•60•

568 20 1
                                    

*Yoongi szemszöge*

A kocsiban mindenki csendben volt. Jin vezetett a régi házamhoz. Szomorúan néztem magam elé. Nem értem, miért csinálta? Nem bízik bennem? Ha nem bízna akkor miért akar megfektetni? Ezek után, tuti nem szeret.

-Megérkeztünk.- simogatja a vállam Tae. Bólintok egyet majd kiszállok. Bemegyek a házba és felmegyek a szobámba. Bezárkózok, hogy senki se tudjon bejönni. Most megint csalódtam egy valakiben. Van még a Földön bárki is aki szeret?

*Külső szemszög*

Jimin szörnyen sajnálta. Nem gondolkodott csak kiabált. Az ő Jagi-ja sose csalná meg őt, de...
Yoongi a szobájába bámult maga elé. Már nem sírt annyira. Néha egy-két könnycsepp folyt le az arcán. Próbálta feldolgozni Jimint és próbált neki megbocsájtani.
Jin, Namjoon, Hoseok, Jungkook és Taehyung a nappaliban ültek és gondolkodtak, hogy hogyan békítsék ki a szerelmeseket. Kook elmondta, amit Yoongi mondott neki és azt is, hogy mit vett neki.

-Mi lenne ha elvinnénk oda Yoongit? Jimin pedig kibékíti.- dobja fel az ötletet Nam.
-Ez jó. Ti addig együtt lesztek itt én meg elmegyek csajozni. Csak nekem nincs senkim.- mondja Hosoek.
-Melyik nap?- kérdi Jin.
-Holnapután? Most kaptunk kb. 1 hónap szabit Yoongs miatt.- mondja el Tae a gondolatát.
-Az tökéletes. Akkor holnapután.- Jungkook már most kanos a gondolatától, hogy Élete szerelmét...

*Yoongi szemszöge*

Már megint elkapott az érzés,hogy senkinek se hiányoznék. Talán a srácoknak és ennyi. Jimint nem tudom. Inkább lemegyek, minthogy ilyeneken gondolkodjak.

-Holnapután? Most kaptunk kb. 1 hónap szabit Yoongs miatt.- mondja Tae. Biztos,hogy ő mondja mert neki van csak ennyire mély hangja.
-Az tökéletes. Akkor holnapután.- ez tuti Jungkook lesz. Ismerem már őket.
-Miről folyik a bájcsevej?- huppanok le melléjük.
-Öhm...a-a-arról, h-h-hogy majd el-elmegyünk felvenni egy, egy, egy új dalt. Igen egy új dalt.- dadog legjobb barátom.
-És most a valódi okot.- nézek rájuk komolyan.
-Ki a akarunk békíteni Jiminnel.- mondja Jin.
-Fuhh ti. De miért holnapután? Lehetne holnap is.- figyelem őket értetlenül.
-Oké. Amúgy, nem haragszol rá?- karol át Hopi.
-De, nagyon. Rosszul estek a szavai. Talán ha nem jövök le akkor a mentőket hívnátok már.
-Innentől mindig lesz veled valaki. És nincs hiszti.- parancsolja Jin.
-Oké-oké. Megyek lefeküdni. Jól elment az idő. Jó éjt.- ásítok és felmegyek.
-Neked is.- jönnek sorra a válaszok.

Gyorsan lefürödtem és bedőlök az ágyba. Jó éjt Szerelmem. Remélem minden rendben veled és nem csináltál semmi hülyeséget.

BTS Instagram [YoonMin] {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now