4

48 4 5
                                    

Ηταν σχεδον ηλιοβασιλεμα οταν φτασανε στο παλατι. Ο Ρον εκανε ενα ξορκι στους φρουρους για να μπουνε μεσα και μπηκαν χωρις δυσκολια και ο Τζεικομπ δεν τους εμποδισε γιατι ειχε αποδεχτει την μοιρα του οτι η Μπελα δεν θα τον θελει.

"Κατι παιδια στο σχολειο με κοροιδευουν.", ειπε ραντομλι ο Εντουαρντ.

"Δεν μας νοιαζει θες η Μπελα να παντρευτει τον Τζεικομπ; Παμε μεσα!", ειπε η Ερμιονη αγανακτισμενη. "Μα το Θεο Χαρι δεν ξαναρχομαι στις ηλιθιες αποστολες σου! Νικησαμε ολοκληρο Βολντεμορτ και κοιτα τι κανουμε τωρα!"

Αλλα πριν προλαβει ο Χαρι να απαντησει, εμφανιστηκε ο Αρτσι Αντριους με τα μαυρα του φρυδια.

"ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ!", ειπε γρηγορα κρυβοντας τα φρυδια του.

"Ει, φρυδακια! Θελουμε να μπουμε για το γαμο. Ειμαστε φιλοι...εεε...της Μπετι!", ειπε ο Ρον.

"Της Μπετι; Χα, δεν το νομιζω. Η Μπετι δεν εμπιστευεται κανεναν."

"Ενοει της Τειλορ Σουιφτ! Φιλοι της Τειλορ Σουιφτ.", εσωσε την κατασταση η σφουγγαριστρα.

"Α.", ειπε σκεπτομενος ο Αρτσι. "Αμα ειναι ετσι."

"Αρτσι τι κανεις εκει;", ηταν η Βερονικα Λοτζ που κουβαλουσε μια κασα ποτα για να τα παει στο παλατι.

"Εεε βαζω μεσα τους φιλους της Τειλορ σουιφτ."

"Πας καλα; Η Τειλορ Σουιφτ ειναι φυλακισμενη μας;! Γιατι να θες να βαλεις μεσα τους φιλους της;"

"Α ναι σωστα."

Η Βερονικα κουνησε το κεφαλι της περιλυπα και εφυγε απο εκει.

Πριν προλαβει ομως να τους εμποδισει ο Αρτσι, οι αλλοι ειχαν μπει ηδη μεσα.

Ο Χαρι Κανει ΜαγκιεςWhere stories live. Discover now