Açıkçası drewden tehdit beklerken gerçekleşmesini düşünmezdim.
Sabah kalktığımda yüzümün ağrıdığını hissettim ama benden önce kalkan biri daha vardı: Max.
Açıkçası uyanmamın sebebi de oydu. Bir anda çığlık attı, çığlık?? Elimde hançerimle yanına koştum. Bir de ne göreyim. Hala hatırladıkça gülüyorum. Yüzünde bir ton makyaj vardı ve saçları pembeydi.
Ben kahkaha atmaya başlayınca, 'çok komik sen birde kendine bak' dedi. Karşımdaki aynaya baktım.
Aynı şekilde çığlık attım.
Ondan farksız bir şekilde bendede aynıları vardı ya aslında bana yakışmıştı ama çok renkliydim. Eee götkuşağı gibi (yanlış anlamayın irisi severim).
Bende makyaj ne alak- diye düşünürken maxin drewin arkasından 'AGNESE DE YAP BARİ' diye bağırmasını anımsadım. Sikeyim seni max.
Ben şaşkınca aynaya bakarken o da bana gülmeye başladı bende dayanamayıp ikimize güldüm. Yani şu tiplere bi bak??!?
Bence dün kamera sayesinde izlediğimiz afrodit kulübesinin siyahlaşma videosunu afrodite vermemeliydik. Çünkü saçlarımız çıkmayan bir pembe. Seni de sikeyim afrodit.
Boru ötünce kafamıza şapkaları takıp yemek yemeye ilerledik.
Burayı hala sevmiyorum ama eğlence var diye kalıyorum sırf. Travis le Connora benzedik iyice iyi mi.
Daha varamamışken afrodit kulübesi bizi gördü ve pembe bikini giymiş su aygırıymışız gibi baktılar ama yanımıza gelmeye başladılar. Korkmanız gerek?
Karanlığa girdim. Eh biraz göt korkusu var ama oblara karşı değil daha fazla makyaja karşı. Max te ardımdan karanlığa girdi. En azından burada güvendeydik.
Chaosun gelmediğine şükredecekken şom ağzıma sıçayım ki geldi.
Halimize bir de o güldü. Onunla biraz konuştuktan sonra bizi normal halimize döndürdü ve bu sayede dışarı çıktık.
Çıkar çıkmaz kızlar maxin üzerine atladılar. "İKİİİİİİİİZ" diye bağırdı. Dur nE. Kızları ondan uzaklaştırıp karanlığa soktum. Artık çıkamazlar.
Ben ona bön bön bakarken sordum "ikiz mi?", omuz silkip karşılık verdi "ikimizin de annesi yok ve babası aynı ee mantıken" dedi. Ama annemiz var olamazdı zaten chaos kendisi demişti bizi kendisi yaratmış. Neyse.
Onu üzmek istemedim. 'tamam' dedim ve uzatmadım. İkiz demek tuhaf ama böylesi ne bileyim iyi olabilir.
O sırada chaos rahatsız bir şekilde yanımızda belirdi.
" birşey unuttunuz, aslında birkaç şey" diyip kızları telimenin tam manasıyla yanımıza attı.
Kızlar niye beni görmüyorlar ki?
Erkek mi ağağağa diyip atlıyorlar resmen. Az buçuk sinir olmadım değil.Chaos bana beklememi söylerken neyi kasteddiğini anlamadım ve orada dikilmeye başladım.
Bu sırada iyi olsun diye maxi kabine ışınladım. Sonuçta kimse oraya zorla giremez.
Bu sırada Max yanımıza geldi. Onları elindekü tabletten verdiği komutla bağladı ve hepsine ikişer doz sakinleştirici verdi.
Eh fazla gelmiş olmalı ki hepsi uyudu, ee veya bayıldı. Sonuç şu ki onları max taşıyacak, ne yardım falan mı edecektim şimdi?
Onunla bir bahse girdik hepsini taşırsa saçlarımı sarıya boyayacaktım.
Beni çağırdı ve beraber kulübeye ilerledik. Chaos neden dur demişti? Bilmiyorum.