*Yoongi szemszöge*
Hát magam sem hiszem el de megint találkozok velük. De most Nam hozzám irányította őket. Nagyon örülök neki. Na mindegy.
El kéne menni bevásárolni mert semmi nincs itthon.-Yoongi?- hallok egy hangot magam mögül. Hátra fordulok és meglátom Pink princesst.
-Szia. Mit csinálsz itt?- érdeklődök,hogy ne tűnjek annyira bunkónak.
-Vásárolok ezt-azt hozzád. Melyik legyen?- mutat fel két chipset.
-Öhm...mindegy. Nem nagyon szeretem őket.- mondom kínosan.
-Oh. Oké.
-De ha végeztünk akkor el is jöhetnél,hogy ne kelljen kétszer fordulnod.- ajánlom fel.
-Oké.-Fáradj be szerény hajlékomba.
-Köszi. Mesélj magadról valamit.- most meséljek el neki mindent? Ahj, de csak neki fogom elmondani.
-Csak neked fogom elmondani. És most rohadtul megbízom benned. 10 éves lehettem mikor a szüleim elváltak. Aztán elkezdtek azon veszekedni, hogy kinél leszek. 12 évesen,anyánál maradtam azt elfelejtettem mondani, lett anyának új pasija. A suliba bántottak, vertek, aláztak meg. Egy nap mikor hazamentem semmi szó nélkül elkezdtek verni. Másnap ugye suli volt így bementem. Kiderült valahogy, hogy meleg vagyok és egyfolytában azzal cukkoltak. És igen, nekem is furcsa, hogy ilyen korán rájöttem. 15 lettem mikor felvágtam az ereimet. Senkivel se volt velem jóban csak Namjoon. Na szóval ugye bántottam magam és ő talált meg. Ezek után kórházba kerültem. Ott segítettek majd hazakerültem. Otthon bántottak még mindig. Aztán megkaptam azt is, hogy "minek születtél meg te bánat", "a fimből,hogy lehetett ilyen buzi" és társai. A suliban pedig "megjött az osztály kályhája", "jé még él a tehén" és ezeknek is társai. Itt besokalltam, lefogytam csont soványra és feketében kezdtem járni. És végre valahára betöltöttem a 18-at és most itt vagyunk. 1 éve itt élek.
-Hát ez szörnyű. Én nagyon sajnálom ami veled történt. Most már én is itt vagyok melletted, és a fiúk is. Remélem most már nem bántod magad.
-Hát...- hajtom le a fejem.
-Ne csináld. Ha tovább csinálod én nem tudom mit csinálok veled.- fenyeget meg. (Szerk. mennyi csinálás xd)
-Rendben.- mondtam majd csöngettek .
ESTÁS LEYENDO
BTS Instagram [YoonMin] {BEFEJEZETT}
FanficYoonmines instagram Nem igazán tudok ide mit írni😅 majd rájöttök, hogy milyen sztori lesz. ⚠️⚠️Nem annyira hosszú részek. Olyan se hosszú se rövid(kivétel mikor nem valaki szemszögéből vagy beszélgetés lesz)⚠️⚠️