6

623 47 9
                                    

A/N
Ahhh przepraszam za notkę na początku ale należą wam się przeprosiny..
Naprawdę nie miałam weny na pisanie przez ostatnie miesiące ale już wracam!!!
Ten rozdział jest ummm, niezbyt wesoły
Jeśli kogoś triggerują tematy samobójstwa/samookaleczania lepiej niech odpuści sobie czytanie
Mimo wszystko dziękuje wam za wsparcie i za to że jesteście i podoba wam się moje opowiadanie :(((
Kocham was bardzo wszystkich, stay healthy <3





Felix przystępował właśnie do próby zrobienia śniadania, kiedy usłyszał dźwięk powiadomienia przychodzącego na jego telefon. Od razu pomyślał, że to jego mama zapomniała zabrać czegoś z domu i będzie prosić go aby zniósł jej daną rzecz. Mimo niechęci i bólu, który roznosił się po całym jego ciele wolał nie mieć na sumieniu rodzicielki więc szybko podniósł telefon. Ku jego zdziwieniu na ekranie znajdowało się sporo powiadomień i żadne nie było wiadomością od mamy. Chłopak od razu po obudzeniu przez budzik, którego zapomniał wyłączyć poprzedniego dnia, rzucił telefon w kąt i nie zwracał uwagi na żadne dochodzące z niego odgłosy.

Winowajcą denerwującego powiadomienia był Jeongin. Felix całkowicie zapomniał o tym, że całe wczorajsze popołudnie zlewał swojego przyjaciela. Zaczął denerwować się, że chłopak będzie na niego zły. Naprawdę nie chciał się z nim kłócić.

Od: INI

No i gdzie ty się podziałeś?? Szukam Cię od jakiś 20 minut

Jak się spóźnię na obiad to twoja wina!!!

Hej Felix, przepraszam za dzisiaj, odezwij się, okej?

Naprawdę przepraszam, odbierz w koncu ten telefon

Proszę

Martwię się

Jest już późno, mam nadzieję że jesteś w domu

Czemu nie mam telefonu do Twojej mamy? Jestem jebanym idiotą

Nie wiem co mam zrobić

Błagam cię odpisz

Proszę

To moja wina, nie powinienem na Ciebie naciskać

Powoli tracę nadzieję



Łzy zaczęły spływać po policzkach różowowłosego. Nie mógł uwierzyć w to jak bardzo samolubnie się zachowywał. Przez niego jego przyjaciel prawdopodobnie nie przespał nocy, na pewno obawia się najgorszego. I to wszystko tylko dlatego że Felix stwierdził że nie chce mu się odpisywać. Bał się zadzwonić, bardzo się bał, że Jeongin nie zrozumie, że go zostawi. Nie wiedział co ma powiedzieć.

Do: INI

Tak bardzo cię przepraszam

Zle się czułem, pobiegłem od razu do domu, szybko zasnąłem

Przepraszam In naprawdę nie chciałem cie martwić

Przepraszam jestem strasznym dupkiem

Przepraszam



Sweet Dreams I Chanlix IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz