Chanyeol
Keyifle diğer tanrı arkadaşlarım ile otururken Sehun koşarak geldi."Yeol,Hades seni çağırıyor" dedi."Ne? Neden ki? Halbuki kötülük yapmıştım bayağı"dedim."Sana görev verecek ama ne olduğunu bilmiyorum"dedi.Kırmızı saçlarımı geriye attım ayağa kalkıp siyah dar pantolonumu sirkeledim."Pekala,gidelim bakalım"dedim ve Hades'in yanına gittim.
Kapıyı açtım."Park Chanyeol... sana bir görev vermek istiyorum en kıdemli felaket tanrısı sensin"dedi."Evet,nedir görev?"diye sordum."Senden sevgi tanrısı Byun Baekhyun'u kaçırmanı istiyorum ve ona göz kulak olmanı"dedi.
"Byun Baekhyun mu? Ondan nefret ediyorum."
"Biliyorum,çok çok iyimser hatta daha fazla ama onu zapdebilecek tek kişisin sen Chanyeol"dedi ve omuzuma dokundu."Başarılı olmalısın"dedi."Bu arada ona hiç bir şey yapmayacaksın."
Bir şey demedim ve odadan çıktım."Yeol ne oldu?"diye sordu Sehun.Ellerimi saçıma attım."Canın sıkkın elin saçın da olunca iyi değilsin demektir"dedi."Hades Baekhyun'u kaçırmamı istiyor"dedim.
"Benden de Luhan'ı kaçırmamı istedi yaptım,ne yapacak Bu adam harem mi?"diye sordu Sehun."Bilmiyorum Sehun,tek bildiğim Baekhyun'a olan nefretim"dedim.
Ve oradan uzaklaştım.
Byun Baekhyun,senin işini bitireceğim sana korku dolu anları yaşatacağım.Tam çıkarken kargaşaya denk geldim,oraya doğru gittim. Jongin,bana döndü."Neler oluyor burada,Jongin?"dedim ve olayın kendisine baktım.
Byun Baekhyun...
"Bu iyilik meleği bölgemize girmiş bağırıyordu,Yeol"dedi."Tamam Jongin,ben de bırak onu"dedim.Jongin,onu fırlatır gibi yere bıraktı.Yanına diz çöktüm."Senin hep pozitif olman gerekmez mi melek? Ne bu öfke?"diye sordum."Luhan nerede? Arkadaşım Nerede! Ne yaptınız ona!"diye bağırdı."Hadi bakalım seni ona götüreceğim"dedim."İnanmıyorum sana Park Chanyeol!"diye bağırdı.Aniden omuzuma aldım ve çırpınmasına izin verdim."Dağılın sorun yok"dedim ve herkes dağıldı."Byun Baekhyun resmen elime düştün"dedim sırıttım."Ne eline düşmesi? Buraya arkadaşım için geldim!"diye bağırdı.
Zindana gelmiştik."Baek..." sesi çıkmıyordu bedenin.Baekhyun'u indirdim,Baekhyun şok ile yanına gitti."Lu.. Lu iyi misin? Ne yaptılar sana?"diye sordu."Baekhyun... Git lütfen"dedi."Olmaz Lu,sensiz olmaz"dedi ve içeri girdi ben de girdim ve sinirle bana döndü."Onu bırak Park!"diye bağırdı.
Sırıttım."Niye böyle bir şey yapayım ki?"
Onu duvar ile arama aldım ve bileklerini tuttum."Burada sana cehennemi yaşayacağız Baekhyun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Gods : ChanBaek
Fanfiction❝Felaket tanrısı Park Chanyeol ve Sevgi tanrısı Byun Baekhyun...❞ Bu iki zıt dünyadan olan kişiler aşkı bulabilecekler miydi?