ALIŞ VERİŞ 💙

1.7K 34 0
                                    

***
Sabah olmuştu. Bugün erken kalkmıştım. Banyoya gidip ekimi yüzümü yıkadım. Dolaptan kot pantolonumu ve tişörtümü aldım. Sonra aklıma gelen şeyle yerine koydum. Uzun yeşil sade bir elbise giydim. Dedem burada kızların bu kadar dar giyinmediğini ve yakında evleniceğim için kot giymemem gerektiğini söylemişti. SAÇMA!!
Saçlarımı gece canım sıkıldığı için örmüştüm. Miran yüzünden uyuyamamıştım. Resmen bana aynam demişti. Saçlarımı açtım. Aynadaki tipime bakıp güldüm. Saçlarım kıvırcık olmuştu. Ve çokta kabarık. Saçlarımı iki yana doğru ayırdım. Daha sonrada kenarlardan iki tutam alıp arkada birleştirdim. Sonra beğenmeyip yeniden açtım. Üstten biraz saç alıp topuz yaptım. Altında açık kalan saçlarımıda spreyle düzelttim. En azından daha iyi. Hafif bi kapatıcı ve dudak nemlendiricisi sürdüm. Şimdi daha iyiydim. Daha sonra aşağı inip, mutfağa gittim. Müzeyyen abla kahvaltıyı hazırlıyordu. '' günaydın ablam'' diyip yanağını öptüm. Oda ilk korksada '' Sana da günaydın deli kız korkuttun beni'' dedi. Gülümsedim''Hayırdır erken kalkmışsın '' dedi. Bende ağzıma bi tane salatalık atıp  ''evet bu gün öyle oldu'' dedim.
'' yarın kınan var kızım heyecan var mı'' diye sorunca gerildim '' çok yok '' dedim. Daha sonra birlikte sofrayı kurduk. Herkes gelince de kahvaltıyı yapmaya başladık. Dedem '' benim biricik kızım bu gün pek bi güzelsin maşallah'' dedi sevinçle. Eminim yanaklarım kızarmıştır. '' yok dedem her zaman ki halim'' dedim. Oda kafasını salladı. Masada gizem yoktu. ''Müzeyyen abla gizem nerde?'' diye sordum. '' gizemin işleri var diye erken gitti. Sizede selam söyledi.'' herkes kafasını salladı. Dedem '' hadi çocuklar biz işe gidelim. Son kez bi gözden geçirelim dosyaları. Elçin kızım sen de çok geç kalma olur mu? '' dedi. Bende anlamazca baktım. '' kusura bakma kızım söylemeyi unuttum bugün miranla alış verişe gidiceksiniz.'' demesiyle çay boğazımda kaldı. Öksürmeye başladım ve '' ama dede ne gerek var zaten herşey hazır.'' dedim .
Annem '' evet kızım hazır ama bindallı yok '' dedi imalı bir şekilde. '' ama anne siz hall-'' daha sözümü tamamlayamadan dedem '' itiraz yok'' dedi otoriter sesiyle. Bende tamam anlamında başımı salladım. Telefonuma mesaj gelmişti. Mirandan
- günaydın
+günaydın
- kapıdayım hazırsan gidelim.
+ 5 dk ordayım
Dedim ve kapattım. Odama gidip ince kot ceketimi giyip çantamı aldım. Ve aşağı indim. Dedemler ve miran konuşuyordu beni görünce sustular. Dedem '' hadi biz gidelim sizde geç kalmayın '' dedi. Bizde miranla başımızı salladık. Desenler gidince miran beni baştan aşağı süzdü ve gülümsedi. Bende karşılık verdim. Arabaya binip bi mağazanın önüne geldik.  Bir kadın yanımıza gelip
- hoşgeldiniz efendim. Bizde sizi bekliyorduk.  dedi
+ hoşbulduk. Dedim aynı samimiyetle
~elçin sen istediğini dene
+ tamam
- ben size yardımcı olıyım buyrun bu taraftan
Kadınla beraber arka tarafa doğru ilerledik
Kadına sade birşeyler istediğimi söyledim oda bir kaç bindallı getirdi.
İçeri girip ilkini denedim. Dışarıya çıktığımda miran koltukta oturmuş dergiye bakıyordu. Beni görünce ayağa kalktı ve saşkınca baktı.
+ olmuş mu? Dedim miran ise bana hala bakıyordu. Kadına baktığımda ise gülmemek için kendini zor tutuyordu.
+ miraaan
- ha efendim
+ sana diyorum olmuş mu?
- b_ bence olmuş ıııı yani sen bi diğerlerini dene karar veririz. Ama olmuşşş baya olmuş
Dediği saçma cümleden sonra gülmeye başladım. Kadında artık gülüyordu. Miran ise bana bakıp noldu diye kaşgöz yapıyordu. Kadından diğer kıyafeti istedim ve kabine girdim. Bir kaç dakika içinde üzerini giydim. Ve çıktım. Miran yine şaşkınca bakıyordu.
+ eee bu nasıl?
Kadın başka biriyle ilgileniyordu.
+ miran
- ha şey ııı bence ilki daha iyiydi.
+ tamam o zmn onu alalım.
- başka denemiycek misin?
+ gerek yok zaten diğerleri hiç bana göre değil. Nolur birinci alıp gidelim.
Dedim yalvarırcasına  miranda bu halime gülüp
- peki alalım.
Dedi bindallıyı aldık ve başka mağazaya girdik. Miran beni kapının önünde durdurup '' bu gün stilistin benim az çok zevkini de anladım ben ne dersem onu alıcaksın baştan söyliyim itiraz yok.'' dedi bende oflayarak '' peki stilist beyy'' dedim. İkimizde gülüp içeri girdik.

AŞİRET AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin