#11 Siriusovy trable

792 41 4
                                    

,,Dělej Claire! Zaspala jsi!"
Claire rychle otevřela oči a chvíli netušila, o co tady jde.
,,Cože? Vždyť je pátek odpoledne- schůzka s Remusem!" Claire si konečně uvědomila situaci a vyskočila z postele. Vběhla do koupelny a rychle si začala kartáčovat vlasy.
,,Co si mám vzít? Za jak dlouho tam mám být?"
,,Za deset minut! Už jdi!"
Jak se zdálo Lily už také začala panikařit. Claire ale s tím, co měla na sobě nebyla vůbec spokojená.
,,Vždyť mám na sobě obyčejný tričko a džíny!" (nebo jeany jak kdo chce)
,,To zvládneš Claire! Prostě už jdi!"
Vyběhla s pokoje a už sbíhala schody když do někoho narazila.
,,Promiňte- ehm, já...už jdu." Claire se začervenala a podívala se nahoru, kde se setkala s bouřkovýma očima nikoho jiného, než Siriuse Blacka. Okamžitě se znechuceně odtáhla a upravila si tričko.
Sirius si nervózně odkašlal a o krok ustoupil.
,,Promiň, já nevěděl...no teda- nevěděl jsem, že no eh..."
,,Víš co Blacku? Nech mě už na pokoji! Máš radost z toho, že jsi mě zase ponížil? Teď kvůli tobě nestihnu schůzku s Remusem!" Vykřikla Claire. Sirius se zamračil. ,,S Remusem? já myslel, že nás nenávidíš!" Claire se ušklíbla. ,,On se aspoň snaží, aby mi to napravil. A taky se mi už omluvil a já nemám pocit, že bys něco podobného udělal ty nebo Potter. A teď mě omluv, už tak jdu pozdě. "

Pokud byl před tím Sirius naštvaný, tak teď přímo zuřil. ,,S Remusem, pche. Já jsem hezčí a chytřejší než Remus! No, možná ne chytřejší, ale aspoň jsem hezčí!"
Sirius s naštvaným brbláním vešel do pokoje Pobertů a zabouchl za sebou dveře. Musí ji nějak přesvědčit, že se změnil, ale je příliš hrdý na to, aby se omluvil. Nemůže ale sedět a jen se dívat, jak se zamilovává do Remuse zatímco on umře na nešťastnou lásku. Je pravda, že asi takhle je to pojmuto příliš dramaticky, ale do Claire je zamilovaný a nemůže ji nechat jít a ještě se svým nejlepším přítelem.

Takže...mám problém. Hrozně mi vadí jméno Claire. Napište mi prosím do komentářů jestli byste chtěli jméno změnit a popřípadě na jaké. Pokud se vám Claire líbí, klidně to tak nechám.
Doufám, že jste si užili kapitolu                       Maky💞

Real beauty (FF Marauders)Kde žijí příběhy. Začni objevovat