- Bi anda gördüğüm kişiyle afallamıştım. Burdaydı iyi de ne işi var bunun. Hemen '' senin burada ne işin var ya sapık mısın'' dedim. Gülümsedi ve dedem ve ahmet ağanın yanına gidip ellerini öptü. Ahmet ağa bana bakarak'' demek tanıştınız'' dedi. Şaşırmıştım. Dedeme '' bu sapık kesin beni takip etmiş dedim. Herkes gülmeye başladı. Sonra dedem bana '' o nasıl laf torunum miran senin koçan olacak'' dedi. Dediği şeye ilk başta ilk güldüm,herkes bana bakıyordu sonra ciddileşerek '' ya sen ne dediğinin farkında mısın adam en az 30 yaşında'' dedim. Sonra o yanıma geldi.
Bana elini uzattı'' miran aksoy ben ve 25 yaşındayım ayrıca sapıkta değilim'' dedi. Bende sinirle bi ona bide eline bakıyordum. Daha sonra içeri bi kaç kişi geldi. Ve birde en küçük amcam 27 yaşındaydı ve en sevdiğim amcam şahin o beni kurtarırdı. Korumalardan biri eşyaları hazırladığını ve gidebiliceğimizi söyledi. Dedem de tamam dedi. Hiç bişey anlamadım. Sonra amcama yaklaşıp '' amca bunlar delirmiş beni bunla evlendircekler kurtar beni babamda bişey demiyo'' dedim ağlamaklı bi sesle amcamda bana sarıldı '' olmaz kızım yardım edemem'' dedi. O an büyük bi hayal kırıklığı yaşamıştım taki söylediği şeye kadar. Çaktırmadan bana'' seni vermem'' dedi. Sonrada hadi gidelim deyip elimi tuttu. Dışarı çıktık herkes bize bakıyordu. Arabaya bindik ben miran amcam ve elif aynı araçtaydık. Miran ve amcam önde ben ve elif arkadaydık. Mardine gidiyorduk. Aslında marşını seviyorum daha önce hiç gitmesemde rüya gibi bi yer.Yaklaşık 4 saatin sonunda durduk. Bişeyler yedik ve tekrar yola çıktık.
Ben ve elif uyumuştuk. Amcam ve Miranda dönüşümlü araç kullanmışlardı. Sabah uyandım hala arabadaydık ve heryerim tutulmuştu.
Miran araç sürüyo amcam ve elif uyuyordu. Miran aynadan bana bakıp'' günaydın'' dedi. Bende kafamı salladım. Daha sonra amcamda uyandı. Bi benziklikte durduk. Karşıda restoran vardı kahvaltı yaptık. Camdan dışarı baktım 7 tane araba aşiret olunca böyle olıyo demek. Korumalar fln. Tam lavaboya gitmek için izin istedim ama Miranda gelmek istedi neymiş kapıda durcakmış yoksa kaçarmışım. Neyse ki amcam geldi. İçeri de işlerini halletim ve çıktım. İçeri giderken amcam kolumdan tuttu ve'' al bu ceketi hemen giy nereye kaçabilirsen kaç içinde telefon ve adres var oraya git'' deyip bana sarıldı sonrada garsonla konuştu. Kavga edicekti. Birden garsonla kavga etmeye başladı sonra miranlar geldi amcamları ayırcakken ben şaşkınlıkla onları izledim. Sonra amcam bana artık gitmem gerektiğini kaşgöz yaparak anlattı. Hemen çıktım ama nereye gidicektim.
İleride bi otobüs vardı hemen bindim. Ve bi amcanın yanına oturdum. Şapkayıda başıma geçirip ağlamaya başladım. Otobüste sadece ben amca şoför muavin ve bi kadın vardı. Herkes inmişti. Artık ne kadar ağladıysam. Hepsi yanıma gelip ne olduğunu sordu mola vermiştim herşeyi anlattım inanamadılar tabi sonra şoför '' kızım senin bu adres çok ters kalıyo'' dedi. Kadında bana'' napıcaksın '' deyince '' bilmiyorum'' dedim. Amcada '' bi yolunu buluruz'' dedi. Yola çıktık bi anda şoför bana kızım saklan birileri geliyor dedi. Hemen ayağa kalktım. Muavin beni kendi kaldıkları gizli bölmeye koydu. Orda sessizce bekledim ama seslerden anladığım kadarıyla miran burdaydı.
'' nerde lan elçin nerede bıraktın onu''
Diye bağırınca korkmuştum. Amca '' oğlum senin şu kız 15 yaşlarında mıydı?'' dedi. Miranda sinirle '' evet nerde'' '' o kız indi ve başka otobüse bindi benim yanımdaydı hatta'' '' nasıl yanı hangi otobüs'' '' valla bilmem oğul.'' '' peki amca saol'' '' rica ederim''
Miran gitmişti ve bende muavinin çağırmasıyla çıktım. Amca bana'' kızım bu böyle olmayacak en iyisi sen bizim köye gel orda seni bulamaz.'' dedi. Bende '' ama benim bu adrese gitmem gerek'' dedim amca biraz düşünüp. '' ben seni oraya götüreceğim '' dedi tamam dedim sonra da bi koltuğa oturup uyudum.Amcanın beni dürtmesiyle uyandım. Gelmiştik. Biraz yürüdük ve eve geldik. Çok güzel bi yerdi. Birsürü at vardı. Amcanın evinde karısı çok güzel şeyler yapmıştı. Beni görünce şaşırmıştı. Ona herşeyi anlattık köyden soran olunca da misafir geldiği söylemiştik. İki gün böyle geçmişti. Amcamla bidefa konuştum. Bana herkesin beni aradığını söyledi sonrada yerimi sordu ona herşeyi anlattım ve sonra kapattım. İki gün olmuştu ve ben eski hayatımı özledim okulu bile.
Amca ve karısı uyuyordu. Gece saat 3 tu. Bende dışarı çıkıp bi taşa oturdum. Sonrada gizemi aradım. Daha sonra aramaya Nisa ve beyzada katıldı. Onlara herşeyi anlattım. Sonrada kapattım telefonu içeri girip uyudum
Birden bi ses duydum. Camdan baktım. Allah kahretsin Mirandı bu bulmuştu beni ama nasıl? Hemen aşağı indim. Amca beni arka kapıdan çıkardı ve ormandan gitmemi yola çıkıp bi araca binip gitmemiş söyledi bi kâğıtta da numarasını yazıp verdi.
'' ama amca ben gecenin 5 inde nasıl giderim'' dedim. '' kızım kaç kurtar kendini bi yolunu bul sonra bana ulaş haber sal hadi kızım se ormanda bulamazlar.'' tam çıkarken gördüğüm manzarayla şok oldum. Resmen ailemde beni o adama vermek için arıyordu. Çaktırmadan kaçıcakken miran beni gördü ve '' eğer bi adım daha atarsan bu iki yaşlıyı öldürürüm anladın mı'' dedi bağırarak. Ama napıcaktım bu insanlar bana yardım etmişti. Arkamı döndüm ve bende bağırarak'' yeter bırak peşimi ben seni istemiyorum.'' dedim bana yaklaşmaya başladı. Amca da o sırada tüfeğini bizim kilere doğrulttu ve bana kaç dedi. Bende hemen kaçmaya başladım. Ben önde miran arkada saatlerce koşuyoduk . çok yorulmuştum. Bi anda o rüya geldi aklıma tam da öyleydi miran sürekli adımı sayıklıyordu. Sonra yok artık dedim çünkü siyah at burdaydı. Hemen üstüne bindim artık nasıl cesaretse hiç bilmediğim halde ata binip sürüyorum. Sonra bi ses duydum.'' elçin dur sen at binmeyi bilmiyorsun başına iş açıcaksın'' tabi ki mirandı ce beyaz atta. Şaka gibi ya rüyamda gördüğüm kişi oydu. Ve gitgide bana yaklaşıyordu bende sadece dik durmaya çalışıyordum. Sonra bi araba çıktı ve at şaha kalktı. Bende düştüm. Son duyduğum ses ise Mirana aitti'' ELÇİNNNN'' sonrası karanlıktı.Ve ikinci bölüm olaylar biraz hızlı gelişti.
Ama bir daha ki sefere daha iyi olacak.
Sizce miran elçinin yerini nasıl buldu???
Lütfen oy atmayı unutmayınn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞİRET AŞKI
RomanceDaha 18 yaşındaydı adam ise 25 kim bilir belki de kimsenin göremediği o imkansız aşk vardı...