"Η Ελενα Γκιλμπερτ ειναι κλειδωμενη σε αυτα τα κελια."
"ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ! ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ!", ο Ενυουαρντ αρχισε να χοροπηδαει ενθουσιασμενος.
"Ελα να σε παω να την δεις."
Οταν εφτασαν, ηταν εκει ενας ξυλοποδαρος με μαλλια σφουγγαριστρα.
"Τι ειναι αυτο;", ρωτησε απορημενα ο Εντουαρντ.
"Η Ελενα."
Την κοιταξε καλυτερα. Ηταν ενα τερας σφουγγαριστρα.
"Απλως ειναι λιγακι ντροπαλη.", αποκριθηκε ο Χαρι μεσα απ τα δοντια του. "ΡΟΝ, ΕΡΜΙΟΝΗ! ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ Η ΕΛΕΝΑ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ!"
"ΗΛΙΘΙΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥΦΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ!",
Ο Χαρι εφυγε εξοργισμενος αφηνοντας τον Εντουαρντ μονο του στα κελια.
Εκεινος βγηκε εξω για να βρει την Μπελα που λογικα θα ειχε κατεβει απο εκεινο το δεντρο.
"Λυπαμαι Εντουαρντ αλλα την Μπελα την απηγαγαν ενα ματσο ξωτικα που τα οδηγουσε ο Τζαγκχεντ Τζοουνς!", ειπε η Ερμιονη πικροχολα.
"Μα σας εδωσα τη Ροζαλι και τον Τζασπερ!"
"Ε και; Εμεις καναμε οτι μπορουσαμε!"
"ΠΛΙΖ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ!"
"Πω καλα. Παιδια παρτε την Ελενα και τον Ντειμον και παμε να διασωσουμε αυτη τη Μπελα απο τα ξωτικα του Τζαγκχεντ."
"Ενοεις την σφουγγαριστρα; Η πραγματικη Ελενα το εσκασε.", ο Ρον εξυσε το κεφαλι του απορημενα.
"Ναι τη σφουγγαριστρα λεω. Αντε κουνηθειτε."
Ετσι ξεκινησαν για το βασιλειο των ξωτικων το οποιο ειχε καταλαβει ο Τζαγκχεντ και η ψυχοπαθης Μπετι για να κυβερνησουν.
Πηραν προμηθειες γιατι το ταξιδι θα διαρκουσε μια μερα και επρεπε να ξεκουραστουν.
Οταν μπηκαν στο μαγεμενο δασος, εμφανιστηκε η Ιζαμπελ Λαιτγουντ και τους ειπε οτι θελει μια λουκανικοπιτα. Εκεινοι της εδωσαν και μετα αναψαν μια φωτια για να φανε και να τους δωσει πληροφοριες.
YOU ARE READING
Ο Χαρι Κανει Μαγκιες
HumorΟ Χαρι Ποτερ, τρανος μαγος-που λεει ο λογος-και τα τσιρακια του αποφασιζουν να ανοιξουν εν γραφειο στο οποιο θα βοηθουν οποιον τους χρειαζεται. *σαρκαστικο μεχρι αηδιας*