*Taehyung szemszöge*
Időközben összeköltöztünk egy dormba. Mivel banda lettünk így nem maradhattunk az otthonainkban, mert bármikor letámadhat egy fan.
-Nam.- kiabálok neki.
-Igen.- jön mellém a semmiből.
-Yoongi nem tud énekelni vagy rappelni?- kíváncsiskodok.
-Rappelni tud.- gondolkodik el- Miért?
-Nem akar csatlakozni hozzánk?
-Nem hiszem. De miért?
-Mert akkor nem kellene jönnie és mennünk.- mondom csillogó szemekkel.
-Tényleg. Nem is vagy te annyira hülye mint gondoltam.- mondja. Na ez ritka szarul esett.
-Naa. De amúgy áthívtam és elmegyek érte. Gondoltam szólók és megkérdem a véleményed. Aztán út közbe meg az övét.- mondom el a tervem.
-Hát most még ne míg haragba vannak. Talán mikor látjuk Hyungon akkor.- mondja.
-Oké. Tényleg is. Kook is tudta. Ő mondta nekem is. Így beszéltünk vele.- mondom neki- De nem akarom, hogy Kookban is csalódjon. De amit mondott jobb lenne elmondanom óvatosan.
-A kis maknae? Szerintem menj majd később még megbeszéljük.- küld el.-Szia Hyung.- köszönök neki.
-Szia kis Alien. Akkor biztos nincs nálatok?- érdeklődik.
-Tuti bizti.
-Mehetünk akkor?
-Ja, persze.- itt az idő. Most alkalmas.- Öhm...Yoongi Hyung.
-Figyelek.
-Akkor mikor Jimin elmondta neked akkor nem csak én tudtam hanem Jungkook is. De kérlek rá ne legyél mérges és ne haragudj rá. Ő mondta nekem, hogy milyen furcsán viselkedik Jiminssi és megnéztük a telóját. Megkért, hogy ne mondjunk semmit. Mi mondtuk neki, hogy mondja el de nem akarta.- hajtom le kobakom.
-Akkor nektek köszönhetem, hogy megtudtam?- tapint a lényegre.
-Igen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS Instagram [YoonMin] {BEFEJEZETT}
FanficYoonmines instagram Nem igazán tudok ide mit írni😅 majd rájöttök, hogy milyen sztori lesz. ⚠️⚠️Nem annyira hosszú részek. Olyan se hosszú se rövid(kivétel mikor nem valaki szemszögéből vagy beszélgetés lesz)⚠️⚠️