ELÇİn
Kötü bi kabus görüp uyanmıştım. Saat gecenin 3'ü idi. Lambayı yaktım ve komidinin üzerindeki sudan içtim.
Sonra da telefonu mu elime alıp instagramda gezmeye başladım. Daha sonra leyla ile mecnun dizisini izledim. Bu dizi biteli uzun zaman oldu ama ben hala izliyordum. Bana huzur veriyordu gerçekçiydi.
Sonra yataktan kalkıp terliğimi giydim. Kış olduğu için ceketini de giydim ev morgtan farksızdı.Mutfağa gidip kahve yaptım. Sonrada camdan dışarı baktım. Bi araba vardı siyah bi araba bizim mahalleden birinindir diye düşündüm ve masaya oturup kahvemi yudumladım. Arkadaşım gizem bu gün bana wp' den foto atmıştı onlara baktım. Birden çevrimiçi oldu. Şaşırdım çünkü bu telefon gizemin annesinin di ve sevgilisi olduğu için annesi ve babası telefonunu almıştı. Annesi uyanık diye düşündüm. Ama gizem bazen geceleri telefonu aldığını ve mertle konuştuğunu söylemişti. Telefonu kapattım ve tekrar odama gittim.
Kardeşimle aynı odada kalıyoduk. Sessizce odama gidip kapıyı kapattım. Sonra da uyumaya başladım. Normal insanların kahve içince uykusu kaçar benim uykum gelir.
Kendimi uykunun kollarına teslim ettim.Al işte yine aynı rüya.
Neresi burası böyle bi ormandayım etraf karanlık ve öylece koşuyorum. Arkamdan biri sürekli adımı söylüyor. Nefes nefeseyim. Kim bu adam be istiyordu benden. İleride simsiyah bi at var o kadar güzelki. Bu atın burada ne işi vardı. Ztn Yoruldum acaba ata binsem mi? Adamın sesi gittikçe yaklaştı. Ve ata bindim öylece koşuyordu. Hiçbişiy düşünemiyorum sadece atın üzerinde dik durmaya çalışıyorum. Arkamı hafif döndüm ve işte orda oda bi ata binmiş bembeyaz bi at o kadar güzelki ve gittikçe bana yaklaşıyor. Ama yüzünü göremiyorum allah kahretsin ya. Birden at şaha kalktı neye uğradığımı şaşırdım ben atın üzerinde durmaya çalışırken düştüm.Bi anda sarsıldım. Kardeşim beni uyandırıyor du. Hala rüyanın şokundayım. Bi insan iki kez aynı rüyayı görür mü? Ben gördüm diyorum ya normal değilim diye. Hazırlandım ve evden çıktım. Beyza adında bi arkadaşım var. Sabahları bizi okula onun babası götürüyo. Çıkışta da benim babam bizi alıyordu.
Arabaya bindik ve okula geldik. Sınıfa gidip çantamı koydum ve aşağı inip kızlarla her zaman oturduğumuz yere gittim. Ben Beyza Nisa ve gizem ordaydı. Gizem ve ben 8. Sınıfta tanıştık. O günden beri çok yakınız. Beyza ile de aynı mahalledeydik bu yüzden çocukluk arkadaşıydık. Nisa da beyzanın kuzeniydi.( Beyza ve Nisa ile yakın değildim bu sen yakınız)
Şu an hepimiz 9. Sınıfız benim bi sevgilim yok. Beyza ve nisanın da öyle. Aslında nisanın var gibi. Kızlarla insanları gizliden arayıp işletiyoduk. Sonra Muşlu bi çocuk denk geldi ve nisayla konuşmaya başladı. Çocuk nisadan hoşlandı.( bu arada çocuğun adı eyüp) Nisada eyüpten hoşlandı. Ama inkar ediyor. Herneyse gizemin 2 yıllık sevgilisi var adı mert ve ciddiler. Evlilik hayali kuruyorlar. Mert 18 yasında Eyüp 18 yasında biz 15 yaşındayız. Ve eyüpleri işletirken 17 yasında olduğumuz söylediğimiz için eyüp nisayı 17 biliyor.
Muştan beni de arayanlar oluyordu ama ben işletip engelledim. Nisa vazgeçemedi.Dersler çok sıkıcıydı. Bizimkilerde olmasa okul çekilmez. Okulda öğle molası var allahtan Nisa yine eyüple konuştu. Gizem benim telden mertle ben ve Beyza da instada takılıyoduk.
Çıkışta babamı aradım ama babam gelemeyeceğini söyledi. Bizde beyzayla sevindik çünkü yürüyerek gitmeyi seviyoruz. Gizem ve Nisa servisle gittikten sonra bizde yürümeye başladık.
Sonra acemin önüne gelince bi kaç çikolata alalım dedik ve markete girdik. Ben direk çikolata reyonunun önüne gittim beyzada içecek almaya gitti.
Normal marketlerde içecekler arkada olur bu acemde çikolatalar arkada. Ve çok fazla şey var. Arkaya doğru ilerledim. Normalde bu saatte acemin dolu olması gerekirdi ama sadece ben Beyza ve bi adam vardık.
Sonunda çikolata reyonunu buldum. Ve foto çekip nisaya attım. O da pislik diye cvp verdi. Telefona kulaklık taktım ve Cem adrianı açıp ben seni çok sevdim şarkısını dinlemeye başladım. İstediğim çikolataları ce beyzanın sevdiklerini aldım. Sonra birden o adam geldi. 25 yaşlarında uzun orta kilolu beyaz tenli kara kaşlı kara gözlüydü. Gözleri bal rengi gibiydi hafif kahve hafif sarı. Ve soğuktan yanağı,burnu kırmızılaşmış.
Baştan aşağı siyah giyinmişti. Çaktırmadan beni izlediğini fark ettim. İlk başta yanlış anladığımı düşündüm ama tam sağ tarafa dönüp kasaya gidicekken göz göze geldik birden şaşırdı. Ama sonra baştan aşağı beni süzünce ne bakıyosun anlamında kaş göz yaptım. Gülümsedi
''Hey allahım ya ne var niye bakıyorsunuz?''
Gözlerini hafif kıstı ve yanıma yaklaştı '' bunların hepsini gerçekten sen mi yiceksin?'' önce ellerime sonra da ona baktım '' evet sanane ayrıca soru sormuştum.'' bana baktı ''afiyet olsun'' dedi deli mi ne
Kasaya gittim ve hesabı ödedik ben hala adamı düşünüyodum acaba sapık mıydı yok ya değildir olsa böyle davranmazdı kesin manyaktı ya da şizofren yok ya kesin gerizekalı
Son kelimeyi sesli söylediğim için Beyza bana baktı ve '' noldu neyin var marketten beri bi farklısın'' ona döndüm '' bişiy yok ya merak etme'' dedim. Kafasını olumlu anlamda salladı. Şimdi diyeceksiniz neden Anlatmadın. Bu eyüpleri işlettiğimiz günden beri bazen insanlar biz Gülünce bize bakıyo ben ve gizem de bize bakıyolar diyince Beyza ve Nisa da inanmayıp aynen herkes bize bakıyo diyorlar. Onlar inanmasalrda biz gizemle bazen bakışlarını yakalıyoduk.
Sonunda mahalleye geldik. Beyzaya '' görüşürüz knk bişiy olursa haber ver'' dedim o da bana '' tmm sende'' dedi evimizn önünde bir sürü siyah araba vardı. Eve yaklaştım. Dışarıda bir sürü erkek ve kadın vardı. Tabi bizim komşularımızda. Ben kapnın önüne gelince herkes bana baktı ne olduğunu anlamadım. Her kafadan ayrı ses çıkıyodu. Eve girdim ve üzerini değiştirdim. Evde ölüm sessizliği vardı. Annemlere seslendim ama kimse cvp vermedi. Oturma odasına gittim.
Babamın yanında iki tane yaşlı adam oturmuş amcamda yanlarında oturmuş kahve içiyodu. Kadınlar da bi tarafa oturmuştu. Ciddi bi şekilde sohbet ediliyordu. Bunu anlamak o kadarda zor değildi. Ben içeri girince herkes bana baktı. Sonra annem bana kaş göz yapınca herkes ile selamlaştım. O iki yaşlı amcanında ellerini öptüm. Sonra tam oturcakken babam benzeyen amca bana '' hoşgeldin torunum bizde seni bekliyoduk. Ben mehmet doğan. Doğan aşiretinin ağasıyım.bu yanımdaki de ahmet aksoy aksoy aşiretinin ağası.'' bende memnun oldum anlamında kafamı salladım ve hafif tebessüm ettim. Sonrada annem yaşlarında biraz hafif beyaz saçları olan kadın ayağa kalktı'' bende meryem aksoy ahmet ağanın geliyim. Buda kızım dedi'' yanındaki kumral uzun boylu kızı göstererek. Kızda bana'' merhaba yenge ben berhiv'' dedi. Az önce bana yenge demişti şaka mı yapmıştı. Yanında ki diğer kızda '' merhaba ben elif cihan aksoyun kızıyım .berhivin kuzeni kusura bakma dili sürçtü heralde'' deyince rahatladım. Sonra ahmet ağa'' otur kızım seninle mühim şeyler konuşmalıyız''dedi. Bende babamın yanına oturdum. Herkes yerine oturdu ve ahmet ağa '' nasıl başlasam bilemiyorum kızım en iyisi deden anlatmalı.'' dedem mi iyide benim dedem öldü. Anlamaz bi ifadeyle bakınca mehmet ağa bana '' bak kızım ben senin dedenin yani sen benim torunumsun kanımdansın canımdansın ''dedi. Tam yarım saat boyunca bana neler olduğunu anlattı. Ben aslında bi aşiret torunuymuşum babam şuan da aşiret ağası olamalıymış ama istememiş bu yüzden izmire gelmişiz ama artık geri dönmeliymişiz. Babam istemediği için de tüm malları bana vermek bizi evimize götürceğini söyledi.
Sonra da bana '' ne düşünüyorun torunum'' dedi bende'' madem biz aşiretiz niye malları bana veriyosunuzda kardeşim ve kuzenlerime vermiyosunuz?'' deyince düşünmeye başladı. Ardından ahmet ağa'' zamanı gelince öğreneceksin'' dedi. Bende kafamı tamam anlamında salladım. İzin isteyip ayağa kalktım. Tam kapıya doğru gidecekken kapı açıldı ve o burdaydı karşımda iyide burada ne işi vardı. Kesin sapık bu ya.Evet bu benim ikinci hikayem.ilk hikayem istediğim gibi olmayınca bunu yazmak istedim. Bu arada arkadaşlarım ve işletme konusu gerçek.
Ayrıca hikayenin devamında neler olmalı veya ne olması mantıklı olur
Fikirlerinizi söylerseniz çok mutlu olurum.Umarım güzel bi kitap olur ve beğenirsiniz lütfen destek olun😊😊💖💖
Tarih: 12 ŞUBAT 2020
SAAT: 19.26
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞİRET AŞKI
RomanceDaha 18 yaşındaydı adam ise 25 kim bilir belki de kimsenin göremediği o imkansız aşk vardı...