Οταν φτασανε στη σαλα, ο πατερ ανσελμο ηταν ετοιμος να πει "σας ονομαζω συζυγους"!
Ο Τζαγκχεντ γελουσε σατανικα ενω εκει που επρεπε να ειναι η τρελομπετι ηταν Η ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΛΜΠΕΡΤ! ΤΑΝ ΤΑΝ ΤΑΑΑΑΝ!
"ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΟ!", φωναξε ο Ντειμον βλεποντας τη νυφη.
"ΕΛΕΝΑ! ΤΟ ΕΣΚΑΣΕΣ!", φωναξε ο Χαρι με τη βροντοφωναρα του.
Ολοι ειχαν γυρισει και τους κοιτουσαν σαν να ηταν τρελοι.
"ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΕΤΙ;", ρωτησε ο Εντουαρντ θαρραλεα.
"ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ ΠΟΙΑ; ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΜΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΤΡΕΛΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!", ειπε ο Τζαγκχεντ ανενοχλητα.
"Σταματηστε το γαμο και δωστε το θρονο σε μενα!", φωναξε η Τειλορ Σουιφτ βγαζοντας τα παπουτσια της.
"Κατσε τι; Κι εγω τι θα απογινω;", ρωτησε η πριγκιπισσα.
"Θα τρως μουρα απ τα δεντρα ξερω γω. Ποσως με νοιαζει.", ειπε η Τειλορ και αρπαξε τη σφουγγαριστρα. "ΕΞΩ ΟΛΟΙ! Ο ΘΡΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!"
Η Ερμιονη χαστουκισε τον εαυτο της και επεσε με φορα πανω στην Τειλορ να την ξεκανει, ενω ο Χαρι και ο Ρον ετρεχαν προς την Ελενα να την πιασουν. Εκεινη πηδηξε απο το παραθυρο και τους εφερε την ανθοδεσμη στα κεφαλια για να τους καθυστερησει.
Ο Ντειμον επιασε τον Τζαγκχεντ και του εβαλε ενα μαχαιρι στο λαιμο..
"ΠΛΙΖ ΑΣΤΟΝ! ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ!", ειπε ο Αρτσι με τα μαυρα φρυδια.
"Αρτσι παρατα τους! Θα γινουμε εμεις βασιλιαδες!", δηλωσε η Βερονικα με ενα σατανικο χαμογελο.
"Γιατι ολοι θελουν το θρονο μου!?", τσιριξε η Αμπερλι και εφυγε τρεχοντας να κλειστει στα μπουντρουμια.
"ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ!" φωναξε ο Εντουαρντ.
YOU ARE READING
Ο Χαρι Κανει Μαγκιες
HumorΟ Χαρι Ποτερ, τρανος μαγος-που λεει ο λογος-και τα τσιρακια του αποφασιζουν να ανοιξουν εν γραφειο στο οποιο θα βοηθουν οποιον τους χρειαζεται. *σαρκαστικο μεχρι αηδιας*