II

41 3 0
                                    

W tunelu było ciemno jak w d. Nic nie widziały i nie wiedziały gdzie idą. Na szczęście nie musiały decydować o tym, gdzie idą, ponieważ tunel zaczął je wciągać. Okazało się, że to czarna dziura! Wciągła je i wtedy obie straciły przytomność.

Olga POV
Obudziłam się w jakimś dziwnym nieznanym mieszkaniu. Wstałam z łóżka i rozejrzałam się po pokoju. Od razu zauważyłam statuetkę na półce. Dostałam Nobla! Zaraz, zaraz... czy to aby na pewno ja? Spojrzałam w lustro. Tak to ja! Co tu się dzieje? Nie wiem. Muszę jak najszybciej skontaktować się z Olą. Wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam do niej.

Ola POV
Ocknęłam się w moim mieszkaniu. Wszystko było na miejscu, jednak czułam jakby coś było nie tak. Wstałam z łóżka, lekko zachwiałam się na nogach i wtedy to spostrzegłam. W miejscu, gdzie zawsze wisiał czerwony szlafrok Dominika tym razem nic nie było. Rozejrzałam się dokładniej. Zniknęły wszystkie zdjęcia Dominika, na łóżku była tylko jedna poduszka a w miejscu gdzie zawsze leżała sterta jego brudnych majtek było zupełnie czysto.

Weszłam do salonu. Tam też było znacznie schludniej i mniej śmierdziało. Nie było tam żadnych rzeczy Dominika. Spojrzałam na szafkę, na której znajdowała się klatka Dramci. W środku siedziała pulchna ruda dziewczyna! Spytałam się jej co tu się dzieje.
- Dawaj ziarno, albo już nigdy nie nagram dla ciebie filmu!- krzyknęła Dramcia. I wtedy zadzwonił telefon:

~Alternatywna noblistka

wyprawa sohajo i alternatywki z top modelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz