Bir-Neredeyim?

85 6 1
                                    

Selam ben Agnes. Evet açıkçası sadece bunu biliyorum, daha doğrusu hatırlıyorum. Kaç yaşında olduğum, buranın neresi olduğu falan hiçbiri yok bende. Bir anda melez kampının içinde belirdim.

Tabi herkes bana mal mal bakıyo, bazılarıda şu yukarıda patlayan renkli şeyleri izliyor. Mükemmel egolar var. Nasıl mı hemen açıklayayım.

Tek söylediğim buranın yöneticisi kim? Sorusuydu. Beyaz saçlı şuan hatırlamadığım belki de tanımadığım ikiz kardeşim max mükemmel bir şekilde yanıtladı. 'sanane' sonra da karanlığa karıştı.

Bense içimden hem sövüp hemde chaos mu hades mi diye tartışma içerisindeydim.

Bir anda kampa bir minotor daldı. Ve çakma kahramanımız ne yaptı hadi tahmin edin. Karanlıktan çıkıp minotoru öldürdü.

Biraz fazla egolu.

Veee arkada birkaç kişi benim hakkımda konuşuyor. Hadi ama bu kadar belli etmeyin bari.

Afının hans olduğunu öğrendiğim birisiyle bı kız ee sanırım kız çünkü uçuyor ama dur uçanımıyor? Herneyse hans dediki 'şu kızı tanıyor musun' hadi bakalım o kız kim acaba.

BEEEEEEN, inanamadınız değil mi? Kızsa şahane bir cevap verdi. 'hayır' oha şaka yapıyosun.

Bir anda vergil karşımda belirdi, hani bir anda çıksa korksam falan en büyük çabası onun için. Vergil kim mi? Chaostan biri daha o. En sevmediğim tiplerden biri.

Vergil : "Agnes sanırım kampta senden başka bir Chaos çocuğu daha var isminin max olması lazım, ee sanırım. Herneyse görüşürüz"

Haa iyi en azından boş yere buraya gönderilmemişim. Evet gönderildim. Yani yeraltında voidde kalıyordum ve bir anda burada çıktım ne olmasını bekliyordunuz?

O sırada max ile hans konuşuyormuş.
Hans:"max sanırım o da Chaostan" tabikide beni gösterdi ne sandınız?
Max ise gene saf egosuyla bir cevap verdi. "yav he"

Bende ona çok meraklıydım zaten, en azından saçıyla falan yanıma yakışır. Konudan sapmayalım. Sonuçta kheiron eninde sonunda kampta internete girdiğimi anlayacaktır.

Onların yanına ilerledim.

"sen kimsin, ebeveynin kim?" sonunda aklımdaki soruyu sordum.

"Lord Chaos, ve seninkide öyle" vay aq babamın Lordu varmış ta ben mi bilmiyormuşum.

Toparlanıp sorumu yönelttim. "nereden biliyorsun?"

"kılıcın chaos çeliğinden yapılma, neden burdasın"

Ama durun benim kılıcım yoktu ki buysa kılıcın demişti. Hala düşünüyorum onu pek dinlemeden. Acaba hangi yıldayız?

"bilmiyorum bir anda kendimi burda buldum"

Hanssa birşeyler mırıldanıp duruyordu? "yoo olamaz değil mi, umarım olmaz" bense deli olduğunu düşünüyorum. Onun yanındaki kızsa uzaklaştı. Sanırım sevgilisi falan.

İsminin gwen olduğunu öğrendiğim deminki uçup düşen arkadaş ise mal mal bana bakıyor şuan. Sanırım böyle dediğim için özür dilememi bekliyor ama ne yapayım beklede öykümü anlatayım.

Herneyse gwen o sırada ortaya 'ne afilli hikaye ama' diye bişey dedi. Iıı dediğini anlamadım ve boşverdim.

Gökyüzünde birşeyler oluyordu ve bir şimşek hansı üzerine düştü. Şimşek gittiğinde hans ta yoktu. Gwenin rengi attı. Niye korktun ki bu kadar? Yani melezlerin hayatı hep böyle değil mi zaten. Ee tabi sevgilinse falan biraz endişelenirsin de ne bilm boşver işte.

*bunu yazarken hans koluma ufak bir yumruk attı, yanımıza geldi de ben yazarken, neymiş bana kaç kez söylemiş onunla sadece arkadaşmış. Ben gelmeden önce hoşlanma da yokmuş olmamış da sonrasında. Evet hans şuanda sevgilim ama siz daha bilmiyorsunuz küçük ayrıntıları. Hanii zamanımız az hikayeye geri dönün*

Kheiron Chaos kabininde kalmamı istedi. Bu kabin sanırım bize özel. Çünkü sonradan yapılmış gibi ve siyahlığı nico di angelo yu kıskandıracak kadar güzel.

Ne yaptım gidip yattım ne yapabilirim. Sonrasında karanlık ve evet ben rüya görmüyorum üzgünüm üzgün değilim.

_______________________________________

Şuan sadece bu kadar yazabiliyorum max geldi ve kheiron un kabine ulaşmak üzere olduğunu söyledi ve telefonu resmen elimden fırlattım. Ama değer şuan bir tanrıça olarak kamptayım bir iş için ama kısa süre ve bu sürede melezler yakalanabilirmiş. Ee napim ama kurallar falan filan. Uyayım bari, yarını bekleyin ölümlüler sonuçta ben ölmeyeceğim ya *pis pis sırıtır*

Bu arada iki bölüm yazdım iki biner bölümlük ama bi bokluk oldu ve ben hikayeyi güncellediğimde başkasının hikayesi bana geldi eee biraz alakası olsa anlarım da o da yok. O yüzden yeniden yazdım ve çoğu şeyi hatırlamıyorum keşke ss falan alsaydım sonra yazmam kolaylaşırdı ama ben malım zkhwjpsns hadi görüşürüz.

CHAOS İKİZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin