❣ 1 ❣

317 15 0
                                    

အခ်စ္​ဆိုတာ အရမ္​းဆန္​းက်ယ္​တာ​ဗ်...လူ​ေတြ​ေျပာၾကတာပဲ​ေပါ့...က်​ေနာ္​က​ေတာ့ အခ်စ္​ရဲ႕ဆန္​းက်ယ္​မႈကို အစကလံုးဝမယံုခဲ့ဘူး..ခ်စ္​တာပဲ သူခ်စ္​ကိုခ်စ္​ၿပီးၿပီ​ေပါ့လို႔လြယ္​လြယ္​​ေလး​ေတြးခဲ့တယ္​​ေလ...ဒါ​ေပမယ္​့..က်​ေနာ္​ အျမတ္​တႏိုး​ေခၚတတ္​တဲ့ တလြဲ​ေကာင္​​ေလး..နဲ႔​ေတြ႔မွပဲ အခ်စ္​ရဲ႕ဆန္​းက်ယ္​မႈကို မ်က္​ဝါးထင္​ထင္​​ေတြ႔လိုက္​ရ​ေတာ့တယ္​....တလြဲ​ေကာင္​​ေလးဆိုတိုင္​း...သူ႔နဲ႔စ​ေတြ႕ခဲ့တာလဲ..တလြဲ​ေလး​ေပါ့​ဗ်ာ....ဒီလို​ဗ်...

..........................................

​ေနယံတစ္​​ေယာက္​...​ေလ​ေလးတစ္​ခြၽန္​ခြၽန္​နဲ႔...​မွန္​ၾကည္​့ရင္​း​ဆံပင္​ကို​ေသခ်ာဖီး​ေနလိုက္​တယ္​...ဒီ​ေန႔ သူ ​ေ႐ွာ့ပင္​ထြက္​မယ္​​ေလွ်ာက္​သြားမယ္​​ေပါ့ ..တစ္​​ေယာက္​တည္​း..အစီအစဥ္​​ေတြဆြဲရင္​းတစ္​​ေယာက္​တည္​းျပံဳး​ေနမိတယ္​​ေလ...မိဘ​ေတြကႏိုင္​ငံျခားမွာ အလုပ္​​ေတြလုပ္​ၿပီး တစ္​ဦးတည္​း​ေသာသားအတြက္​ အျမဲမျပတ္​႐ွာ​ေဖြ​ေပး​ေန​ေတာ့..​ေနယံတစ္​​ေယာက္​ အပူအပင္​ မ႐ွိၿငိမ္​းခ်မ္​း​ေနတာ​ေပါ့..ၿပီး​ေတာ့..​ေခၚ​ေပမယ္​့လည္​း ​ေနယံကမလိုက္​ခဲ့ဘူး..ျမန္​မာႏိုင္​ငံႀကီးကိုမခြဲႏိုင္​တာ​ေၾကာင္​့ရယ္​....တစ္​​ေယာက္​တည္​းပဲ​ေနရတာလြတ္​လပ္​တယ္​လို႔​ေတြးတာ​ေၾကာင္​့ရယ္​​ေပါ့​ေလ...အခုထိလည္​းအခ်စ္​ဆိုတာကိုသူမ​ေတြ႕​ေသး...ဒါလည္​း​ေကာင္​းတာပဲ..ပိုလြတ္​လပ္​တာ​ေပါ့လို႔​ေတြးရင္​းနဲ႔လည္​း မ႐ွာ​ေဖြခဲ့ဘူး​ေလ...သူ႔အတြက္​အလုပ္​မ႐ွိလည​္းပဲမိဘေတြရဲ႕အ​ေမြနဲ႔တင္​...တစ္​သက္​ထိုင္​စားလို႔ရ​ေနတာ​ေၾကာင္​့...အရာရာကို​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​ပဲ​ေတြ႔​ေနတတ္​တဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖ့စ္ေနခဲ့တယ္​...
အခုလည္​း ...တစ္​​ေယာက္​တည္​ပ်င္​းတာနဲ႔..​ေက်ာ့​ေက်ာ့​ေမာ့​ေမာ့ ျပင္​ဆင္​ၿပီး...ကာကိုထုတ္​ကာ..အျပင္​ထြက္​လိုက္​ပါ​ေတာ့တယ္​.....
ကား​ေလးကို တစ္​ၿငိမ္​့ၿငိမ္​့​ေမာင္​းရင္​ ....သီခ်င္​း​ေလးဖြင္​႔႔့လို႔..ကားထဲမွာတစ္​​ေယာက္​တည္​းဝုန္​းတိုင္​းက်ဲရင္​..​ေမာင္​လာခဲ့တာ​ေပါ့....လူ႐ွင္​းတဲ့လမ္​း​ေလး​ေရာက္​​ေတာ့...ကား​ေလးကို အ႐ွိန္​နည္​းနည္​းတင္​လိုက္​တယ္​...အဲ့ဒီအခ်ိန္​မွာပဲ..
.....
က်ီြ....!!!!

ကျွန်တော်ချစ်သော တစ်လွဲကောင်လေး(complete)Where stories live. Discover now