killer part seven

174 23 13
                                    

03

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

03.50

Mingyu, S.Coups

××Adımlar geldikleri yere, çıkışa devam ettiğinde Mingyu da S.Coups da ses çıkartmaktan korkarak titrek bir nefes verdiler.

××Adımlar durunca konuşma sesi geldi.

××"Siktir."

××Açılmış kapıyı görmüş olmalıydı.

××"Kendimden bile vazgeçip patlatacağım hepsini. Piçler."

××Adımlar tekrar bu tarafa geldiğinde ikisi nefesini tekrar tuttu.

××Adımlar merdivenden çıkıp üst katta sağ tarafta kaybolduğunda mutfaktan çıktılar.

××Mingyu uzun süredir aklında olan soruyu sordu.

××"Sadece Woozi hyung kaldı."

××"Onu da bulsak bitecek her şey." dedi S.Coups.

××"O hyung zeki, bir şeyler yapıyor olabilir."

××"Bilmiyorum Mingyu, sadece arayalım. Belki Jun ve Dokyum çoktan polisi çağırmıştır."

××"Umarım hyung"


















03.56

Woozi

××Katil odadan çıktığında büyük masanın altında tekrar işine devam etti Woozi.

××Köşke girdiklerinde ilk başta mutfakta saklanmıştı, fakat Seungkwan'ın nasıl bıçaklandığını gördüğünde saklanarak bu işin olmayacağına emin oldu.

××Bu yüzden katili takip etti. Katil Seungkwan, Hoshi ve Josh'u bırakıp yukarı çıktığında o da arkasından gitmiş ve şu an olduğu odayı bulmuştu.

××Oda köşkün diğer kalanı kadar harabe değildi ve bıçaklar ve bomba vardı.

××Bombayı göründe hissettiği telaşı hâlâ hissediyordu Woozi.

××Katil odadan çıktığından o odaya girmiş ve masanın altında bombayı çözmeye çalışıyordu.

××Bölümü bomba imha bile olsa hiç bu kadar ciddi bir ortamda bomba görmemişti. Hep sahte bombalarla ders işlemişlerdi.

××Bombanın gücünü kavramıştı, şimdi ise düğmesini anlamaya çalışıyordu.

××Bomba beş katlı evin üç katını net alev aldırırdı. Dersten bu bombanın ne kadar güçlü olduğunu biliyordu.

××Bombayla işi bittiğinde kolundaki saate baktı. Tam olarak 04.04 de masanın altından sessizce çıkıp odanın kapısına ilerledi.

××Birkaç dakikadan sonra aşağı kata inmişti uyuşmuş ayaklarıyla-dört saattir dizleri üzerine oturuyordu arkadaşlarına zarar gelmemesi için-

××Giriş katının iki üstündeki kattaydı. İnecekti fakat sol taraftan gelen sesle o tarafa ilerleri.

××Duvardan kafasını uzattı.

××Katil oradaydı, bir odanın önünde bağırıyordu.

××"DIŞARI ÇIKMASANIZ DA OLUR, ÖLÜM SİZE GELDİ OROSPU ÇOCUKLARI"

××İçeride arkadaşlarından biri vardı, ama katil çoktan kapıya omzuyla vurmaya başlamıştı.

××Kapı arkaya doğru fırladığında ne yapacağını düşündü.

××Vakti yoktu, öne fırladı.

××"Oradan uzaklaşmazsan bombayı patlatırım!"

××Katil Mingyu ve S.Coups'un olduğu odaya giremeden sağına baktı.

××Koridorun sonunda elindeki bombayla kısa bir çocuk vardı.

××Eğer şimdi ölürse amacına ulaşamazdı, hepsi ölüp Jeonghan'a acı çektirmeden ölemezdi.

××"Minik fare boyundan büyük işlerle mi uğraşıyor?"

××"S.Coups! Mingyu! Aşağı inin!"

××S.Coups ne kadar elindeki bıçağı katile saplamak istese de Woozi'nin dediğini yaptı. Mingyu'nun kolundan tutup Woozi'nin yanına ilerledi.

××Woozi'ye sarılmak istese bile elindeki bombayla katilden gözünü ayırmayan arkadaşının yanın geçip merdivenlere yöneldi.

××Onlar aşağı ulaştıklarında Woozi ve katil baş başaydı.

××"Kendi nasıl kurtaracaksın hamam böceği?"

××Katil Woozi'ye atak yapıp koştuğunda Woozi geç kalmıştı.

××Woozi duvara savrulduğunda katil merdivene ilerliyordu.

××Eğer katil aşağı inerse hepsini öldürürdü, ki emindi birileri ölmüştü. Yaralılar vardı, kendi de ölse onlar yaşadıktan sonra bir önemi olmazdı.

××İki saniyede verdiği kararla bombanın düğmesine dokundu.

××Bombada 00.00.10 yazısı göründüğünde her şey çoktan oluo bitmişti.

××00.00.08 olduğunda Woozi ayaklanmıştı.

××00.00.05 olduğunda katile yetişmişti.

××00.00.01 de katil bombayı görmüş ve hiçbir şey diyemeden can vermişti, Woozi ile birlikte.

××Bombanın yüksek sesi dışarı çıkarılmış yaralılar tarafından bile duyulmuştu.

××S.Coups kucağında seninle evden çıkarken duyduğu sesle seni koşarak çimlere bıraktı diğerlerinin yanında.

××Herkes ne olduğunu şaşırırken Mingyu ve S.Coups alevlerin yarısını sardığı eve koştu.

××Girişe kadar gelen alevler yüzünden her yer dumandı ve hiçbiri bir şey göremiyordu.

××"WOOZI!" "WOOZI" diye bağırdılar onlarca kez.

××Polisler geldiğinde sesleri kısılmıştı.

××"W-woozi hyung"

××Bir polis onlara ulaştığında S.Coups ona konuştu kızarmış gözleriyle.

××"W-woozi içerideydi o-o adamla birlikte, onu kurtarın... lütfen."

××Polis Woozi'nin yaşamadığını biliyordu, evin tam ortasından alevlenen bir yangın vardı. Etkilenmemiş yerde olma ihtimali ise düşüktü.

××"İtfaiye çağıracağız sakin olun."

××Bir kadın polis de onları diğerlerinin yanına çektiğinde hepsi polisleri dinliyordu, hiçbiri konuşmuyordu. Konuşamazlardı. Ölü arkadaşları gibi, artık konuşamazlardı.

××"3 ölü, 2 kişinin durumu kritik. İtfaiye lâzım, ambulans birazdan burada olacak."

Şimdi son bir bölüm var.

Nasıl hissediyorsunuz?

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Say the name! SEVENTEEN

killer | SEVENTEENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin