0.8

80 36 0
                                    

Bir Artvin li olarak 08 i harika yazmayı planlıyom.

Kolpa | Unutmadım

Siz : Son iki

M: Ayy, evet ya

Siz : Seni çok merak ediyorum he

M: Baya yakışıklıyım kıskançlık krizine bile girebilirsin

Siz : Bay ego siz misiniz?

M: He benim

Siz : dur geliyom (12.08)

" Anne!!" koşarak tuvalete girdim  Annem klozetin önüne eğilmiş kusuyodu.

Ekim ayağım titremeye başladı, sadece baktım, bişey yapamadım.

" Kızım, gir içeri sen"

" A-anne hastaneye gidelim hadi"

" Yok kızım, gerek yok gel-" kusmaya devam etti, konuşamadı bile

" Annecim hadi bak iyi değilsin"

Bir kaç yalvarmanın sonunda annemi ikna etmiştim, hızluva hazırlanıp hastaneye gittik.

Annemin doktoru Burak beyin odasına girip durumu anlattım ömrünün kalanını hastanede geçireceğini söyledi.

Ne yani annem 5 ay boyunca hastanede mi olacak? Hayır 5 ay ne yapıcaz biz.

" Ama 5 ay çok uzun"

" Kayla kızım annen 5 ay bile yaşamayabilir ne olur ne olmaz göz altında olması gerek"

Sustum, ne desem bilemedim zaten diyeceklerim boşaydı.

Ağlayarak odadan çıktım, tuvalete girip uzun uzun baktım kendime.

" ULAN İNSANIN ELİNDEN BİŞEY GELMEZ Mİ"

Çıldırmama az kalmıştı, annemi çok seviyorum ama o gidicek ve ben yalnız kalıcam, tek başıma.

Ağlamamı kesip yüzünü yıkadım, annemin odasına doğru ilerledim, ruh gibi.

" Kızım neredeydin?"

" Tuvalete gittim annem"

"Burak beye gittin mi?"

" Evet"

"Ne dedi"

" Gözetim altında kalıcakmışsın annecim ne olur ne olmaz diye" Annem yatağında düzeltip konuşmaya başladı.

" Kızım, ölüceğimi biliyorum yapacak bişey yok, topraktan geldik toprağa gideceğiz sen sakın kendini üzme tamam mı?"

" Anne ben sensiz yaşayamam, nefes alamam lütfen gitme" damlalar firar etti bile.

" Kader kuzum yapacak bişey yok, sen sakın kendini üzme-"

" Anne deme öyle ya?!"

" Peki, hadi sen git elbiseleri getir"

" Tamam annem"

Odadan çıkıp hızlıca dışarı doğru yol aldım, tam çıkarken babamı  gördüm tabii baba demeye bin şahit.

" Hayırdır!"

" Kayla, anneni görmeye geldim"

" Hayır, göremezsin"

" Saçmalama o benim karım"

" Eski, eski karın"

"Kayla çık şuradan görüp gidicem"

" ANNEM ÖLÜYOR, ŞİMDİYE KADAR NERDEYDİN BABA"

" Ne ölmesi ya"

" Ya, 5 aydan kısa bi ömrü kaldı annemin tabi sen o ara farklı işlerle meşguldün"

" Çok özür dilerim kızım ben, yaşattıkların için çok pişmanım ama anneni görmem lazım"

" Sen annemi gerçekten sevdin mi?"

" Çook, çok sevdim ama sahip çıkamadım aşkıma, yapamadım"

" Peki gerçekten teyzeme aşık mısın?"

"Cevap yok, son bikez annemi görüceksin, ama onu üzcek bilet yaparsan, çok kötü olur"

" Tamam kızım"

" KIZIM DEME"

" Peki ben annenin yanına gideyim"

Adımlarımı hızlandırıp gelen ilk ötübüse bindim telefonumu açıp Anonimden mesaj varmı diye baktım

72 cevapsız arama

65 okunmamış mesaj

M:  Kayla 6 saat oldu neredesin (20.20)

Siz : Kusura bakma, annemi hastaneye götürdüm

M: İyi mi peki,!

Siz : Değil

M: hemen şimdi sizin evin önündeki parka gelsene

Siz : Neden

M: 2 günüm var ama biraz erken olsun

Siz : gerçekten mi!

M: Bekliyorum

Gülümseyip otobüsün durmasını bekledim o sırada babamı arayıp biraz gecikeceğimi  söyledim.

İnip evin önüne kadar yürümeye başladım parkta 4 kişi vardı hepside erkek.

Hepsinin yüzüne dikkatle bakmaya başladım Onurda buradaydı.

Siz : Çok özür dilerim ama ben Onuru seviyorum kusura bakma hoşçakal zor zamanlarımda yanımda olduğun için teşekkürler.

Hızlı adımlarla eve doğru ilerledim nasıl Onura aşık oldum anlayamıyorum.

İlk başlarda nefret ediyordum, ama sonradan, off. Anonimde ihanet etmişim gibi oldu diyom kafayı yicem ben.

"Kayla, anonim benim"

Unutmadım, nasıl unutur kalbim? Alışmadım yokluğun cehennemim, isyanım hep özlemimden ah bi gelsen o gündür bayramım.

11.02.2020

Eskimiş Seneler /Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin