I WANT TO BE WITH YOU TILL MY LAST PAGE.
~
A. R. Asher
Det er ved, at være en uge siden, jeg blev skudt. Det er crazy! Jeg troede aldrig, at jeg ville kunne sige, at jeg blev skudt. Det er sådan noget man ser i film og serier. Man høre om lignende situationer i nyheder, men man tror ikke, at det kan ske for en selv! Såret heler fint og jeg er begyndt, at gå uden plaster, efter min mors forespørgsel. Så kan det få lidt luft. Det fik man altid at vide, da man var lille og havde slået sig og fået en hudafskrabning. Det her er dog lidt mere voldsomt end det! Jeg har ikke hørt fra Aiden siden han droppede mig af her. Måske er det så også lidt dumt, at forvente noget, når jeg ikke engang har en telefon og vi kun har kendt hinanden, i lidt over fem timer.
Men det kan heller ikke passe, at vi aldrig kommer til at se hinanden mere. Jeg kunne tage hjem til ham? Eller er det for mærkeligt? Hvordan faen kommer man i kontakt med en dreng, som man ikke engang har nummeret på? Apropos telefon nummer, så fik jeg en ny telefon i går. Aldrig nogensinde har jeg været mere lettet i mit liv!
Jeg sidder i mine egne tanker, da det banker på døren. Jeg kigger ud mod køkkenet, hvor alt er ryddet op og sat på plads. Min far sidder ikke på hans plads ved skrivebordet inde på sit kontor, så de må være taget et eller andet sted hen.
Hvem er det så der banker på? Personen banker igen og jeg vælger så at stille mig op. Min bare fødder tripper ud til døren. Jeg åbner døren og når man snakker om solen så skinner den fandme. Aiden står i døren med den sorte læderjakke smidt over en hvid t-shirt.
Hans øjne lyser op da han ser mig "hey" siger han. Ude i indkørslen står chevroletten fint parkeret. Zach sidder på passagersædet og kigger op imod mig. Jeg smiler mod Aiden "hej" smiler jeg. Aiden kigger mod min arm og så fanger han mine øjne igen "er det helet fint?" spørger han. Jeg nikker og løfter op i ærmet, så han kan se skudsåret. Hans øjne scanner såret, mens hans hånd placere sig på min hofte, for at holde mig på plads. Hans hånd placere sig på min hofte? Der hvor hans hånd rammer mig starter der et fyrværkeri, som køre igennem hele min krop. Sommerfuglene vågner i maven og flyver ud i hele kroppen. Han smiler til mig, hvilket ikke gør hele situationen bedre. Han trækker ærmet ned igen "det ser fint ud" siger han. Jeg nikker stille "Zach ser lidt ud til at kede sig" hentyder jeg med et stille smil. Aiden kigger mod bilen "ja, vi skal nok se at komme videre" siger han. Jeg nikker stille. Han rækker en lille lap papir mod mig inden døren lukker bag ham. Jeg folder papiret ud og læser den sirlige skrift, der fylder halvdelen af det foldede papir.
Hej smukke.
Hvis du har brug for noget, så ring!
Her er mit nummer 56 34 99 32 <3
Smilet på mine læber bliver større. Jeg pakker papiret sammen og propper det ind i mit cover til min telefon, så jeg altid har det på mig. Jeg skriver nummeret ind i min telefon og skriver et hurtigt 'hej' til ham, inden jeg propper min telefon i min lomme og går ovenpå.
Nogle timer er gået og jeg keder mig pisse meget, så lige nu sidder jeg og vurdere, om jeg skal tage med Dian og drengene ud for at feste, uden at give den for meget gas. Jeg skriver en besked til Dian og hun svarer med 'FEDT! Vi kommer og henter dig klokken otte'. Jeg nikker for mig selv og begynder, at finde noget tøj frem.
Klokken rammer otte og min telefon bipper, hvilket indikere at Dian og de andre sikkert sidder i en bil, der står parkeret i indkørslen. Jeg spænder hurtigt ankelstroppen på mine sorte stiletter og spadsere ud til Stephans bil. Jeg sætter mig ind ved siden af Brandon på bagsædet. Dian smiler til mig og så køre vi mod det frat house, hvor festen bliver holdt.
Da vi sammen træder ind over dørtærsklen til huset bliver vi mødt af musik, smil og kram. Nogen har valgt at placere sig i hjørnet og sluge hinanden, inden de fortsætter festen, som om intet er sket. Der bliver hurtigt stukket en drink i hånden på mig. Jeg tager en slurk af, hvad end det er der er i glasset og fortsætter ind i huset, med min hånd i Dian's.
En dreng giver mig elevatorblikket for femogtyvende gang inden for den sidste halve time, og det giver mig lige så mange myrekryb, som det gjorde første gang. Jeg bunder min tredje drink og spadsere mod køkkenet, for at skaffe en ny. Nogle drenge står med en joint ved den åbne terrassedør, for at mindske lugten, hvilket det absolut ikke gør, fordi vinden vender den forkerte retning til, at hele den plan ville kunne fungere. Jeg går mod Brandon, der står sammen med en anden dreng, som jeg ikke kender navnet på. Brandon smiler sødt mod mig "hey Celia" udbryder han sløvet og lader hans arm glide om min ryg "du er for fuld til det her, Brandon" informere jeg ham om, men han ryster bare let på hovedet og fortsætter med at snakke med drengen overfor. Hans arm holder stadig godt fast om mig og det tager lang tid for mig, at vride mig ud af hans greb. Stephan og Dian tog tidligt hjem, fordi de mente at festen var kedelig, hvilket jeg vil give dem hundrede procent ret i. Ellers ville de bare hjem og have noget alene tid. Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, hvad der er sandt eller falskt.
Min telefon bipper i min baglomme og jeg trækker den op for at se, hvem der skriver til mig, klokken halv tolv om aftenen. Aiden's navn dukker op og jeg åbner min telefon for at se, hvad han har skrevet.
'Hygger du dig? Hvad laver du?'
Mit smil på mine læber er gigantisk, da jeg skriver
'Jeg er til en dødsyg fest. Kommer du og redder mig?'
De klassiske tre prikker laver bølger på min skærm, inden hans svar popper op.
'Det kan jeg da godt, hvis du giver mig adressen ;)'
Dagens mand i skysovs, siger det bare!
Jeg sender ham adressen og han svarer, at han nok er her om få ti minutter og at han nok skal køre i Chevroletten. Jeg sender ham en glad smiley og et hjerte og så går jeg over til nogle piger, som jeg har brugt lidt af aftenen sammen med.
"hej Celia. Hva' så? skal du prøve?" spørger Emma og rækker en flaske af et eller andet alkohol i. Hvad det er, har jeg ingen anelse om, men alligevel tager jeg en stor tår af det. Mit ansigtsudtryk må hentyde til, at det måske ikke er det bedste i verden. Den stærke alkohol brænder i halsen og minder mig om vodka, med et hint af jordbær. Jeg ryster heftigt på hovedet og kigger lidt rundt, da mine øjne lander på Aiden. Han har taget noget andet tøj på. Denne gang noget lidt mere festligt. En sort skjorte sidder tæt ind til hans muskuløse overkrop og er blevet skubbet ned i dress bukserne, som sidder perfekt om hans ben. Hans skjortes arme er blevet brættet op til hans albuer, så hans tatoveringer er blottet. Pigernes øjne er allerede limet fast på ham og de planlægger sikkert, hvordan de skal have ham med i seng. Hans øjne lander på mig og lyser op. Jeg smiler sødt mod ham og vinker ham herhen. Han snor sig ind imellem alle menneskerne på dansegulvet og ser nærmest elegant ud. Han kommer mod mig og trækker mig ind i et kram. Da jeg vender mig mod pigerne igen, kigger de chokeret mod Aiden. Aiden griner lidt og trækker mig tættere ind til sig.
*
Jeg har tænkt lidt på, om i godt vil svare på et spørgsmål i nogle af mine kapitler? Fx. Hvis jeg gerne vil have jeres meninger på noget. Såeee
Kapitlets spørgsmål: Vil i gerne være med til at svare på spørgsmål?
Jeg håber, at i har nydt kapitlet!
KAMU SEDANG MEMBACA
Move for me
Fiksi RemajaCeleste Ryan Evans far vil gerne at Celia, som hun så gerne vil kaldes, bliver til top fenomenet indenfor moderne og lyrisk dans. Men selvom dette er en gigantisk mulighed for Celia er hun ikke meget for det. Selvfølgelig elsker hun dansen men hun v...