❣ ENT ❣

115 9 1
                                    

​ေနယံ မအံ့ဩပဲမ​ေနႏိုင္​​ေတာ့....ခန္​႔ထည္​က..သူ႔အကိုဝမ္​းကြဲတဲ့....​ေကာင္​​ေလး​ေျပား​ေတာ့...ခ်စ္​သူ​ေဟာင္​းဆို....
နားမလည္​ႏိုင္​​ေတာ့...ဘာကိုမွနားမလည္​ႏိုင္​​ေတာ့....

"ဘာ​ေတြလဲ​ဗ်ာ...​ေကာင္​​ေလးက​ေျပား​ေတာ့..ကိုခန္​႔ထည္​နဲ႔က..ခ်စ္​သူျဖစ္​ခဲ့ၾကတယ္​ဆို...."

"ဟက္​ဟက္​...မိုးႀကိဳး​ေတြ​ေတာ့..ပစ္​​ေတာ့မွာပဲ....​ေကာင္​​ေလးဘာ​ေတြ​ေလွ်ာက္​​ေျပားထားလဲမသိဘူး...."

"ထားလိုက္​ပါ​ေတာ့​ဗ်ာ...က်​ေနာ္​​ေလ..အခု..​ေကာင္​​ေလးနဲ႔​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​​ဗ်ာ...သူ႔ကိုမ​ေတြ႔ရတာၾကာသြားၿပီ..က်​ေနာ္​​ေကာင္​​ေလးနဲ႔​ေတြ႔ခြင္​့႐ွိမလား..ကိုခန္​႔ထည္​ရယ္​....​ေနာ္​..."

"ဟူး..!!...က်​ေနာ္​ ​ေတြ႔​ေပးခ်င္​​ေပမယ္​့....!!

ကိုခန္​႔ထည္​တစ္​​ေယာက္​ စကားစခဏရပ္​သြားတယ္​....ခဏအၾကာစဥ္​းစားၿပီးမွ....

"ကဲ..​ေကာင္​းၿပီ​ေလ..က်​ေနာ္​.​ေတြ႔​ေပးပါမယ္​​ဗ်ာ....."

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
အခန္​းတံခါးကို ဖြင္​့ၿပီးအထဲဝင္​လိုက္​​ေတာ့....​ေနယံတစ္​​ေယာက္​...ဝမ္​းသာဝမ္​းနည္​းျဖစ္​သြားၿပီး..ႏႈတ္​ခမ္​းကိုလက္​နဲ႔တင္​းၾကပ္​စြာ ပိတ္​ထားလိုက္​မိ​ေတာ့တယ္​...သူျမင္​လိုက္​ရတာက....
​ေအာက္​ဆီဂ်င္​ပိုက္​ႏွစ္​​ေခ်ာင္​းနဲ႔အတူတူ...​ေဆးရံုကုတင္​ထက္​ၿငိမ္​သက္​စြာလဲ​ေလွာင္​း​ေနတဲ့..သူခ်စ္​​ေသာေကာင္​​ေလး.......အခန္​းနံရံ​ေတြ​ေပၚမွာလဲ...​​ေကာင္​​ေလး​ေမြး​ေန႔တုန္​းက အမွတ္​တရ႐ိုက္​ထားခဲ့တဲ့ ဓာတ္​ပံု​ေလး​ေတြ...​ေကာင္​​ေလးနဲ႔အတူတူ႐ွိစဥ္​တုန္​းက..႐ိုက္​ထားခဲ့တဲ့ ဓာတ္​ပံု​ေလး​ေတြကို..ကပ္​ထားတာလဲ​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​....
သူစိတ္​မထိန္​းႏိုင္​​ေတာ့...​ေကာင္​​ေလးရဲ႕အနားကို​ေျပးသြားလိုက္​ၿပီး...လက္​က​ေလးကိုတယုတရကိုင္​ထားလိုက္​မိ​ေတာ့တယ္​​ေလ....

ပိန္​သြားလိုက္​တာ​ေကာင္​​ေလးရယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့ မင္​းရဲ႕ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့မ်က္​ႏွာ​ေလးက​ေတာ့​ေပ်ာက္​ပ်က္​မသြားပါဘူးကြာ...ဘာ​ေၾကာင္​လဲ့...ဘာ​ေၾကာင္​့..ငါ့ကိုဘာမွမ​ေျပားပဲထားခဲ့ရက္​တာလဲ​ေကာင္​​ေလးရယ္​.....အခု...အခု...မင္​းအနားကို..ငါျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီ​ေလ...မင္​းခ်စ္​ပါတယ္​ဆိုတဲ့..ကိုႀကီး​ေရာက္​​ေႏုပီ​ေလ​ေကာင္​​ေလးရယ္​....ထၾကည္​့ၿပီး...အရင္​လိုစကား​ေတြ​ေျပားပါဦးလားကြာ......
ရင္​ထဲမွာစကား​ေတြစီတန္​း​ေန​ေပမယ္​့..အျပင္​ကို​ေတာ့ မ်က္​ရည္​စက္​မ်ားကလြဲ..ဘာမွထြက္​က်မလာႏိုင္​ခဲ့ပါ.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ကျွန်တော်ချစ်သော တစ်လွဲကောင်လေး(complete)Where stories live. Discover now