1

136 7 11
                                    

Ο Εντουαρντ Καλλεν ηταν ενας αποτυχημενος.

Τουλαχιστον ετσι υποστηριζε η Ερμιονη. Ο Χαρι δεν ηξερε αν επρεπε να τον δεχτουν ως πρωτο πελατη τους στο νεο τους γραφειο, αλλα ο Ρον τους ειχε υπενθυμισει πως θα δεχονταν οποιονδηποτε θα χρειαζοταν βοηθεια.

"Μα ειναι καθυστερημενος! Κυνηγαει ολη μερα απ το πρωι ως το βραδυ την Μπελα, εναν ανθρωπο με γαστρεντερικα και ψυχολογικα προβληματα.", τους ειχε προειδοποιησει ο Νεβιλ.

Αλλο που ηθελε ο Χαρι, αλλα δεν μπορουσε να κανει κι αλλιως. Ηταν ηδη τελειωμενος με τη μαγεια αφου το τελευταιο του ξορκι-να μετατρεψει την Αριανα Γκραντε σε μυρμηγκοφαγο- ειχε αποτυχει.

"Περασε.", ειπε βαριεστημενα.

Ο Εντουαρντ περασε, κρατωντας στα χερια του δυο αλυσιδες απο τις οποιες ηταν δεμενα τα αδερφια του η Ροζαλι και ο Τζασπερ.

"Τι φαση;", ειπε ο Ρον ερωτηματικα.

"Σας εφερα δυο βρικολακες για ανταλαγμα αν σωσετε τη Μπελα απο ενα δεντρο που κρεμεται."

Η Ερμιονη εμεινε με το στομα ανοιχτο, ενω ο Χαρι τσιμπησε την ακρη της μυτης του.

"Θα μας δωσεις δυο μελη της οικογενειας σου για να παμε να κατεβασουμε την διαταραγμενη σου φιλη απο ενα δεντρο που στην τελικη μπορεις να σκαρφαλωσεις μονος σου;", ρωτησε ο Χαρι.

"Ετσι οπως το θετεις...ναι."

"Συμφωνοι.", ειπε ο Ρον και πηρε τις αλυσιδες.

"Πανε να φωναξεις τον Στεφαν και τον Ντειμον να την κατεβασουν.", ειπε αγανακτισμενη η Ερμιονη.

"Αγαπητε Εντουαρντ. Ακολουθησε με.", ο Χαρι σηκωθηκε απο το γραφειο του και πηρε τον Εντουαρντ να τον οδηγησει στα εσωτερα του κτιριου.

"Τι ειναι εδω μεσα;"

"Φυλακες.", αποκριθηκε ο Χαρι, "Φυλακιζουμε οσους μας εκνευριζουν."

"Αυτο ειναι απαισιο."

"Πες το στον παραγωγο της Αριανα Γκραντε που με απερριψε απο το να γινω μανατζερ της."

"Ασχετο."

"Καθολου. Δεν καταφερα να την κανω αρουραιο εεεε μυρμηγκοφαγο και να μαι τωρα εδω να οδηγω εσενα στα τρισαθλια κελια με τους βρικολακες."

Ο Εντουαρντ ξεροκαταπιε τρομαγμενος. "Βρικολακες;"

"Ναι ελα θα σου δειξω."

Ο Χαρι Κανει ΜαγκιεςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang