Merebaaa

6 2 0
                                    

Evet şuan yazmıyorum bölüm, aq kime yazıyosam şuan bunu çünkü okunmalar en fazla yirmi beş falan, olsun herkes ananının karnından yazar olarak doğmadı ya.. Dimi?

Tek istediğim sizden okunmalar gibi vote da yirmi beş falan olsun. 'sın dimi iy istiyirsin' lafını duyar gibiyim.
Ama evet bende istiyorum çünkü imreniyorum açıkçası biraz. Yazmayı çok istiyorum çünkü şuan canının ölesiye sıkılıyor, dışarı çıkamıyorsunuz falan filan, yani en azından bende öyle.

Aklıma müthiş şeyler geliyor ama anlık sonra da yazmaya üşeniyorum, msjsğsms evet bu benim işte seven böyle sevsin aga.

Size wattyden kitap önerisi yapayım bari onları okuyun. Aytaşı var belki duymuşsunuzdur, benim en sevdiğim fantastik kitaplardan biridir kendisi. Konusu da yunan mitolojisine dayanıyor ama kurgu kendine ait. Yazarı ise @dmcofficial isteyen bakabilir.

Bir diğer kitap önerim ise Gazap'on gözdesi olacak. Onun yazarı ise Gölgehayaller, zaten takip ettiklerimden bulabilme imkanınız var. Konuları güzel, ki ben kitapları nadiren sevebilirim, bu kitaplar cidden sarıyor. Bu kitapları önermemin sebebi ise, yazarları güzel kurgular yapabiliyor. Cidden. Benim gibi üşenmediklerine eminim.

Onun dışında kitap okumak istemiyorsanız da yapabileceğiniz çok şey var. Örgü örmek, kek börek yapmak gibi basit şeyleri söyleyeceğimi sanıyorsanız, sanmaya devam edin ama boşa hayal kurarsınız. O kadar sade bir insan değilim.

Ekşın olmasını istiyorsanız, toplayın mahalle çocuklarını toplayın futbol oynayın gari. Veya voleybol, polis görürseniz atın kafasına topu kaçın. Net ekşın olur.

Onun dışında, bahçeniz var ise imkanınız çok yüksek yerlerdedir (benim gibi şzlağamaümaz).

Beyinsel gücünüzü artırmak için çok şey yapabilirsiniz. Örneğin bir telekinezi, bir phyrokinezi deneyebilirsiniz. Tamam zorlar ama kimse bir anda kontrol edemedi. Yani elsa bile cyrokinezi yaparken gücünü kontrol edemiyordu, yalan mı?

Bu kısımda söylenilenlerin aksinr burçların etkili olduğunu düşünmüyorum, ben başak burcu bir insanım. Toprak insanıyım, yükselenim boğa ve o da toprak. Alçalanım akrep bu yüzden bir yanım suya bağlı,tabii denilenlere göre. Ama ben hepsinden alakasız bir şekilde hava elementi kontrolcüsüyüm. İmkanım olsa çeker atardım ama bunu bırakmaya çok uzun süre önce karar versem de insan bazı parçalarından kopamıyor.

İnstagramda ustacadi hesabına bakış atın, kendinize korunma büyüsü deneyin. Veya tamamen beyinsel şeyler deneyin. Mesela manyetizm, ki ben bunu çok iyi yapmaya başladım.

Size yardımcı olacak bir kitap bırakıyorum bırakabilirsem tabi.

Bu kitap için de barışa çok teşekkür ederim, içimde bilmediğim şeyleri ortaya çıkardı. Durugörü değil de durusezgi de daha çok ilerleme kaydettim. Tamam kimi kandırıyorum? Durugörü hiç yapamıyorum. Ama sizden yapabilecekler vardır her türlü.

Lav ya biçız. 😚.

Bu arada elbette ki eklemeyi başaramadım o yüzden isteyen olursa bana yazabilir oradan atarım kitabı.

Lav ya biçız ageyn.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CHAOS İKİZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin