2009/06/14(11 yaşındalar)
"Jungkook gel kantine gidelim!"
Sesimi duyan jungkook koşarak yanıma gelmişti.Beraber kantine gidip sıraya girmiştik.Arada koluma vurarak benimle şakalaşıyor,sıradaki kişilerle uğraşarak onları sinirlendiriyordu.Jungkook'un yapısı buydu.Yaramazdı ama beni severdi.
Sıramız geldiğinde ben çilekli süt ve kek almıştım.Jungkook kakaolu süt ve kurabiye almıştı.Paralarımızı ödeyip sınıfa geri dönmüştük.Atıştırmalıklarımızı sıramızda yerken jungkook'un üzerine dökülen su ile sinirlenmiştim.Joonhyuk salağıydı.
"Hey! Ne yapıyorsun sen aptal"
Sesim sınıfta yankılanırken kendimi üzerine atmıştım.Tekmelerimi ve yumruklarımı rastgele atıyordum.
Ben ve joonhyuk kavga ederken birisi koşarak sınıftan çıkmıştı.Birkaç dakika sonra öğretmen gelmişti.
"Ne oluyor burada çocuklar?"
Öğretmen bizi ayırıp sorunu öğrendikten sonra jungkook'a bakmıştı.
"Taehyung sen jungkook ile evine git hasta olabilir son derse geldik zaten ve birdaha da kavga etmeyin"
Kafamı salladıktan sonra ben ve jungkook çantamızı toplamıştık.Okuldan çıktığımızda elimden tuttum.
"İyi misin jungkook-ah?"
Gülümseyip eline bir öpücük kondurdum.
"İyiyim kahramanım teşekkür ederim"
Tavşan gülümsemesi yüzüne yayılırken saçlarını karıştırdım.Kahkaha atarak kaçmaya başladığımda o da peşimden koşuyordu.Eve kadar koştuğumuzdan nefes nefese kalmıştık.
"Üstünü değiştir biraz oyun oynayalım sonra giderim annem merak eder"
Kapıya tıklattığında annesi kapıyı açmıştı.
"Jungkook bu halin ne oğlum?"
Dudaklarını büzüp annesine baktı.
"joonhyuk su döktü üzerime"
İçeri girdiğimizde üstünü hemen değiştirmişti ve jungkook ile dışarıda oyun oynamaya başlamıştık.
Onunlayken kendimi korumacı hissediyordum.Birinci sınıftan beri arkadaştık.Onu hep korurdum.Gerekirse yemeğimi bile paylaşırdım.Her gün beraber okula giderdik,beraber dönerdik evlerimiz yakındı.
Akşama doğru oyunumuz bittiğinde çantamı sırtıma taktım.
"Akşam olmak üzere jungkook gitmem gerek"
Arkamı dönüp gidecekken beni durdurmuştu.
"Taehyung dur!"
Adımlarım durduğunda dönüp ona baktım. Koşarak yanına gidip dudaklarıma öpücük kondurmuştu.
Şok olmuş bir biçimde ona bakarken yanakları kızarmıştı.
"Bu ne içindi jungkook?"
Utanç şekilde sallanırken ellerini arkasıda bağlayıp başını yere eğmişti.
"Bugün beni koruduğun için,tekrardan teşekkür ederim ve öpücük aramızda kalsın"
Şirin gülümsemesini gösterdikten sonra kafamı sallayıp evime doğru gitmeye başladım.Dudaklarıma dokunup hala nasıl yaptığına inanamıyordum.Kendime geldikten sonra zıplayarak eve gelmiştim.
Gece olduğunda aklıma yeniden o an gelmişti.
Dudaklarımı öptüğün günü her zaman hatırlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEVEN // VKOOK
FanfictionDudaklarımı öptüğün günü her zaman hatırlayacağım •Anne marie 2002 şarkısından ilham alınarak yazılmıştır• •Tamamlandı