Medyaya geçen bölümdekileri koydum, köşkün ne kadar büyük olduğunu ve içini anlamanız için.
03.24
S.Coups, Vernon, Wonwoo, (adın), Dokyum, Jun, Dino, The8, Mingyu, Jeonghan
××Bir saat önce Mingyu ve Jeonghan en alt kata indiğinde üyelerle birbirlerini bulmuş olduğu için mutlulardı.
××Fakat kapı açılmıyordu, ne yaparlarsa yapsınlar.
××En güçlüler olarak S.Coups ve Mingyu da denemişti onlarca kez kapıya omuzlarıyla vurmayı fakat tek olan şey omuzlarının morarmış olmalarıydı.
××Onlar açmaya çalışırken Dokyum Dino'nun olduğu odaya girmişti diğerleriyle ve seni Dino'nun yanına yatırmıştı.
××Senin bilincin yanındaki bedenin buz tuttuğunu hissedecek kadar açıktı. Bunu Dokyum'a söyledin.
××"D-dino'nun bedeni buz gibi Dokyum"
××Dokyum seni duyduktan sonra kaşlarını çatıp Dino'yu kendine çekti senin de üzerine eğilerek.
××Soğukluğu kendi de hissettiğinde yüzüne dokundu.
××Buzluktan yeni çıkmış bir dondurmaya dokunmuş gibi hissetmişti. Fakat farkı, buu dondurma gibi mutlu etmek yerine korkutmuştu.
××Elini istemeyerek Dino'nun kalbine koydu.
××Elinin altında herhangi bir atış olmadığında şah damarına dokundu Dino'nun, fakat yine bir atış yoktu.
××İnanmak istemeyerek tüm nabız noktalarını kontrol etti Dokyum.
××Nabız noktaları bittiğinde, gerçek artık apaçık ortadaydı.
××Dino'nun kalbi durmuştu, ve bedeninin buz tutmuş olmasını düşünürsek az önce ölmemişti.
<Ölüm saat 02.24>
××Dokyum kendini tutamayıp senin de üstüne bırakıp kendini küçük kardeşine sarıldı.
××Dokyum'un hıçkırıklarını duyanlar odaya toplanmıştı.
××Kimse konuşmazken, sen söze girdin. Ne olduğunu idrak edecek kadar bir yetin yoktu şu an. Bedenindeki çürükler ve yediğin darbelerden gelen aptallığın vardı.
××"Ö-ölmüş mü?" kafanı bile yanına çeviren sana döndü The8.
××Yanına gelip bacaklarını katladı, dizlerinin üzerinde sana sarıldı.
××On dakika sonra, S.Coups ceketini Dino'nun üzerine örtmüştü. Hepsi senin başındaydı ve plan kuruyorlardı.
××"Kapıyı bıçakla açalım, nasılsa eski tür ve kilidi tahta. Sonra da telefondan yardım istemek için birkaçımız dışarı çıksın. Kamp yerimizde telefon çekiyordu." Jun'un fikri hepsine mantıklı gelmişti. Sonra The8 sordu.
××"Biz, yaralılar ne yapacağız?"
××"(adın), sen, Wonwoo ve Vernon'un başında Dokyum ve Jeonghan bekler. Biz de Mingyu'yla diğer üyelere bakarız. Hâlâ eksiklerimiz var." diye cevapladı S.Coups.
××Hepsi fikri beğenmişti, onaylayıp denilenleri bire bir yaptılar.
××Wonwoo'nun kemerinde kalan son minik bıçakla biraz uzun sürmüş fakat açmıştı S.Coups kapıyı.
××Kapı açıldığında S.Coups Dokyum'u çağırıp şarjı bitmeyen telefonları verdi ve Jun'la birlikte onları dışarı gönderdi.
××Sonra yaralı ve ölünün güvenliği için oldukları odayı kilitledi.
××Mingyu ile birlikte diğer koridorun başladığı yere döndüklerinde bodruma inen merdivende bir ışık gördüler.
××Mingyu adımlarını yavaşlatıp karanlıkta daha iyi görebilir gibi gözlerini kıstı.
××Bu sırada S.Coups merdivene ulaşmış kimler olduklarını görmüştü.
××Sarılan bedenler ayrıldığında S.Coups gülümseyip merdiveni hızla indi. Son kişilerden birilerini daha bulduğu için mutluydu.
××Mingyu da merdivene gelip gördüğünde çoktan sarılmış üçlüye dördüncü oldu.(okeye dördüncü arıyoz gel)
××Ayrıldıklarında S.Coups sordu.
××"Diğerleri nerede?"
××Atmosfer düşerken Joshua Hoshi'nin cevaplayamayacağını anladığında konuştu.
××"Katil bizi yakalamıştı, ben kaçtım ama.. Seungkwan, Seungkwan'ı-"
××Cümlesi tamamlanmadan S.Coups onu susturdu. "Nerede o?"
××Hoshi işaret parmağıyla çıktığı odayı gösterdi. S.Coups odaya girerken Mingyu Hoshi'nin bileklerini farketti.
××"Bileğine ne oldu senin?"
××"İpten kurtulmalıydım."
××Mingyu kafasıyla onayladı ve S.Coups'un kucağında Seungkwan'la çıkışı görüp kenara çekildi.
××S.Coups Seungkwan'ı odaya götürürken diğerleri de arkasından ilerliyordu.
××S.Coups şu an Seungkwan yaralı gibi davranıyordu. Fakat katili unutamazdı, her yerde olabilirdi.
××Odaya girdiklerinde The8 ve Jun tek bilinci açıklar olarak senin yanından ayrılıp girenlerin yanına adımladı.
××"Şükür ki iyisiniz." dedi Joshua.
××Ardından sarılmışlardı, ne kadar birbirleriyle yakın olsalar da hiç bu kadar çok sarıldıklarını hatırlamıyorlardı. Demek ki her şeyin önemj değerini kaybetme noktasına geldiğinde anlaşılıyordu.
××Ayrıldıklarında birbirlerinden Seungkwan'ı diğer köşedeki, gruptaki en yakın arkadaşı ve yaşıtı olan Vernon'un yanına yatıran S.Coups'un yanına gittiler.
××Karnındaki kurumuş kanı inceleyen The8 sordu.
××"Baygın mı?"
××Jun da sormasa bile merakla S.Coups'a baktı.
××"Üzgünüm çocuklar." dediğinde S.Coups sıkkın sesiyle The8 dizlerinin bağı çözülmüş gibi yere çöktü. Jun da yanında ona destek olmak için yerini almıştı.
××"Dino'yu kabullenemeden şimdi de S-Seungkwan mı?" titrek sesiyle konuşan The8'e karşılık vererek sakinleştiren Jun'u dinlemeyip odadan ayrıldı S.Coups. Mingyu da arkasından çıktı, çıkarken dolu gözlerini Seungkwan'da ve Dino'da gezdirdi.
××"Ne varsa bulmalıyız. Bu adam kampı zehir etti. G-gördün mü hyung, onların canını almış. Bu n-nasıl olur?" Mingyu S.Coups'la konuşarak olayları sorgularken S.Coups berbat haldeki mutfağa girip tahta çekmeceleri karıştırdı. Mingyu da ona yardım ediyordu.
××Harabe mutfaktan çıkarken duyulan adım sesleriyle S.Coups bir eliyle Mingyu'yu göğsünden geri çekti, diğer eliyle de parmakları arasındaki bıçağı sıktı.
××Adım sesleri yaklaştığında ikisi de nefeslerini içine tıkıyordu.
××Adımlar mutfağın önünde durduğunda S.Coups bıçağı sımsıkı tutarak kapıya yaklaştı.
Sanırım son bir bölüm kaldı.
Ya da iki
Bölümler nasıl?
Ayrıca yine sorular
Katil onları bulduğunda neler olacak?
Jun ve Dokyum yardım çağırabilecek mi?
Say the name! SEVENTEEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
killer | SEVENTEEN
Mystery / ThrillerSeventeen ile birlikte kamp yapmaya geldin fakat geldiğiniz ormanda bir katil var ve sizin peşinizde. Olacakları anlatacağım, dinle.