*Jimin szemszöge*
Nagyon gyorsan megy az idő. Nem rég születtek és már mennek iskolába. Olyan édesek, fogják egymás kezeit.
Igaz itt nem. Ahh most indulnak suliba. A sajtónak elmondtuk. Érkeztek rosszindulatú levelek de a legtöbb jó volt. Elfogadtak minket.
-Vigyázzatok magatokra.- puszilom meg őket.
-Jajj anya. Ne már. Égő.- duzzog a fiam.
-Imádom a gyermekeim.- kiáltom vidáman majd elnevetem magam.
-Elég Jimin.- húz el Yoongim-Hercegem védd meg a hercegnőt ha bármi lenne. Parancs.
-Parancs.- tiszteleg.
-Ez visszafele is igaz. Hercegnő megvédi a herceget. Parancs?- jézusom. És még én vagyok az égő.
-Parancs királyom.- tiszteleg a lányunk is.
-Ezt ne nagyon hangoztasd. Na sziasztok.- köszönünk el egymástól.
-Oppa. Rossz voltam este. Kapok büntetést?- kérdem suttogva.
-Rendőrbácsi eldönti. Menjünk vagy megraklak itt.- vigyorog szélesen.*10 év múlva*
@realminjunie: Hugómmal tesós nap @realseoyooni
Liked by: minsugad, minjimin, realseoyooni, kimjin, namjooni_kimi, yorhope, bunnykook, tatae, kimtn and 899.000 others
Hozzászólások ki vannak kapcsolva
*Seoyoon szemszöge*
Apáék most vonulnak vissza. Fognak még kiadni pár dalt de nem sokat. A keresztapáinknak is lettek gyerekeik.
-Seoyoon.- kiabál nekem Minsun, a crushom.
-I-igen?- dadogok. Na de jó.
-Eljössz velem a bálba?- el is felejtettem, hogy lesz bál.
-Ezer örömmel. De nekem mennem kell mert a tesóm mindjárt megöl minket szemmel. Szia.- gyorsan elfutok. Istenem, ez velem megtörtént? Vagy csak álmodok?-Kisasszony. Kivel beszéltél te?- löki meg a vállam.
-Tudod te azt. Elhívott a bálba. Tényleg te kit viszel?- érdeklődöm. Szinte mindent megbeszélünk egymással.
-Wooheet.- pirul el.
-Azt a cuki lányt aki mindig aegyozik?
-Igen. Menjünk, itt vannak.- mutat a fekete sportkocsi irányába.-Szálljatok be.- mondja apa.
-Apa. Miért ezzel jöttél? Most megint fogják mondani, hogy apuci kicsi lánya és fia.- nyávogok.
-Baszd le.- mondja tömören és röviden.
-Apa. Rossz kedved van?- kérdi mellettem a bátyám.
-Összevesztem anyátokkal és nem engedett be.- morogja. Minjunnal összenézünk és bólintunk. Szavak nélkül is megértjük egymást.
-Megoldjuk mi. Nyugi apa. Ha akarod akkor este átmegyünk Jinékhez aludni.- utalok arra, hogy csinálják.
-Nem kell. Úgy se enged be.- mondja szomorúan.-Anya. Apa szeret téged. Tudod milyen szomorúan vezetett?- ha ez se hatja meg akkor mást kell kitalálnunk.
-Nem. - mondja határozottan.
-Oké. Elmentem, majd jövök.- hadarom majd lelépek. Apa a kocsiban ül és néz ki rajta. Odamegyek és kopogok az ablakon.- Jössz velem.
-Hova?
-Oda ahol már biztos voltál. És reméljük beengedik a 17 éveseket is.- mondom úgy, hátha leesik neki. De nem.
-Oké. Mond a címet.-Minek jöttünk ide?- értetlenül pillant rám.
-Te itt maradsz én mindjárt jövök.- pattanok ki és bemegyek az üzletbe.*Vásárlás*
-Szia. Kell segítség?- kérdi udvariasan az eladó.
-Szia. Majd lehet. Köszi.
Jajj de furcsa minden. Bár, mit vártam egy sex shoptól. Különböző fajtájú, stílusú, méretű műfaszok vannak itt. Bilincsekből is van egy pár. Elemelek egy pirosat. Tovább megyek és nem akarom tudni mik vannak itt. A ruhákhoz érek. Van itt teljesen gumi is. Fújj. Találok egy olyat ami talán tetszene anyának és apának is.
-Apa, bejössz két percre?- nem válaszol hanem hallom, hogy belép. Megkeres majd eltátja a száját.
-Minek ez neked?- néz rám számon kérően.
-Nem nekem hanem nektek lesz anyával. Ez tetszik?- kérdem mire bólint- Kell még valami?
-Igen. Várj itt.- megy el majd vissza is jön- Ez kell még. Az előzőt elszakítottuk.
-Jézusom. Mikor? Remélem akkor mikor suliba voltunk.
-Igen.- nálunk ez természetes beszélgetés. Nincs nálunk tabu téma.-A terv a kövi: Minjun elviszi anyát vásárolni addig mi hazaérünk és beviszlek. Felveszed azt az izét amit vettem és kikötlek.- csuklik el a hangom- Anyáék megjönnek és felküldöm őt. Bátyussal elmegyünk Jin keriékhez. Jó?
-Köszönöm.- ölel meg.
-Ugyan. Csak ne legyetek haragba mert az nekem fáj.- nyöszörgöm a mellkasába.Sziasztokkk. Lesz még egy epilógus és vége
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS Instagram [YoonMin] {BEFEJEZETT}
Fiksi PenggemarYoonmines instagram Nem igazán tudok ide mit írni😅 majd rájöttök, hogy milyen sztori lesz. ⚠️⚠️Nem annyira hosszú részek. Olyan se hosszú se rövid(kivétel mikor nem valaki szemszögéből vagy beszélgetés lesz)⚠️⚠️