Capitolul 5. Ochii văd, inima cere, conștiința nu e de acord!

56 8 2
                                    


Cosmin a luat un prosop mare din dulap, l-a întins pe jos și s-a așezat pe el culcându-se pe spate. Eu am îngenunchiat lângă el, i-am pus piciorul stâng pe umărul meu, m-am aplecat peste el și l-am pătruns dintr-o singură mișcare. Apoi am continuat să-l pompez cu multă vigoare, știind că așa-i plăcea lui Cosmin. Acesta mă privea fericit și mă mângâia extaziat pe cap și pe spate.

Eram roșu ca focul și transpirat ca un cal de curse. De pe fața și din părul meu cădeau peste Cosmin picături calde de sudoare. Din când în când mă aplecam mai mult peste el ca să-l sărut cu sete și lăcomie mușcându-i buzele dulci și cărnoase, apoi reluam pompatul cu și mai multă putere.

- Vai, ce bine e! Nu mai pot de plăcere! Așa! Așa! Izbește-mă cu toată puterea ta! Ionuț, ești extraordinar! Te iubesc! Te iubesc ... Te iubesc ...

Eram în al nouălea cer! Îl pompam la greu pe Cosmin iar acesta extaziat gemea apăsat în ritmul în care-l posedam. Era super! La un moment dat copleșit de plăcere și excitat la culme Cosmin mi-a prins gâtul între picioarele lui ca într-un clește și m-a tras peste el.

M-am sprijinit pe mâini și pe genunchi și am continuat să-l pompez așa ca pe o femeie, în poziția misionarului atât de familiară mie, care îmi permitea să fiu dominant și viril. Era poziția pe care și Simona o prefera cel mai mult pentru ca ne permitea să ne sărutam și să ne mângâiem în timp ce o posedam. La fel s-a petrecut și cu Cosmin care extaziat ma săruta cu pasiune și îmi mângâia drăgăstos spatele și fesele încordate.

Deodată, Cosmin a început să geamă și să respire tot mai repede, apoi am simțit jeturile lui calde de sămânță lovindu-mi pieptul și abdomenul. M-a îmbrățișat cu putere îndepărtându-și genunchii iar eu m-am prăbușit efectiv peste el, dar fiind excitat la culme am continuat să-l pompez.

- E super mișto! Ionuț, nu te opri! Fute-mă mai departe! Cu toată puterea! Fii nărăvaș ca un armăsar! Fute-mă cu putere! Așa e foarte bine! Fute-mă, tare! Ionuț, ești extraordinar! Aș vrea să fiu numai al tău și să mă posezi așa mereu!

Apoi Cosmin a început să mă sărute pătimaș și să se zvârcolească sub mine ca o șopârlă, ușor lunecoasă de la sperma lui, care se întinsese între piepturile noastre împreunate. Scula lui era încă mare și dură, palpitând excitant între pelvisurile noastre apropiate.

Cosmin continua să geamă și să ma sărute pasional zbătându-se sub mine în culmea extazului. Mă strângea cu putere în brațele lui musculoase ca și cum ar fi vrut să ma rețină, ca să rămân mereu cu scula înfiptă în el.

Dar și eu eram la limită. Îl pompam de ceva timp. Nu eram superman! Eram un biet licean de 18 ani. Am început să gâfâi cu putere, să gem gros și apăsat în așteptare exploziei iminente.

- Ionuț, vrei să termini acum?

- Da, nu mai rezist! Mi-ai înnebunit "voinicul"!

- Stai așa! Vreau să termini în gura mea. Te rog mult, Ionuț!

- OK! Dar hai repede, ca nu mă mai pot ține!

Am ieșit repede din fundul lui primitor, mi-am scos prezervativul iar Cosmin s-a pus cu capul în dreptul falusului meu. Imediat ce mi-a cuprins glandul umflat cu buzele lui calde și cărnoase, jeturile mele de sevă au pornit în rafale, umplându-i toată gura. După ce m-am golit complet Cosmin s-a ridicat, m-a îmbrățișat cu căldură și luându-mi capul în mâinile sale m-a sărutat lacom.

Am simțit imediat în gură sperma pe care Cosmin a reținut-o în gura lui. O senzație teribilă. Ciudată. Îmi gustam propria sămânță! Gustul ei îl știam de mai înainte, când m-a sărutat Cosmin după ce l-am posedat în gură. Dar prezența ei fizică, efectivă, m-a șocat puțin, dar nu mi-a displăcut.

Seva mea era specială, după cum a declarat Cosmin. După mine ea avea un gust ciudat, sălciu și un pic dulceag, cu iz de sex, dar foarte excitant! Iar senzația aceea de a simți seva cleioasă și caldă pe limbă era deosebită și super senzuală. Nu credeam ca sperma mea putea să fie atât de excitantă.

Cosmin se lipise cu totul de mine și ma săruta cu multa pasiune mângâindu-mi cu tandrețe spatele și fesele. Scula lui lunga și dură îmi înțepa abdomenul dar și a mea se trezise la viață și încerca să o depășească pe a lui. Cosmin era adorabil și atât de dulce. Trăiam cu el niște stări unice. Tipul era mai excitant și mai seducător decât orice tipă pe care o avusesem până atunci.

- Ionuț, ești extraordinar! Iartă-mi  sinceritatea, dar sunt îndrăgostit și nebun după tine. Azi m-ai făcut cel mai fericit om din lume! Știu ca tu nu ești gay, știu că ai o iubită la care ții foarte mult și cu care vrei să te însori, știu ca ești un băiat normal, straight, dar totuși eu te iubesc! Nu vreau mare lucru de la tine decât atât: să nu-mi respingi iubirea și din când în când, când mă vei dori tu, să mă fuți ca acum. Vreau să fiu și eu fetița ta.

Am rămas din nou mut! Ce puteam eu să-i răspund acestui băiat superb, atât de tandru și de senzual? Mai ales că începuse să-mi placă atât de mult de el și se năștea din nou în mine dorința puternica de a-l poseda. 

Poate că eram nebun, dar voiam din nou să intru în el și să-l simt supus și dornic sub mine. Îmi doream din nou acele senzații unice, pe care numai Ionuț mi le-a oferit când l-am posedat în fund! Of Doamne, cât de păcătos și de pervers am devenit! Dar sincer, speram nespus de mult să-l mai posed o dată pe Cosmin. Însă vocea rațiunii a învins până la urmă:

- Cosmin, încerc să te înțeleg, dar îmi este foarte greu. Te rog să mă ierți și să nu te superi pentru ce îți voi spune acum. După cum singur ai spus eu am o iubită la care țin foarte mult. Sunt cu ea de peste 6 luni, sexual vorbind trăim ca soț și soție și chiar dorim să ne căsătorim imediat ce vom intra la facultate. Nu sunt gay și nu m-au atras niciodată băieții! Experiența din ziua asta este prima din viața mea și nu vreau să se mai repete! Tu ești ca o fată. Să știi că multe fete s-au îndrăgostit de mine, s-au ținut de capul meu, mi-au cerut să le iubesc și chiar au vrut să facă sex cu mine, la fel ca tine. Dar nu am făcut-o pentru că nu am simțit nimic pentru ele. Afirmi că te-ai îndrăgostit de mine, dar asta nu înseamnă că sentimentele noastre sunt reciproce. Chiar dacă mi-a plăcut enorm când am făcut dragoste cu tine. Eu sunt și voi fi bărbat. E greu de priceput? Între noi nu poate fi vorba de nici o relație. Ce-ai vrea să fac? După ce mă ridic din patul lui Simona, să merg la tine ca să te fut? Asta, niciodată! Am demnitatea mea de bărbat. Nu sunt un curvar. Te rog să uiți tot ce s-a întâmplat aici! În rest rămânem colegi de școala și coechipieri în echipa de fotbal. OK? Hai la duș, să ne mai spălam o dată și poate să ne curățam de păcate!

Mi-am luat prosopul și săpunul și am mers la duș. L-am simțit pe Cosmin în urma mea că a făcut același lucru. Am dat drumul la apă și am rămas sub jeturile călduțe minute în șir încercând să ma purific și să uit tot ce s-a întâmplat mai înainte.

Când am revenit la vestiar Cosmin plecase deja fără să-mi spună nimic, nici măcar un salut. Am rămas cu un gust amar, mă încercau regretele că am fost prea dur și atât de categoric cu el. Puteam să fiu mai diplomat și mai blând, mai înțelegător cu bietul băiat. El a fost sincer și onest cu mine, mi-a mărturisit că era gay și că s-a îndrăgostit nebunește de mine. În fond, ce îmi făcuse?

Doar eu l-am luat primul în brațe și tot eu l-am sărutat! Ce să înțeleagă bietul băiat? Bine, el mi-a luat scula la supt dar mi-a plăcut și nu l-am respins. Așa cum mi-a plăcut și când l-am posedat, care a fost din inițiativa mea. Eu i-am cerut-o.

Deci, cine a fost mai vinovat și mai păcătos? El măcar avea o scuză, era gay și s-a îndrăgostit de mine. Dar eu?

Cu aceste regrete și remușcări am părăsit vestiarul stadionului și m-am îndreptat spre casă. Regretam din tot sufletul că l-am respins pe Cosmin și că i-am vorbit atât de urât și de dur. Deja mi se făcuse dor de el. Nu știam cum să îmi repar greșeala. Nu doream să îl pierd. L-am sunat de câteva ori pe mobil, dar mi-a respins apelurile.

My secret loveWhere stories live. Discover now