Chanyeol
Parti bitince odama girdim,uyuyan bedeni görünce gülümsedim,neden bilmiyorum ama şu an o kadar çok tatlıydı ki.
Yatağıma girmeden önce mor bir boya aldım ve Baekhyunun boynuna sürdüm,elimle dağıttım hickeyi andırınca bıraktım ve gülümseme ile yatağıma döndüm.
Gözlerimi kapadım.
*
Sabah Baekhyun'un çığlığı ile uyandım."Park!"
"Ne var,Byun?" Ona anlamaz bakışlar attım."Bu... Ne?"diye sordu aynada boynuna bakarken."Yapmam için beni taciz ettin,Byun"dedim ve sırıttım."Hani beni yemeyecektin? Bu ne!" Ağlamaya başlayacak gibi gözleri doldu.
Yanına gittim ve cenesini tutup kaldırdım,gözlerinin içine baktım.
Elim ile boynuna yavaşça gel git yaptım,başta huylansa korksa da daha sonra izin verdi."Bu boya gördün mü? Felaket tanrısı olabilirim ama kimseye kimsenin izni olmadan dokunmam ve sevmedikçe birlikte olmam."
"Bir daha yapma,Park."
"Niye? Korktun mu?"diye sordum sırıtarak."Hayır!" İnkar etti."Ama az kalsın ağlıyordun?"dedim gülerek.
"Hayır! Of,sus lütfen."
Saçını okşadım."Korkma,aptal... Byun."
"Dün... sana aptalca bir şeyler demedim değil mi?"diye sordu tereddüt ile."Hayır tabii ki de,benden nefret ettiğin için sarhoşta olsan 'Park'tan 'Yeollie'ye terfi ettim sadece."
Gülmeye başladım."Ya!" Deyip kafama yastık attı,tuttum ve aramıza koydum."Ama biliyor musun,Byun? Yüz ifaden çok şirindi."
"Ve komik."
"Evet,o da var ama daha çok şirin."
"Park,sen kendin de misin? Kafana taş Kaya neyse düşmedi değil mi?"diye sordu ve yüzüme dokunup gözlerime baktı."Hey,ben kendimdeyim kes şunu"dedim.Elleri inince ayağa kalktım,başım dönüyordu.
Elimi başıma koydum,Baekhyun ayağa kalktı."Park iyi misin?"
"Byun... başım döndü"dedim."Şu an İyiyim aşağı inip yemek yiyelim."dedim.Baekhyun,beni onayladı ve aşağı indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Gods : ChanBaek
Fanfiction❝Felaket tanrısı Park Chanyeol ve Sevgi tanrısı Byun Baekhyun...❞ Bu iki zıt dünyadan olan kişiler aşkı bulabilecekler miydi?