3 tahun kemudian.....Aku Connor....yg kenal erti susah....aku skrg mampu mbuka gym sdiri....ibuku sudah mninggal 1tahun lepas dn ayahku dipjarakan kerana disabit kslahan mbunuh ibuku......adikku masi myandang gelaran pelajar....
Keejaku di bengkel dulu tidak la baik sgt....cuma scara diam2 aku trlibat dlm kumpulan kongsi gelap dibawah Tuan Luncan....dgn bantuan shbat2ku dn Petro aku bjaya bsembunyi diblkng mereka....dn mjadii gengster yg berjaya......
Dgan ilmu ptahanan diriku yg tinggi ramai kumpulan tumpas dgn kumpulan kmi....aku biasanya mmakai helmet dlm ptarungan jadi tiada siapa mgka kalau itu adalah aku...
Dgan ktinggian badan 186 berat badan 100 lebh kg.....cukup buat wanita2 berteriak mohon dirogol .. hahahah...aku cukup mjaga badanku..
Kerana ada masanya aku rindu pada ssorg yg pernah mjadii suamiku....aku rindu dia mmuji2 lebar dadaku...memecit2 otot lenganku....*******
Kring....kring.....hello..
Hello Connor...Mlm nie ada kita ada keja...dan bad news waltz ada diskali..
Ada meeting ke? Ada org buat hal.?
Ada yg naik hantu cabar Kumpulan
Kita tue yg Family waltz dtg tue...Tapi beb,aku x jnji tau...kalau aku masih ada client susah jua nk tinggal..
Tu No hal...jnji aku da info....
Thnk beb
Berita ini mgejutkan....family waltz...ada ke suamiku disana...?
Aku bkerja di Gymku spti biasa...namun fikiranku trganggu dgn pkataan Family waltz...aku sbnarya sgt rindunya...tapi mgkin dia sudah bkwin skrg....aku saja suda 10 kali tukar2 pasangan....takknla dia bujang trus...nak jadii sami ke ape...
Awal2 mlm aku sudah siap2..aku mmasang subangku di kiri dn kanan telinga...1 di dlm cuping telingaku...
Aku mgenakn singlet hitam,skinny jeans hitam koyak2 dn jacket kulit hitamku.....Info trakhir aku dpt mereka sudah mulakan ptarungan....
Sentuhan trakhir adalah minyak wangi dn deodorant...Lalu memecut dgn Moto 1500cc....
______________________________________
Dlm ptarungan itu Kumpulan Utara hmpir menemui kgagalan...
YOU ARE READING
KEBETULAN ATAUPUN TAKDIR
RomanceLangit tak selalunya cerah.. tapi mgapa hidupku selalu Mendung? Andai Hujan itu Berkat.. Lalu mengapa basah itu Menyakitkan....?