2. Rész Hol vagyok?

247 7 0
                                    


Lassan kezdek magamhoz térni de nagyon fáj a fejem, végtagjaim merevek. Próbálom kinyitni szemem nem sok sikerrel. Fel akarok ülni de fejembe bele nyilalló fájdalomtól felszisszenek.

Valami meleg van rám terítve.

Alattam pedig valami puha, talán egy ágy..

Szememet nagy nehezen sikerül kinyitni de homályosan látok, próbálok felülni de megint belém nyilall a fájdalom.

Egy sötét alakot látok meg de túl homályos minden nem tudom kivenni, érzem kezeit a vállamon ahogy óvatosan visszanyom fekvő helyzetben.

Kedves hangon megszólal, de nem értem mit mond. Valami meleg és puha ér a homlokomhoz és ismét elnyel a sötétség

3 nappal később

Ismét érzem a melegséget magam körül, lassan kinyitom szememet. Pislogva próbálok hozzászokni a fényhez, kezd tisztulni látásom és testemet sem érzem már annyira merevnek.

Nagyon lassan el fordítom fejemet hogy körbe tudjak nézni. Valami kunyhó féleségben lehetek, a falon állat bőrök lógnak az egyik sarokban valami edény féleség lóg a tűz fölött.

Felettem mindenféle növény meg csont lóg felakasztva.

Magamon végignézek valamilyen  bundaféleséggel vagyok betakarva, tehát valaki rám talált és megmentett.

De ki lehetett?

- Hát felébredtél gyermekem - a hang irányába nézek párat még pislogok hogy élesedjen a kép, egy idős nő jött be, ősz haja kontyba fogva amit pálcák és csontok tartanak egyben.

Kedvesen mosolyog és közelebb jön, le ül mellém kezeit pedig botjára támasztja.

- Jobban vagy? Hogy érzed magad?.-kérdi. Nem tudok válaszolni, ki van száradva a szám. Gondolom ezt észrevette majd fel áll s ki megy. Kicsit később visszajön, kezében egy fatálkával.

Óvatosan  a számhoz érint, másik kezével tarkóm alá nyúl. Finoman megemel hogy tudjak inni.

Annyira jólesik a friss hideg víz, pár korty alatt el is tüntetem. 

- Köszönöm.- kicsit rekedt még hangom.

- Ugyan szívesen.- majd ismét helyet foglal mellettem.

- jobban érzed magad?.- ráncos arcán egy meleg mosollyal.

- jobban de még gyengén.- válaszolom.- hogy kerültem ide?

- Tudod az egyik járőrünk talált rád, Majd az Alfánk idehozatott.-kezdi mesélni. - oh tényleg a nevem Lupa amolyan gyógyító lennék.

-Hol is vagyok pontosan?

- Az Ordítok völgyében.-még soha nem hallottam erről a helyről.

- Meg is lepődtem mikor idehoztak,felénk nem nagyon járnak idegenek.

- mióta vagyok itt?

- 5 napja alszol, nagyon legyengültél, aggódj hamarosan jobban leszel.

- Gondolom már éhes vagy, mindjárt hozok valami és szolok az Alfának hogy ébren vagy.- ezzel feláll és ki megy.

Nem Bírom nyitva tartani szemeimet, ismét elnyel a sötétség.

Woric pow

Már 5 napja hogy itt van és alszik, remélem felépül nagyon gyenge.

A védő burkot meg vizsgáltuk, érintetlen egy szerűen nem értem hogy jutott át.

A farkas völgy legendájaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora