❣ 3 ❣

84 7 0
                                    

လက္​ကနာရီကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့..(၉)ရီထိုး​ေနၿပီ...ကိုႀကီးမလာ​ေလာက္​​ေတာ့ဘူးထင္​ပါရဲ႕ဆိုတဲ့အ​ေတြးနဲ႔..​ေစာင္​့ၾကည္​့လိုက္​ဦးမယ္​​ေလးဆိုတဲ့အ​ေတြး​ေတြက..​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ ​ေခါင္​းထဲမွာလြန္​ဆြဲ​ေနသလို...မ်က္​ဝန္​းမွ မ်က္​ရည္​မ်ားကလည္​းအလိုလိုဝဲလာလာခဲ့တယ္​​ေလ...​ေနာက္​​ေတာ့ ​ေကာင္​​ေလး..​ေသခ်ာဆံုးျဖတ္​လိုက္​တယ္​..သူလာ​ေတာ့မွာမဟုတ္​ဘူးလို႔​ေပါ့..ဒါနဲ႔..မ်က္​ရည္​​ေတြသုတ္​ၿပီး...​ေနာက္​ျပန္​လွည္​့​ေတာ့...ကားဟြမ္​းတီးသံကို..ၾကားလိုက္​ရတယ္​....ကိုႀကီးကားလားမသိဘူးဆိုတဲ့အ​ေတြးနဲ႔ေကာင္​​ေလးလွည္​့ၾကည္​့မိလိုက္​တယ္​....
မထင္​မွတ္​ပဲ​ေရာက္​လာတဲ့ ကားအျဖဴ​ေလး​ကို​ေတြ႔​ေတာ့..​ေကာင္​​ေလးထခုန္​မိမတတ္​ပါပဲ...ကိုႀကီးရဲ႕ကားပဲ​ေလ...
ရင္​ထဲမွာ အရမ္​း​ေပ်ာ္​​ေန​ေပမယ္​့...မ်က္​ႏွာကို​ေတာ့..ဆူပုပ္​ထားလိုက္​တယ္​...​ေတြ႔မယ္​​ေပါ့....
​ေနယံရဲ႕ ကား​ေလးက ​ေကာင္​​ေလး​ေ႐ွ႕မွာရပ္​လိုက္​ၿပီး...

"Sorry ​ေကာင္​​ေလး..sorry ကိုတကယ္​​ေနာက္​က်သြားလို႔​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​...မ်က္​ႏွာ​ေလးကဆူပုတ္​​ေနတာပဲ...!!
ကို႔ကိုအပစ္​တင္​ခ်င္​တယ္​ဆို​ေနာက္​မွတင္​​ေနာ္​..အခု​ေတာ့ ကို​ေခၚတဲ့​ေနရာကို...ခဏလိုက္​ခဲ့​ေပး...​ေကာင္​​ေလး​ေမြး​ေန႔အတြက္​အမ်ားႀကီးစီစဥ္​ထားတယ္​​ဗ်...​ေနာ္​...!!ေနာ္...!!"

"ၿပီး​ေရာ..အ​ေႂကြးမွတ္​ထားမယ္​....!!"

​ေျပာလဲ​ေျပာ ကား​ေပၚ ​ေဆာင္​့ႀကီး​ေအာင္​့ႀကီးနဲ႔တတ္​လာ​ေသာ​ေကာင္​​ေလးကိုၾကည္​့ၿပီး..​ေနယံရီ​ေနမိလိုက္​တယ္​...

"​ေအာ္​....​ေကာင္​​ေလး...​ေကာင္​​ေလး​ေပ်ာ္​သြား​ေအာင္​ ကိုႀကိဳးစားထားတဲ့အတြက္​​ေနရာကို​ေတာ့ ဒီအတိုင္​းလိုက္​လို႔မရဘူး....တစ္​ခု​ေတာ့ လုပ္​​ေပး...."

"အမ္​!!..ဘယ္​လိုႀကီးလဲ..​ေကာင္​​ေလးကဘာလုပ္​​ေပးရမွာလဲ..."

"ဘာမွ​ေထြ​ေထြထူးထူးမဟုတ္​ပါဘူး..ဒီပုဝါ​ေလးနဲ႔..မ်က္​လံုးကိုစည္​းထား​ေပးမယ္​..​ေကာင္​​ေလးက ဖြင္​့ၾကည္​့လို႔ရၿပီမ​ေျပာမျခင္​း မဖြင္​့ရဘူး အဲ့ဒါ​ေလးပဲ...."

ကျွန်တော်ချစ်သော တစ်လွဲကောင်လေး(complete)Where stories live. Discover now