#15 Jistější?

386 18 3
                                    

Claire netušila, jestli by nově zjištěnou informaci měla před ostatními tajit nebo ne. Byla si ale jistá tím, že Lily a Lusi ji říct musí. Ještě, než jim to ale všechno odvypráví, musí se trochu odreagovat. Nejprve ji napadlo, že si půjde zalétat, ale pak dostala skvělou myšlenku.
Hned jakmile ji toto napadlo, rozběhla se za Riou, (opakuji, nová přezdívka pro Harriet🙃) aby jí mohla požádat o pomoc.

Dvě dívky se znovu jako za starých časů plížily hradem, neviděny okolím. Neměly žádný neviditelný plášť, jako jiná banda šprýmařů v Bradavicích, takže si musely poradit jinak.
Naštěstí pro ně už ale byla tma a chodby osvětloval jen a pouze svit jejich hůlek.
,,Jsi si tímhle naprosto jistá?"
,,Jistější jsem si nikdy nebyla," ujistila Claire Harrietu. Ona ale musela po chvíli tenhle srdceryvný moment pokazit.
,,Je jistější vůbec slovo? Nikdy jsem o něm totiž neslyšela."
,,Pane bože buď zticha! Jsem snad chodící slovník?"
,,Hele promiň, ale jestli už chceš mít takovejhle moment, aspoň si zkontroluj, že to co říkáš dával smysl!"
,,Jistější je stopro správně," šeptem na ní zakřičela Claire. (Divili byste se jak moc možné to je...)
,,A zrovna ty mi o správnosti slov nemáš co mluvit. Zrovna předevčírem jsi dostala z Dějin čar a kouzel H skoro jen kvůli chybám v pravopise," vmetla jí ještě.
,,Tak promiň, že jsem vyrůstala ve Francii! Ne každý se učí angličtinu od narození, víš?"

I přes jejich handrkování se dívky dostaly až k jejich vytyčenému cíli - sklepení. Ještě teď Claire přesně nevěděla, co chce vlastně provést, ale už teď se cítila o dost lépe.
Ria ale přebrala iniciativu a začala po podlaze kouzlem roztírat něco blyštivého.
Po několika minutách přemlouvání a přesvědčování o tom, že vlastně není tak hloupá jí Ria vysvětlila, že podlahu potírá speciálním mýdlem.
Claire se poté povedlo několikrát na mýdle s prominutím rozsekat a tím se přesvědčit, že bude fungovat skvěle.

Kromě padání se Claire také povedlo na strop přičarovat kýble s hmyzem, které se po každém silnějším dopadu na podlahu překlopí.
Claire také měla velice silný pocit deja - vu, když na stěnu s pomocí zaklínadla Circumlinisti stibio na zeď napsaly jejich známé REBELKY JSOU TADY! a pak se smíchem utíkaly zpátky na kolej.

Vstávám z mrtvých společně s touhle kapitolou, za kterou se upřímně celkem stydím. Velice se omlouvám za tuhle nekonečnou přestávku, ale teď jsem zpět (aspoň myslím) :))

maky_023

Real beauty (FF Marauders)Kde žijí příběhy. Začni objevovat