2

379 29 12
                                    

Ellerini ovuşturmaya devam etti. Bir yandan da dudaklarını ısırıyordu. Kalbi öyle hızlı atıyordu ki kendi düşüncelerini duyamıyordu bile. Bunu nasıl teklif ederdi? Bunu nasıl isterdi? Sonki çok kolaymış gibi buradan uzaklaşmasını isteyemezdi. Her şeyin o da farkındaydı elbet. Olanların, tehlikenin, ölümlerin... Ama uzaklaşmak hiç bir seyi değiştirmeyecekti. Burada daha çok yardımı dokunacağını biliyordu. Yatağa oturdu. Evlerinde olmak hep daha güvende ve huzurlu hissettiriyordu. Onlarca güvenlik kalkanı da aynı görevi görüyordu tabi. Bulunma ihtimallerine karďı hep tedbirli olmlılardı. Derin bir nefes aldı. O an kapıyı usulca tıklatan adam içeri girdi.

"Lils," dedi usulca. "Gelebilir miyim?"

Lily dostuna gülümsedi.

"Tabi Remus gel."

Remus Lupin usulca içeri girdi ve o an kucağındaki üç aylığı fark etti kadın. Ufak bedenini adama sarmıştı. Uyanmış olmasına rağmen çok sakindi. Lily bedeni usulca kucakladı ve kafasını saçlarına gömdü. Kafasına küçük bir öpücük kondurdu.

"Gidemem. Bunu sende biliyorsun. "

"Gitmeni istemiyorum Lils. Ama bu hepimiz için en iyisi. Neler oldu görüyorsun bu ikinizide korumak için."

Lily kızıl saçlarını arkada birleştirdi ve başını ovaladı. Günün sonunda başının ağrıyacağını biliyordu.

"Harry doğalı evdeyim. Sadece evde. Bir kere dışarı çıkıyorum ve..."

Bebeği sakince yanına bıraktı. Gözleri kapanmak üzereydi.

"Sence saldırının seni bulması bir tesadüf müydü? "

"Sadece iksir malzemeleri almak istemiştim. Bunun olacağını bilemezdim. Hem ben zarar görmedim Remus. James sadece abartıyor."

"Orada biri öldü. Bu sende olabilirdin?"

Lily sesini yükseltti ve doğruldu.

"Ben onlardan birini vurdum. Ben müritlerden birini öldürdüm anlıyor musun? Bana asla zarar gelmez. Bende sizin gibi iyi bir savaşabilirim bunu biliyorsun."

"Lily lütfen... Elbette kendini koruyup savaşabilirsin. Ama hedef sensin. Sen Harry ve James. Birinin bu ufaklığı koruması gerek ve sen bu şekilde savaşamazsın. Yoksa Harry'e ne olacak. Tanrım bu çocuk bir hedef!"

Remus kalktı ve odada volta attı. Lily'nin savaşmak istediğini biliyordu. Yoldaşlıkta verdiği fikirler harikaydı ve bunları hakkıyla uygulayabileceğini biliyordu. Ama ona saldırmaları planlanmıştı. Bunu biliyordu. Böyle bir tesadüf olamazdı. Lily her ne kadar güçlü bir cadı da olsa bununla tek başına savaşamazdı. Her dışarı çıktıklarında saldırıya uğrayıp uğramayacaklarını bilemezlerdi.

"James de benim kadar tehlikede biliyorsun."

"Ama o bir seherbaz. Bu onun işi. Kendini tehlikeye atmak onun işi. Biliyorum bu haksızlık gibi geliyor. Ona yardım edememek seni yıkıyor anlıyorum Lils ama lütfen, kendini tehlikeye atma. Senin için en iyisi bu."

Kız bebeği bir hamlede kucakladı. Remus geçebilmesi için kapıyı açtı.

"Haklı olmandan nefret ediyorum."

Kız adama ufakta olsa bir gülümseme yolladı. Merdivenlerden inmeye başladı.
.................................

James Potter mutfak tezghına sertçe vurdu. İçindeki tüm gerginliği atmak istiyordu. Daha aylar önce eşi ve kendisi o kadar huzur doluydu ki. Sonra o kehanet ortaya çıktı. Voldemort ve müritleri katlanarak arttı. Sonra Harry bir hedef haline geldi.
James ellerini saçlarından geçirdi. 21 yaşındaki genç bir adama göre büyük kararlar alması gerekiyordu. Ailesi için. Merdivenlerden inen Remus'u görünce beklentiyle baktı.

Harry Potter- Yeni Bir Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin