❣ 2 ❣

114 7 0
                                    

​ေနယံတစ္​​ေယာက္​ ကားကိုသာ​ေမာင္​း​ေနတာ...​ေကာင္​​ေလးကို တစ္​ခ်က္​တစ္​ခ်က္​ ခိုးၾကည္​့မိ​ေနတယ္​....​ေကာင္​​ေလးပံုစံကလည္​းအရမ္​း​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ ႐ုပ္​က​ေလး​ေလ..ကား​ေ႐ွ႕ဝင္​ရပ္​တုန္​းက ႐ုပ္​နဲ႔တစ္​ျခားစီ...တကယ္​့​ေပ်ာ္​ပါးသြက္​လက္​​ေနတာ....

"ကဲ​ေကာင္​​ေလး...​ေတာ္​​ေတာ္​​ေက်နပ္​​ေနပံုရတယ္​ ဟလား..."

​"ေက်နပ္​တာ​ေပါ့​ဗ်ာ....ႏိုင္​သြားၿပီ​ေလ....ဟာဟ!"

"ဟုတ္ပါၿပီ...မင္​းအဲ့အတိုင္​း​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​​ေနစမ္​းပါကြာ..က​ေလး​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို႔ပဲအရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​...တကယ္​​ေျပားတာ....."

​ေနယံစကားကိုၾကား​ေတာ့ ​ေကာင္​​ေလး တစ္​ခ်က္​လွည္​့ၾကည္​့ျဖစ္​တယ္​...ၿပီး​ေတာ့ ျပံဳးလိုက္​ၿပီး...​ေနယံကို လွမ္​း​ေျပာတယ္..."

"ကိုႀကီး...ဒီ​ေန႔ဘယ္​သြားစရာ႐ွိလဲ...."

"အင္း ...ထြက္​လာကာစတုန္​းက ေတာ့​ေ႐ွာ့ပင္​ထြက္​မယ္​...႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့မယ္​​ေပါ့...ဒါ​ေပမယ္​့ အခု အ​ေတြး​ေျပာင္​းသြားၿပီ..."

"ဟင္​!!..ဘယ္​လို​ေျပာင္​းသြားတာလဲ...."

"ဪ....အဲ့ဒီ​ေနရာ​ေတြမသြား​ေတာ့ဘူး...​ေကာင္​​ေလးဘယ္​သြားခ်င္​လဲ...လိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​....ဘယ္လိုလဲ"

"ဟာဟ...တကယ္​​ေနာ္​..."

က်​ေနာ္​ ကားကို ဂ႐ုတစိုက္​​ေမာင္​းရင္​း...​ေခါင္​းၿငိပ္​ျပလိုက္​တယ္​..မင္​းနဲ႔ သြားရတာ​ေပ်ာ္​စရာ​ေကာင္​းပါတယ္​​ေကာင္​​ေလးရယ္​..လို႔လဲစိတ္​ထဲက​ေျပား​ေနမိတယ္​....

"ဒါဆို...ကိုႀကီး..က်​ေနာ္​လမ္​းျပ​ေပးမယ္​..က်​ေနာ္​အျမဲသြားတတ္​တဲ့​ေနရာ​ေလး...ကိုႀကီးကကား​ေမာင္​း​ေပါ့..."

Ok​ေလ..let go.....!!!!!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

ကား​ေလးကို ​ေကာင္​​ေလး လမ္​းျပတဲ့အတိုင္​း​ေမာင္​းၿပီး..​ေတာင္​ကုန္​း​ေလးတစ္​ခု​ေပၚတတ္​လာခဲ့တယ္​...​ေတာင္​ကုန္​း​ေလးအလယ္​က သစ္​ပင္​ရိပ္​​ေလးမွာ ရပ္​ထားလိုက္​​ေတာ့တယ္​....

ကျွန်တော်ချစ်သော တစ်လွဲကောင်လေး(complete)Where stories live. Discover now