#5 Adoptovaná?!

1.2K 57 18
                                    

Pohled 3. osoby:
Dvě malé holky se plíží chodbou a vzájemně na sebe pokřikují aby byly zticha. Pak vytáhnou hůlky a pomyslí na to, co chtějí vytvořit. ,,Circumlinisti stibio!" Na zdi se objeví obrovský nápis : REBELKY JSOU TADY!
Radostně si plácly a vytratily se na pokoj.
Pohled Claire:
Potom co jsme se s Har vytratily na pokoj, odlevitovaly jsme kyblíky s barvou před kabinety učitelů a teď jdeme za Gazelou.
,,Ale Har, jak se dostaneme do jejich společenky?" Došla mi docela podstatná věc...
,,Poprosíme někoho z jednorožce, aby nám řekl heslo, protože jsme ho zapomněly a na chvíli si schováme naše odznáčky." Řekla, jako by to byla samozřejmost.

Úspěšně jsme to zvládly a už nám zbývá jen přebarvit stoly. Merline jak já miluju zmatek...!
Naštěstí jsme si na papírek zakreslily, jak ty stoly mají být doopravdy.
Nastal zmatek a my jsme se jen smály. Ředitelka hledala pachatele, všechny z vyšších ročníků vyslechne, ale nás ne. Nikdo na nás nepřijde...
...
Time skip do 4. ročníku (v Krásnohůlkách)
,,Claire Woringtoonová do ředitelny, prosím!"
Tahle slova mi zněla v hlavě, když jsem si vykračovala směrem k ředitelně naší ředitelky - Madame Maxime. Nebylo by to poprvé co jdu k ředitelce, protože mi divné vzkazy ohledně knihovny a knížek s čistokrevnými rodinami...no nic. Doufám, že nepřišla na náš žertík, který jsme vymyslely s Har. Už jsem přečetla tři knížky o čistokrevných rodinách, ale na nic zvláštního, nebo zajímavého jsem nepřišla. Zaklepala jsem na dveře a vešla jsem.

Z Bradavic jsem byla zvyklá na knihovnu plnou knih, ale v Krásnohůlkách jsou na stěnách vyvěšené diplomy a úspěchy Krásnohůlek. Za objemným stolem ve velkém řůžovém křesle seděla ředitelka Krásnohůlek.
,,Tak Claire, našla jsi něco nového v knihách, které jsem ti doporučila na čtení?"   
Proč se mě na tohle ptá? Vždycky jsem jí odpověděla stejně.
,,Ještě ne, paní profesorko."
,,Tak tady máš další tři knihy. Mohly by se ti hodit."
,,Děkuji vám, paní profesorko. Ráda si je přečtu." ,,Nashle!"
Za tu dobu co tu jsem jsem se naučila skoro plynně francouzsky, i když jsem tu jenom dva roky. Takže teď téměř se všemi mluvím francouzsky.
Mezitím dojdu na pokoj a ani mě nepřekvapí, že je prázdný. Har je často pryč se svými nápadníky - a že jich není málo...
Sednu si na postel s dalšími knihami a prolistuji je. Nejvýznamnější čistokrevné rodiny bla, bla, bla...Blackovi, Malfoyovi, Rookwoodovi, kecy, kecy...
Počkat cože? Tady jsou i Woringtoonovi?! Najdu si je!
Bruce Woringtoon - poslední mužský potomek rodu Woringtoonů. Se svou ženou Adelaidou jsou zatím bezdětní.
Začalo se mi stmívat před očima. Bezdětní? To znamená, že jsem adoptovaná! Neznám mé pravé rodiče a mí praví rodiče mě nechtěli!
Omdlela jsem...

********

Claire se probudila v pokoji, který sdílí s Har. Nemůže si vzpomenout co se stalo, ale pak si všimne té hloupé knihy povalující se vedle ní. Vstane a plnou silou do ní kopne. Kniha přeletí pokoj a vrazí do dveří. Dojde jí co se děje a pomalu se sesune po stěně dolů a rozbrečí se.
,,No a pak jsem jí řekla, že je kravka a ať si hledí svého stáda!" ,,No chápeš to?!" Harrieta Crouxeuxová vletí do dveří jako hurikán a křičí něco na Claire. Ale po chvíli si všimne, že něco není v pořádku a uvidí Claire brečet na zemi.
,,Moji rodiče mě nechtěli," křičí Claire.
,,Cože?!" ,,Jsem adoptovaná, Har!"

Přečíst prosím!!!!!!!

Začíná to být zajímavé...z jaké myslíte, že je Claire rodiny? Jinak jsem úplně nadšená, protože jsme dosáhli 1K přečtení!! Děkuju vám moc!❤️
Ráda bych také začala vydávat kapitoly jednou týdně. Možná to nevyjde, ale byla bych moc ráda kdyby ano. Pár z vás  mi psalo do komentářů nějaké chyby kterých jsem si vůbec nevšimla a ráda bych aby mi někdo kdyžtak opravil. Děkuju moc!!!!


















☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
Pokud si nepřečetl to dole, urychleně se tam vrať!!!!

Real beauty (FF Marauders)Kde žijí příběhy. Začni objevovat