Tae schował telefon do tylnej kieszeni spodni i pobiegł otworzyć drzwi. Faktycznie ujrzał za nimi Jeongguka, jednak nie zdążył się z nim przywitać, gdyż ten chwycił go za nadgarstek i zaczął gdzieś ciągnąć.
-Ey! Byłoby wygodniej gdybyś po prostu powiedział gdzie idziemy a nie ciągał mnie za sobą.
-Cii nie mamy czasu
Westchnął widząc że i tak się nie dowie i po prostu idąc za chłopakiem.
W końcu, po parunastu minutach się zatrzymali.
-Jesteśmy.
Tae rozejrzał się.
-Wziąłeś mnie na lodowisko?
-Dokładnie, a teraz chodź wypożyczyć łyżwy.
Już po chwili oboje znajdowali się na lodzie.
-Gukie... Dawno tego nie robiłem.
Mruknął starszy mocno trzymając się barierki. Jeon jedynie uśmiechnął się delikatnie i trzymając go, pociągnął go na środek lodowiska.
-Dasz radę, to proste. Jedna noga i druga noga, powoli. Lewa i prawa. Teraz spróbuj sam.
Jeon sam nie wiedział czego się spodziewał, może upadku albo koślawej jazdy Taehyunga,jednak na pewno nie spodziewał się, że chłopak bez najmniejszego problemu przejedzie kółko dookoła niego.
-Faktycznie proste
Odkręcił się wokół własnej osi jakby na potwierdzenie swoich słów.
-Kłamca. Mówiłeś że nie umiesz jeździć.
-Nie mówiłem że nie umiem, tylko że dawno tego nie robiłem, to duża różnica.
Tae puścił mu oczko i się zaśmiał, lecz po chwili pisnął i zaczął uciekać przed Jeonem, który zaczął go gonić.
Jeździli powoli przed siebie robiąc kolejne okrążenie, gdy piosenka lecąca z głośników lodowiska zmieniła się, a do ich uszu dotarły pierwsze nutki doskonale znanej przez nich melodii.
It's building up inside of me like the snow outside my window
Taehyung uśmiechnął się delikatnie i spojrzał na Jeongguka.
Each snowflake thet you send to me
Says to keep looking upJeongguka, który też na niego patrzył i cichutko śpiewał kolejne wersy piosenki.
So much time has passed
Before we could meet at last
So we think "how do we do?"
"could we come through?"
This unclear, strange feeling
We call loveA Taehyung śpiewał razem z nim.
Before you go
Już po chwili znaleźli się w swoich ramionach.
I want to hold you tight in my arms
So that maybe you'll stayPatrząc sobie głęboko w oczy.
So let me ask you
Can I touch your heart?Czując oddech drugiego na swoim policzku.
I know I'll reach it
Oh someday, somedayCiepłe usta na swoich odpowiedniczkach.
Wherever we may go baby
Crystal snowChłopcy odsunęli się od siebie.
-Co za idioci puszczają świąteczne piosenki już w listopadzie
Stwierdził oburzony Tae wracając do jazdy na łyżwach.
Jeongguk jednak nie ruszył za nim, zbyt zajęty nową wiadomością, która właśnie otrzymał.
Tae dość późno zorientował się, że jedzie sam, więc szybko wrócił po młodszego. Zastał go z nosem w telefonie.
-Coś się stało? Z kim piszesz?
-Z mamą, pytała czy mają na mnie czekać z kolacją. Odpisałem że nie, ponieważ dziś zabieram cię jeszcze na kolacje.
Uśmiechnął się szeroko do Taehyunga chowając telefon do kieszeni.
CZYTASZ
Sweet Secret • taekook
Hayran KurguTae przypadkiem wchodzi na korytarzu w chłopaka z cukierkowym pierścionkiem. Dokładnie takim samym, jakim Tae oświadczył się w dzieciństwie pewnemu chłopakowi, którego nigdy potem nie zobaczył Czy to może być przypadek? Au dodałam najpierw na moim...