7

41 4 10
                                    

Ο Χαρι πεταξε ενα βοτσαλο στη λιμνη. Δεν ηξερε τι να κανει με τη ζωη του. Η αποστολη τους ειχε αποτυχει καθως η Βερονικα και ο Αρτσι ειχαν κατακτησει το βασιλειο και ειχαν την Μπελα ομηρο.

Ο Εντουαρντ μυξοκλαιγε σε μια ακρη γιατι δεν καταφερε να παρει πισω την Μπελα.

Η Ερμιονη σκαλιζε με μανια ενα ξυλο και πετουσε βοτσαλακια στο κεφαλι του Ρον και της σφουγγαριστρας εκνευρισμενη.

"Επρεπε να σας παρατησω αμεσως μολις ακουσα γι αυτη την ελεεινη αποστολη. Ειχα κανονισει να παω στο σπα με τα πατημενα φυκια για να μου βαλουν γλιτσα στη μουρη, να μεταμορφωθω σε σκουληκι και να μην χρειαστει να ξαναδω τις μαπες σας ποτε ξανα!", αναφωνησε.

"Σταματα να λες ασυναρτησιες. Πρεπει να κανουμε εξεγερση και να παρουμε πισω το βασιλειο και τη Μπελα.", προτεινε ο Χαρι.

Ο Ρον τον κοιταξε με απορια. "Και τι κερδιζουμε εμεις απ αυτο εκτος απο βρικολακες απο τους οποιους ο Εντουαρντ θα ξεμεινει καποια στιγμη;"

"Ηδη ξεμεινα.", γκρινιαξε ο Εντουαρντ.

"Ειδες;", αναφωνησε η σφουγγαριστρα.

"Εσυ παλι τι διαολο εισαι;", ρωτησε η Ερμιονη.

Η σφουγγαριστρα κουνησε τα σφουγγαριστικα της πανια.

"Ειμαι η Ελενα Γκιλμπερτ."

"Οχι δεν εισαι."

"Κι ομως ειμαι."

"Η Ελενα Γκιλμπερτ δεν σου μοιαζει καθολου.", παρατηρησε ο Εντουαρντ.

"Δεν εχει σημασια. Με φωναζατε τοσο καιρο ετσι που δεν μπορω παρα να ειμαι αυτη."

Ο Ρον ανασηκωσε τους ωμους του και εφαγε ενα σαντουιτς που ειχε φτιαξει η Ερμιονη.

"Θα παρουμε πισω το βασιλειο και τη Μπελα και θα ελευθερωσουμε τη Μπετι και την Τειλορ Σουιφτ. Πρεπει μονο να ξεσηκωσουμε τα ξωτικα εναντιων εναντιων της Βερονικα και του Αρτσι.", ειπε ξαφνικα ο Εντουαρντ με μια σχετικη αυτοπεποιθηση.

"Αυτο; Αυτο ειναι το σχεδιο σου; Τα ξωτικα ειναι ηλιθια, δεν θυμασαι τον Μελιορν;", ειπε η σφουγγαριστρα φτιαχνοντας τα...μαλλια της τελοσπαντων.

"Θα πετυχει.", ειπε ο Εντουαρντ πριν φαει μια μποτα στη μαπα για τις βλακειες που ελεγε.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ο Χαρι Κανει ΜαγκιεςWhere stories live. Discover now