"Haah..."
Chanyeol içeri başını tutarak girdi. "Başın mı ağrıyor!" diye sordu Baekhyun.
"Sehunun olayı canımı sıkıyor, onu kurtarmak istiyorum bu sıkıntıdan ama hades ensemde ve sen..." Chanyeol Baekhyunun yüzüne bakmıyordu bunları söylerken.
"Sana yük oluyorum, değil mi?"
"Ne? Baekhyun- bak, dinle."
"Sen dinle, beni korumaktan rahat plan yapıp onu uygulayamıyorsun."
"Öyle olsa bile ne yapacaksın ki? Hadesten seni öldürmesini mi isteyip hayatına son mu vereceksin?"
"Eğer eve gidemiyorsam ve gerekirse evet."
"Baekhyun! Sen delirdin mi?!"
Chanyeol deli gibi korkuyordu, kalbi panikten hızlı atıyordu.
"Seni aylardır sıkıntılı görmek canımı sıkıyor Chanyeol, auran kapkara ve ben bir şifacıyım ruh sağlığını... bunu net bir şekilde görebiliyorum."
"Baekhyun, ölürsen daha iyi olacağımı sana düşündüren ne? Sehuna değer veriyorum evet ama..." Baekhyunun ellerini tuttu Chanyeol. "Seni seviyorum, Baekhyun."
" O zaman ne yapacağız?"
"-ğız mı?"
"Bu işte tek değilsin herhalde, hem konu sadece Sehun değil Luhan da dahil."
"Baekhyun."
"Sakın itiraz etme yoksa- ah."
Chanyeol aniden onu öpünce şok olmuştu Baekhyun. Ayrılınca biraz daha şaşkınca Chanyeola baktı.
"Teşekkür ederim, Baekhyun." dedi gülümseyerek Chanyeol.
O sırada kapı tıklatıldı. "Chanyeol." gelen Hwasaydı. Chanyeol, kapıyı açtı. "Hades kıdemlilerle toplanacak, gelmelisin."
Chanyeol baekhyuna baktı. "Peki, geliyorum."
Luhan sesle irkilince uyandı, karşısında Sehunu görünce daha da şaşırdı. Sehun, Luhanın yara izlerine dokundu. "Özür dilerim... özür dilerim özür dilerim özür dilerim.." diye tekrarlarken Luhan, parmaklıkların arasından yapabildiği kadar kollarıyla Sehunu sardı. "Şşşşş, senin yüzünden değil hiçbir şey ağlama Sehun lütfen." dedi Luhan sakin bir ses tonuyla, dokunsan ağlayacak kıvamdaydı ama sevdiği adam ağlarken onunla ağlamak onu daha da üzerdi.
"Söz veriyorum sevgilim, seni çıkaracağım."
"Biliyorum Sehun, biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Gods : ChanBaek
Fanfiction❝Felaket tanrısı Park Chanyeol ve Sevgi tanrısı Byun Baekhyun...❞ Bu iki zıt dünyadan olan kişiler aşkı bulabilecekler miydi?