Fuldt ud hottie og søndage

28 2 0
                                    

Jeg hader seriøst søndage! Hvilket er derfor jeg er syyyygt glad for at det er lørdag. Jeg skal til en fest i aften. Den første officielle fest med vennerne i jeg ved ikke hvor lang tid. Jeg har aldrig haft tid eller overskud til at feste fordi jeg har skulle bruge tid på dans men denne weekend har jeg fri så jeg går all in. 

Jeg skal dog først lige stå op inden. Det ville ihvertfald hjælpe lidt på det hele. 

Jeg tripper over til skabet og tager mine futter på og en lang gammel trøje og så går jeg nedenunder og får morgenmad. 

"hey søs" kommer det fra trappen det gibber lidt i mig og jeg er tæt på at spilde min kaffe. "Jesus Dean, situations fornemmelse det har du godt nok ikke meget af" udbryder jeg og stiller kaffekoppen fra mig og kigger på ham med et irriteret blik "det var ikke meningen at skræmme dig" griner han jeg sukker "tror du det ville hjælpe dig i retten hvis jeg endte med at dø af hjerteanfald på grund af dig" spørger jeg "Dean Saw Evans, du er beskyldt for mordet på Celeste Ryan Evans fordi hun simpelt blev skræmt til døde" siger jeg højtideligt og får ham til at grine "og når du så skal forsvare dig så siger du det! Det var ikke meningen at skræmme hende!" jeg sukker som om det jeg lige har sagt selvfølgelig giver mening "det går jo ikke" udbryder jeg han sukker "det kan jeg godt se" siger han og tager mælken fra køleskabet "godt! Så er vi på samme side" smiler jeg og giver ham en mysser på kinden og tager min kaffe med ovenpå igen. 

Min telefon hopper ud fra instagram og viser istedet displayet af Dian der ringer. Jeg tager den og føre den op til mit øre. "Hey" smiler jeg selvom hun jo ikke kan se det. Eller kan hun? Har hun hemmelige kameraer overalt i huset? Det kunne ligne hende "hey C" hviner hun glad så hun næsten springer min trommehinde. Jesus kristus, jeg kommer aldrig til at vende mig til hendes energi. "hvad skal du have på i aften" spørger hun så. Jeg kigger mod mit skab "det ved jeg ikke, er der dresscode?" spørger jeg der kommer et suk fra den anden ende "nej du skal bare have noget sexet tøj på" siger hun krævende. Jeg har ikke noget imod at vise hud! Slet ikke! Jeg har det godt med min krop, men jeg kan bare ikke føle mig sexet! Jeg føler mig så akavet når jeg prøver at bide mig selv i fingeren for at få det til at se sexet ud! Jeg mener hvem ville overhovedet også bide sig i fingeren? Det gør skuda ondt! "fint! et eller andet sexet" siger jeg og tager en tår af min kaffe "fedt Brandon, Alexia, Stephan og jeg kommer og henter dig klokken halv ni" fastslår hun jeg kigger mod uret på væggen. Klokken er lidt over fire. "helt fint men fortæl Brandon at han sagtens kan give op på at få mig til at være sammen med ham i aften!" siger jeg Dian griner lidt "skal jeg nok jeg ved dog ikke om det hjælper tho" fortæller hun "snakkes" smiler jeg og ligger på. 

Jeg træder ud af sengen og går nedenunder "hvornår skulle du til fest" kommer det fra min mor. Jeg kigegr mod hende efter at have sat min kaffekop i vasken "Dian og de andre henter mig klokken halv ni" smiler jeg og hun nikker "bare vær hjemme inden klokken elleve imorgen" beder hun jeg nikker og går op af trappen og ind på mit værelse igen. 

Jeg spiste aftensmad for en halv time siden og er nu igang med at ligge makeup og finde tøj frem. Dog ikke på samme tid! Det kan jeg ikke! Så god til at multitaske er jeg heller ikke!

 Dog ikke på samme tid! Det kan jeg ikke! Så god til at multitaske er jeg heller ikke!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg trækker mine støvler på med besvær men for dem til sidst til at sidde rigtigt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeg trækker mine støvler på med besvær men for dem til sidst til at sidde rigtigt. Jeg trækker så en grøn slange skuldertaske ud af mit skab og dumper min telefon nogle hovedpinepiller og en lille flaske vand ned i den. Jeg kigger på klokken. 20.08. Jeg sukker og trasker nedenunder. Mine høje hæle laver den klassiske lyd mod gulvet idet jeg går ind i køkkenet hvor resten af min familie står min far giver mig et overrasket blik "hvor skal du hen i så lidt tøj?" spørger han jeg sukker "jeg skal bare til fest, far! Og bare rolig det er kun nogle tætte venner" smiler jeg han nikker stille "ja, indtil det går ud af hånd og drenge og piger fra nær og fjern kommer med alkohol og stoffer" griner Dean jeg kigger morderisk på ham. Skulle han absolut blande sig "bare du holder dig væk fra stoffer og kommer hjem inden klokken 11 imorgen er det okay!" siger min mor med et smil "tak mor" smiler jeg og giver hende en mysser på kinden. Jeg siger farvel til far og Dean inden en bil dytter udenfor "det må være mig" smiler jeg og svinger tasken over skulderen og går ud til den hvide rangerover. Brandon sidder selvfølgelig på føresædet da det er hans bil. Brandon er sød nok! Han forstår bare aldrig når han bliver sat ind i den boks der hedder friendzoned! Stephan er Dian's kæreste og har været det i fem måneder snart. De er begge rimelig godt bygget men overhovedet ikke pumpet! Brandon har mørkt hår og Stephan har leverpostejs farvet hår. Jeg sætter mig ind ved siden af Dian på bagsædet "hey" smiler jeg "jeg sagde sexet ikke fuldt ud hottie" griner Dian jeg smiler stille "tak for det du ser også godt ud" smiler jeg "tak" smiler hun og vi køre afsted mod festen.

Vi parkere ved vejen og træder ud. Huset som festen holdes i er hvidt, gråt og sort og det ligner mere et frat house end en rigtig villa. Musikken dundre og lugten af alkohol er allerede dominerende Selvom at festen kun har været igang i en halv time. En arm svinger sig om min hofte. Jeg kigger på Brandon som smiler mod mig jeg sukker stille "jeg ved det! Undskyld" siger han og trækker sig fra mig jeg smiler mod ham "tak" siger jeg "nå skal vi gå ind" spørger Stephan og står med armen over Dian's skulder jeg nikker med et smil og går efter dem ind i huset.

Jeg prøver fibrilsk at følge med Dian og Stephan igennem menneskemængden og ender ved en gruppe af mennesker hvor Dian og Stephan allerede har pladseret sig. Jeg sætter mig ved siden af Dian og Brandon går rundt lige og siger hej til dem han kender før han kommer tilbage og sætter sige ved siden af mig. Nogle personer kan jeg godt genkende fra skolen andre er fuldstændige strangers. 

"skal vi få gang i den her fest" råber en dreng højt. Han burde være sådan en speaker til fodbold kampe! Jeg giver drengen et hurtigt blik. Hans hår er rodet og slet ikke særligt godt sat. Alle jubler af drengens tidligere udmelding "lad os få nogle til at dyste... hvor mange shots kan i klare" spørger han og peger mod to drenge. Uhhh druk lege. Ikke for at prale men jeg er faktisk ret god til det med shots. De to drenge for sat mindst halvtreds shots foran dem. Timeren bliver startet og de er hurtigt igang. Folk klapper og hepper.

"C du bliver stirret ned" udbryder Dian. Jeg kigger undrende på hende. Hendes hovede laver et diskret nik, i retningen af en dreng i den anden ende af lokalet. Han står i et fuldt ud sort outfit med solbriller på. Hans hår sidder let uglet men det klæder ham så Ducking godt. Selvom han har solbriller på, hvilket hvorfor fanden har han det, kan man tydeligt se at hans blik er rettet mod mig. Hans t-shirt blotter to muskuløse arme med tatoveringer og hans bukser sidder præcis som de skal. Han står lænet op af baren med tre andre drenge i nærmest samme outfit dog ikke så gribende som ham selv. For at det ikke bliver monster akavet, presser jeg mig selv til at kigge tilbage på de to drenge, der er i færd med at dyste og lader være med at give efter og kigge på ham igen. Da de nærmest er halvt igennem stopper den ene og stiller sig op for at løbe væk og vi jubler for drengen der sidder tilbage "min tur" udbryder jeg og folk kigger på mig med et chokeret udtryk "sikker?" spørger drengen der har startet det hele "ellers ville jeg jo ikke melde mig til at starte med" siger jeg flabet og alle begynder at huje "okay en der gerne vil gå imod den smukke dame" spørger drengen og kigger rundt 

Move for meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora