Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε αγκαλιά.
Σηκώθηκα γρήγορα για να ετοιμαστώ για την δουλειά. Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Θα δώσω στον Αποστόλη το θέμα για την στήλη μου στο περιοδικό. Ελπίζω να του αρέσει.
Έβαλα ένα μαύρο μακρύ παντελόνι του γραφείου με το ίδιο ύφασμα σε σακάκι και μιαν μπέζ μπλούζα. Πήρα τον μαύρο μου χαρτοφύλακα και την μπέζ δερμάτινη μου τσάντα.
Ετοιμάστηκα και κάθησα να βαφτώ λίγο.
Μ- Καλημέρα αγάπη μου. Που ετοιμάζεσε να πας έτσι όμορφη;
Σ- Καλημέρα αγάπη μου, δουλειά που λές να πηγαίνω.
Του έδωσα ένα φιλί και τον αποχαιρέτησα.
Μ- Δεν θα μείνεις να φάμε μαζί πρωινό;
Σ- Άργησα αγάπη μου, μην φοβάσε ήπια ένα καφέ τώρα και μετά θα φάω. ΄Εφυγα γειά σου!
Άνοιξα την πόρτα και έφυγα.
Τον άκουσα όμως όταν ρώτησε αν θα βρεθούμε το μεσημέρι.
Δεν είμαι όμως σαν εκείνο, πήγε ταξιδάκι και τελείωσε πιο γρήγορα και πρόσθεσε ακόμη 5 μέρες άδεια. Θα γκρινιάζει έτσι όλη την ευδομάδα που θα είναι μόνος τα πρωινά;
Έφτασα με το αυτοκίνητο μου στην εταιρία.
Μετά απο πολλές ώρες έκανα το διάλειμμα μου για να φάω ένα τόστ.
Όταν τελίωσα ξανμπήκα στο γραφείο μου και κάθησα στην καρέκλα μου.
Αποστ- Μην κάθεσε, έχουμε συνεδρίαση τώρα.
Ώχ, ένιωσα την απόλυση να έρχεται.
Μπήκα και κάθησα στο τεράστιο αυτό τραπέζι στην δεξιά θέση δίπλα απο τον Αποστόλη.
Μπήκαν όλοι και σιγά σιγά η αίθουσα γέμισε.
Άρχισαν όλοι να δίνουν τα θέματα που τους ζητήθηκαν και να τα παρουσιάζουν.
Αποστ- Μια χαρά Κωνσταντίνε, αυτό μου αρέσει θα το βάλουμε. Σόφη, σειρά σου τώρα. Εσύ είχες θέμα... α! ναι, το παρελθόν ξανακτυπά. Για πές μας τι έγραψες.
Άρχισα να κομπιάζω. Λές να τα παρεξηγήσει; Να νομίζει ότι τώρα που γύρισε τον θέλω πίσω;
Τελείωσα με το θέμα μου και κάθησα κάτω.
Ο Αποστόλης εμείνε να με κοιτάζει σκεφτικός.
Σ- Καλό; Θα το βάλουμε στο τεύχος;
Ο Αποστόλης έξυσε το μούσι του και με αργό ρυθμό κούνισε την καρέκλα του πέρα δόθε.
Αποστ- Τσσσς. Απορρίφθηκε.
Και μου έκλεισε το μάτι.
Εκείνη την στιγμή νομίζω η πίεση μου ανέβηκε στο 100.
Δύο μέρες δούλευα αυτό το μαλακισμένο άρθρο και μου λέει απορρίφθηκε; Τι θέλει;
Αποστ- Καλό Ευρυδίκη μου, μπράβο για την συνεργασία σας μαζί μου, ευχαριστώ πολύ. Τώρα θα ήθελα να ανακοινώσω ότι εγώ και ακόμη 2 συνεργάτες μου θα πρέπει να πάμε στην Κρήτη σε 4 μέρες για ένα σεμινάριο που θα γίνει. Με βάση κλήρωσης αυτοί οι 2 είναι ο Τάσος Παπαδόπουλος και η Σόφη Ηλιάδη. Εσείς οι δύο επιλέξτε απο ένα άτομο που θα σας βοηθάει για να παίρνετε σημιώσεις. Τελιώσαμε.
Ορίστε; Όχι γαμώτο. Δεν μπορώ να πάω. Θα με χωρίσει ο Μάριος και θα έχει και δίκιο.
Περίμενα να αδειάσει η αίθουσα για να μιλήσω στον Αποστόλη.
Σ- Συγνώμη, κύριε Αποστόλη, δεν θα μπορέσω να έρθω στο σεμινάριο στην Κρήτη. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιον άλλο στη θέση μου;
Αποστ- Όχι Σόφη, εσένα θέλω να έρθεις.
Σ- Μα παρακαλώ, δεν μπορώ να πάω. Υπάρχει ένα προσωπικό πρόβλημα και δεν θα μπορέσω να έρθω.
Αποστ- Η θα έρθεις, ή θα απολυθείς Σόφη. Διάλεξε. Άυριο θέλω την απάντηση σου. Γειά σου.
Πήγα πίσω στο γραφείο μου πήρα την τσάντα μου και ξεκίνησα για το σπίτι.
Στον δρόμο σκεφτόμουν ότι δεν πρέπει να πάω. Δεν θα αρέσει στον Μάριο αυτό. Θα νευρίασει όταν του πω ότι φεύγω για επαγγελματικό ταξίδι τις ίδιες μέρες που αυτός πήρε άδεια για να είμαστε μαζί.
Τι θα κάνω τώρα;
Πρέπει να πείσω τον Μάριο για να με αφήσει να πάω..
VOCÊ ESTÁ LENDO
TO ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ | OΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ
RomanceΤι γίνετε όταν ο πρώτος σου μεγάλος έρωτας ,που μετά τον χωρισμό σας είχες πέσει σε κατάθλιψη, γίνετε το καινούριο σου αφεντικό;