*Yoongi szemszöge*
A fiúk jöttek. Hoztak jó sok piát is.
-Gyertek beljebb.- invitálom őket be.
-Yoongs, nem tudod hol van Jin?- kérdi kétsége esett szemmel Nam.
-Tetszik neked?- nézek rá gyanakvóan.
-Igen.- hajtja le fejét.
-Itt van bent. Keresd meg.- mondom neki. Mint akit puskából lőttek ki úgy futott a konyhába.-Na végre ideértél csiga.- gúnyos mosollyal néz Szöszi.
-Kinek a házában vagy Szöszi?
-Tiedbe.
-Na szóval ahogy mondtad ez az én házam. Itt azt csinálok amit akarok, és oda megyek amikor csak akarok.
-Bocs.
-Inkább üvegezzünk.- mondja Nyuszi fiú.
-Oké. Addig behozom a chipseket.- megy ki Jin.
-Lenne egy ötletem.- mosolyog Hobi- Mi lenne ha nem csak innánk hanem vetkőznénk is?
-Te nem vagy normális.- mondom- Felőlem ti igen de én az biztos, hogy nem fogok.- még az kéne, hogy meglássák a karom a múlt hegeit.
-Na.- néz kiskutya szemekkel Alien- Itt mindenki meleg.
-Ezt most mi az Istenért kellett elmondanod Tae? mi van ha kiad a sajtónak?- néz rá Szöszi.
-Khm.- köszörülöm meg a torkom- Valami nem tetszik? Nem tudom, hogy tudod-e de én nagyon nehezen bízom meg az emberekben. Szóval ha valaki szóba áll velem és megoszt valami fontosat akkor azt nem fogom senkinek se elmondani. De ha már itt tartunk akkor én is bevallom. Meleg vagyok.- vallom be. Elég ha ennyit tudnak.
-Na ezt nem gondoltam volna.- lepődik meg Nyuszika.
-Hát akkor meg? Miért nem vagy benne?- kérdi még mindig az űrlény.
-Mert nem akarom.- zárom le és olyan szemekkel nézek rá, hogy inkább nem kérdezi tovább.*Másfél óra múlva*
Mindenki a kis társaságunkból-kivétel én-részeg. Én most nem ittam annyit.
-Yoongi.- gúnyosan figyel a Szöszi.
-Mond.
-Mit nézel elősszőr egy fiún?
-A szemét. Szerintem az sokat elárul. Akkor most jövök.- megpörgetem az üveget és Nam felé áll meg- Drága barátom. Csókold meg azt aki tetszik neked innen.
-Fuh te. Ezt vissza kapod.- feláll majd Jin felé megy. Ezt követően lekapja. A társaság nagy sikításba kezd.
ESTÁS LEYENDO
BTS Instagram [YoonMin] {BEFEJEZETT}
FanficYoonmines instagram Nem igazán tudok ide mit írni😅 majd rájöttök, hogy milyen sztori lesz. ⚠️⚠️Nem annyira hosszú részek. Olyan se hosszú se rövid(kivétel mikor nem valaki szemszögéből vagy beszélgetés lesz)⚠️⚠️