❣ 4 ❣

71 6 0
                                    


​ေန႔သစ္​တိုင္​းဟာ...​ေနယံ့အတြက္​​ေတာ့..​ေပ်ာ္​စရာ​ေတြျပည္​့ႏွက္​​ေနခဲ့တယ္​...မနက္​အိပ္​ယာႏိုးတာနဲ႔..သူသိပ္​ခ်စ္​ရတဲ့​ေကာင္​​ေလးရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးကိုၾကည္​့ခြင္​့ရ​ေနသလို...​ေကာင္​​ေလး​ေဘးနားမွာသူ႐ွိ​ေနရတိုင္​း...အရာအားလံုးျပည္​့စံု​ေနသလိုပါပဲ....
အတူတူ​ေလွ်ာက္​လည္​ၾကတယ္​..အတူတူကစားၾကတယ္​..
အတူတူခ်က္​စားၾကတယ္​....TVၾကည္​့ၾကတယ္​..​ေ႐ွာ့ပင္​​ေတြထြက္​ၾကတယ္​....လူလယ္​​ေခါင္​မွာလဲ ႏွစ္​​ေယာက္​သားလက္​တြဲသြားၾကတယ္​....႐ုပ္​႐ွင္​အတူတူၾကည္​့ၾကတယ္​....ကမ႓ာ​ေလာကႀကီးတစ္​ခုလံုး သာယာ​ေနခဲ့တာ​ေပါ့....
​ေကာင္​​ေလးရဲ႕...ျပံဳး​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေတြကိုျမင္​ရတိုင္​းျမင္​ရတိုင္​းသူအရမ္​း​ေက်နပ္​တယ္​....​ေကာင္​​ေလးကသူ႔လက္​​ေမာင္​းကို​ေခါင္​းအုံးလုပ္​အိပ္​တိုင္​း...သူ႔ရင္​ဘတ္​​ေပၚတိုး​ေဝွ႔ဖက္​လာခဲ့တိုင္​း...သူရင္​​ေတြအရမ္​းခုန္​ခဲ့ရတယ္​...အခ်ိန္​​ေတြနာရီ​ေတြ စကၠန္​႔​ေတြကိုသူ​ေမ့​ေနခဲ့ရတယ္​​ေလ...

​ေကာင္​​ေလးရယ္​....ငါအခ်စ္​ဆိုတာကို မ​ေတြ႔ဖူးခဲ့ပါဘူး..ဒါ​ေပမယ္​့  မင္​းကငါ့ကိုသင္​ခန္​းစာ​ေတြအမ်ားႀကီးသင္​​ေပးႏိုင္​ခဲ့တယ္​...ရင္​ခုန္​ရတဲ့အရသာကဘယ္​လိုမ်ိဳးလဲဆိုတာ..မင္​းလက္​​ေတြ႔ျပခဲ့တယ္​...သံ​ေယာဇဥ္​ရဲ႕အႏွစ္​သာရကို..မင္းကပဲ​ပိုင္​ပိုင္​ႏိုင္​ႏိုင္​သင္​ျပခဲ့သူပါကြာ...အခုဆိုရင္​​ေလ...ငါ့အ​ေတြး​ေတြရဲ႕ တစ္​စိတ္​တစ္​​ေဒသတင္​မကဘူး...ငါ့ႏွလံုးသားတစ္​ခုလံုးကိုပါ..မင္​းသိမ္​းပိုက္​ႏိုင္​​ေနခဲ့ၿပီ​ေကာင္​​ေလးရယ္​...ငါ့ရဲ႕အခ်ိန္​တိုင္​းမွာမင္​းမ႐ွိရင္​မျဖသ္​ဘူးဆိုတဲ့ စိုးရြံ႔စိတ္​​ေတြႀကီးစိုး​ေနခဲ့ၿပီကြာ...ငါ့ရဲ႕​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​ႏိုင္​ခဲ့တဲ့အခ်ိန္​​ေတြက မင္းနဲ႔က်မွေလးနက္မႈေတြအျဖစ္ေျပာင္းလဲေနပါၿပီ..မင္​း​ေျပားဖူးတယ္​​ေနာ္​...မင္​းဒီဘဝမွာမ႐ွိ​ေတာ့ရင္​...​ေနာင္​ဘဝတစ္​ခုမွာ..​ေလထုက​ေလးျဖစ္​ခ်င္​တယ္​တဲ့....ငါက​ေတာ့ တိမ္​တိုက္​​ေလးျဖသ္​ခ်င္​တယ္​​ေကာင္​​ေလးရယ္​...​ေလထုက​ေလးရဲ႕ ​ေစစားရာအတိုင္​းလိုက္​ပါ​ေမွ်ာလြင္​့​ေနတတ္​တဲ့တိမ္​တိုက္​​ေလးတစ္​ခု​ေပါ့....
ငါမင္​းနဲ႔ အ​ေနနီးမႈအခ်ိန္​ၾကာလာ​ေလ​ေလ...မင္​းကိုခ်စ္​တဲ့စိတ္​​ေတြကႀကီးထြားလာ​ေလ​ေလပါပဲ...မင္​းစိတ္​ထဲမွာဘယ္လို႐ွိမလဲ​ေတာ့ ငါမသိ​ေပမယ္​့...မင္​ူကိုမခြဲႏိုင္​​ေတာ့တဲ့ ငါ့ရဲ႕​ေလားဘ​ေတြကတတ္​လာ​ေလ​ေလပါပဲကြာ...
ဒါ​ေပမယ္​့..ငါဖြင္​့မ​ေျပားရဲဘူး...ငါဖြင္​့​ေျပားလိုက္​လို႔..မင္​းစိတ္​မွာ..ငါ့ကိုအကိုတစ္​​ေယာက္​လိုပဲ႐ွိခဲ့မယ္​ဆိုရင္​...မင္​းငါ့ကိုစိတ္​ဆိုးသြားမွာငါ​ေၾကာက္​​ေနမိတယ္​..​ေကာင္​​ေလးရယ္​....
မင္​းအနားမွာ႐ွိခြင္​့ရ​ေနတဲ့..အခ်ိန္​​ေလး​ေတြ​ေပ်ာက္​ဆံုးသြားမွာ..ငါ​ေၾကာက္​​ေနမိတယ္​ကြာ....ဒါ​ေပမယ္​့....ဒါ​ေပမယ္​့...မင္​းကို...ငါ..အရမ္​းခ်စ္​မိသြားၿပီ..​ေကာင္​​ေလးရယ္​...ဒါ​ေတြကိုငါမ​ေျပားလဲ..မင္​းသိ​ေနႏိုင္​ပါ​ေစ...
မင္​းသိ​ေနႏိုင္​ပါ​ေစ​ေတာ့..​ငါသိပ္​ခ်စ္​မိတဲ့ တလြဲ​ေကာင္​​ေလးရာ......
................................................................................

ကျွန်တော်ချစ်သော တစ်လွဲကောင်လေး(complete)Onde histórias criam vida. Descubra agora