4- Same room & Alchol

968 74 22
                                    

Chanyeol

Yemekten sonra Hades bizi çağırmış ve bizim sorumluğumuzda olduklarını hatırlatıp üstüne başka oda olmadığından sorumlu olduğumuz kişi ile ayni odada yatacağımızdan bahsetti.

Anahtarı deliğe soktum ve kapıyı açtım,yatağıma uzandım uyumak istiyordum,gözlerimi kapadım.

"Seni yemem Byun,geç yatağına."

Adım sesleri yavaş yavaş duyulmaya başladı.
Gözlerimi kapadım ve Baekhyuna Arkamı döndüm.

Baekhyun

Bir süre sonra Chanyeolun telefonu çaldı,bekledim ama kalkıp telefonu açmadı.Ben de telefonu yavaşça aldım.

Irene
Cevapla reddet

"Yeol yine uyuyordun değil mi? Neyse,bu akşam ki partiye geliyor musun? Sehun'u aradım yanında biriyle geleceğini söyledi Kris ve Kai de geliyor bizden de Seulgi,Jennie ve Wendy var gelirsen eğlenirsin Chan."

"Şey,ben... Baekhyun kıdemli sevgi tanrısı... Chanyeol şu an uyuyor--ah, Pardon sana söylemedim ben--" Chanyeol uyanmış telefonu elimden almıştı."Efendim,Irene?"

Chanyeol

"Yeol! O minicik şirin bedeni korkutmadın değil mi? Oh,aslında çok tatlı olursunuz sen uzun güçlü sert o minicik ufacık şirin bir şey."

Gözlerimi devirdim."Tamam,Irene geliriz."

Telefonu kapadım."Akşam partiye gidiyoruz"dedim."Ben istemiyorum?"
"Sana bakıcı olmak istemiyorum ben de Byun Baekhyun ama bakıcıyım"dedim alayla."Neyse,düzgün giyin dikkat çekme fazla oturursun Luhanla bir yerde"dedim.

*

Akşam olmuştu,partiye herkes katılmıştı,bizim favori masamıza gittik Sehun ile karşılaştım."Sehun Luhan ile gelmişsin?"

"Evet,çünkü sevgilim.Sen de Baekhyun ile gelmişsin?"

"Ben senin gibi değilim,bakıcı olmak istemiyorum şu an."

"Sen öyle diyorsan."

Irene ve Rosé masamıza geldi."Bir şeyler içer misiniz?"diye sordu Irene."Her zamankinden"dedi Sehun."Sen Yeol?"diye sordu Rosé."Ben bir şey istemiyorum"diye söyledim.Baekhyuna döndü,parmağı ile gösterdi.

"Sen bir şey deme sana özel bir ickimiz var."

"Şey... Ben almayabilirdim."

"Olsun,bir şey olmaz hafiftir zaten."
Ve gittiler.

İçkiler gelince Baekhyun başta tereddüt etse de Irene ve Rosé'un gazı ile içti tek yudumda."Byun yavaş ol kusarsan uğraşmam"dedim.Bana aniden yaklaşması ile kalbim tekledi."Uğraşma Park bırak ben bir yerde sızarım"dedi cesaretle.

"Çok iyi!~ değil mi Lu minnoşum~" Baekhyun kısa zamanda aptal gibi gülmeye başladı.Hayatında icmedigi çok belliydi."Baek kusabilirsin tuvalete gitmelisin"dedi Luhan."Halim yok ki~~"

"Yeol Baekhyunu tuvalete götürür müsün?"
Sehuna baktım,'cidden mi?' Bakışı attım."Yeol burada kussun da rezil mi ol?"

"Byun kalk hadi"dedim.

"Halim yok diyorum ya aptal dev."

Aniden kucakladım ve tuvalete girdim."Huhu~ çok çok yüksek~"

Baekhyunu kabine soktum ve bekledim.
Bir süre sonra çıkınca daha aklı başında duruyordu yürüme eylemini yapabiliyordu en azından."Uyumak istiyorum~" yalvaran gözlerle baktı bana."Uyu o zaman?"

"Beni götürmeye ne dersin Yeollie~?"

Park'tan Yeollie'ye gelmiştim iki dakika da.

"Sus Byun ve yürümeye başla."

*

Üç kusmanın ardından odaya geldik,Baekhyun kendini yatağa bıraktı ve içine girdi."İyi geceler aptal dev."

"Sana da iyi geceler aptal melek."

Işığı kapatıp aşağı indim.

Love Of Gods : ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin