochii săi mari și frumoși, măriți de plăcere. Cosmin a scot numai un singur scâncet de durere când a ajuns la capăt iar fesele lui netede și fine s-au oprit în tufa mea neagră și deasă de floci. Am înțeles și am așteptat puțin ca să se acomodeze apoi i-am spus:

- Cosmin, lasă-mă pe mine să conduc! Vreau eu așa! Vreau să simt ca eu sunt cel care te fute. Că sunt masculul tău. Parcă voiai să fii fetița mea! Tu stai agățat de mine și să fii atent ca să nu-mi scapi din pulă.

Apoi am început o mișcare lentă și senzuală de du-te/vino, care ne-a adus pe amândoi imediat la extaz. Cosmin a început fericit să ma sărute cu dragoste. Eu mi-am scos mâinile de sub fesele lui lăsându-l să stea liber în țeapa mea și am pornit să-i mângâi șoldurile și fesele musculoase atât de senzuale, fără să mă opresc din pompat.

- Ionuț, mă înnebunești! Mă simt super când mă fuți! Te iubesc enorm, cum n-am iubit pe nimeni până acum! Vai, ce bine e! Nu te opri te rog! Bagă mare și fute-mă! Fute-mă cu putere, ca un armăsar! Acum că n-ai prezervativ aș vrea să-ți golești toată sămânța în mine ca să mă fecundezi! Vai, ce mult îmi place cum ma fuți! Ești unic, ești un super armăsar!

- Și mie îmi placi Cosmin foarte mult! Te-am visat toată noaptea, ne iubeam ca doi disperați. Te trăgeam în pulă ca un armăsar, așa cum îți dorești tu. Să știi că îmi place nespus de mult să te fut și să fii al meu! Niciodată nu m-am simțit mai bine. Cu nici o fată cu care am făcut sex. Cosmin, tu mă înnebunești cu fundul tău strâmt și atât de primitor. Cred că o să mă golesc imediat!

- Și eu iubitul meu drag! Simt că o să explodez de îndată!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My secret loveWhere stories live. Discover now