Dwa dni później
Rodzeństwo, które dołączyło, jest dość... specyficzne. Tak bym to określiła. Optymizm Yin (tak kazała na siebie mówić Hannah — uważa, że jej imię jest brzydkie...) przytłacza, zaś pesymizm Liam'a bywa denerwujący mimo tego, że mieszka z nami we wieży dopiero dwa dni.
Oboje jednak próbują się zaklimatyzować i bliżej poznać drużynę. Hannah często rozmawia z Rachel — znalazły wiele wspólnych tematów i mają podobne poglądy na świat. Jej brat za to nie chce odczepić się ode mnie, co jest bardzo wkurwiające. Ale w sumie mu się nie dziwie — próbował już zapoznać się ze wszystkimi, jednak nikt nie był chętny. Ja też nie jestem, ale tego nie pokazuję, bo nie chcę go ranić. Dlatego najczęściej siedzimy razem w pokoju i on coś nawija, a ja siedzę i znudzona tego słucham. Tak jak, na przykład teraz.
— A ten Garfield to już w ogóle dupek. Pieprzony wesołek, jak moja siostra.
Jasne, bo po dwóch dniach możesz już stwierdzić, jaki jest twój współlokator.
Przytaknęłam w milczeniu.
— Nie wiem też, jak moja WŁASNA siostra może zadawać się z tą Roth. Ja tam się jej boję. Wygląda na jakiegoś demona, nawet nad sobą nie panuje!
Moja cierpliwość w tym momencie się skończyła. Wstałam i spojrzałam na szatyna.
— Człowieku, czy ty siebie słyszysz? Wyobraź sobie, że nie tylko ty miałeś i masz ciężko. Rachel to jedna z najfajniejszych osób jakie znam, chociaż nie znam jej długo. Na tym właśnie polega bycie Tytanem. Musimy siebie tolerować. Jeśli ty nie zaczniesz, nie posiedzisz tu długo. — Gdy to powiedziałam, usiadłam i zamknęłam oczy, by się uspokoić. Gdy je otworzyłam, Jones'a już nie było. Skurwiel...
⚡⚡⚡
Yin ma wiele zainteresowań podobnych do moich. W tym momencie oglądałyśmy razem Grę o Tron na laptopie oraz wcinałyśmy żelki.
— Ej, Roth? — Zaczęła niepewnie Hannah.
CZYTASZ
𝐅𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐚𝐧 𝐘𝐨𝐮 || 𝐓𝐢𝐭𝐚𝐧𝐬 ϟ {zawieszone}
Fanfic❝-Jak myślisz... czy będzie między nami jak dawniej? - Szczerze? Nie wiem...❞ ϟ Każdy rozdział min. 500 słów ϟ Crossover Tytanów i Flash'a, pojawią się również postacie z innych filmów | seriali oraz wymyślone przeze mnie. ϟ OSIĄGNIĘCIAϟ - #12 w T...