Aku

1.6K 9 0
                                    

Namaku Connor...berusia 17tahun...170  tinggi....rambut hitam lurus...badan sedang2 kot .. sebab aku bukan dlm katogeri kurus....masi punya otot2 hasil dr kerja berat di bengkel kereta....

Aku melakukan part time pada sblah malam sbgai grabfood...phantar makanan la tu....di sebuah restoran
berdekatan dgn rumahku...

Cerita sdikit ttg hidupku....Aku dikenal sbgaii anak pelacur jalanan.....ibuku adalah wanita yg mcari wang dr lorong gelap....

ayah aku pula seorg yg sangat terkenal diperumahan tmpat aku tinggal, jua terkenal dipersekitaranku dan di balai polis kerana mgedar dadah dan smestinya kecanduan dadah....yang sangat aku kagumi, dia jua bertindak sbagai orang tengah untuk ibuku.....

Sebenarnya ini bukan baru terjadii atas peristiwa2 gagal dlm business spt senetron Indonesia....Namun dari kelahiranku semua ini sudah mjadii telemovie dlm hidupku....

Penghinaan dri warga stempat x perlu diulas...kerana kisah ini sptnya hari2 menjadii isu panas di perumahan ini...aku x punya pilihan selain mnulikn telinga....mungkin itula yg mybabkn telinga aku ini sering kali ku sumpat dgn earphones...saat berada di luar rumah....

Tentang ilmu pula....aku seorang yg sgt pandai dan cepat belajar....aku x perlu mgambil masa yg lama untuk mpelajari hal yg baru....otakku jua mampu menampung bnyak data,sebab itu aku bukan jenis yg cepat lupa....begitu jua hal2 mbaca....aku mampu membaca dgan cepat,dan mhafal dgn cekap.....Namun,semua itu harus aku lupakn....aku diberhentikan sekolah oleh ayahku atas alasan kewangan dan ingin aku berkerja di saat aku berumur 15tahun......ayahku kata dia punya penyakit yg mybabkan dia x mampu berkerja.....his his his.....
Oleh itu....tamatkan statusku sebagai pelajar.....

Di usia yg muda aku suda berkali2 bertukar pkerjaan....bukan sbb mmilih kerja namun disebabkn status ku sbgai anak pelacur dan penagih dadah....cerita2 panas itu x pernah bhenti..mybabkn majikan aku memecatku....lain kes lagi ayahku dtg mgamuk di minimarket tmpat ku bkerja jika x diberi wang....Ibu aku pula mcuri makanan di gerai tmpat aku bkerja.....alahaiii nasip badan..,..

KEBETULAN ATAUPUN TAKDIRWhere stories live. Discover now