"gülümseyin çekiyorum!"
"1,2,3 peyniiiiir!"
jeongguk heyecanla mırıldandı.
"oh, bakabilir miyim? çok güzel!~"
taehyung ve yoongi barışmış -hatta ne kadar imkansız olsa da yoongi taehyung'tan özür dilemişti- ve hep birlikte sevgili oluşlarını kutluyorlardı.
"hyung, hyung! bak çok güzel!"
jeongguk heyecanla pasta yemeye çalışan yoongi'ye döndü ve ona makineyi uzattı.
yoongi sadece bir bakış atmış, kafasını sallamış ve pasta yemeye devam etmişti.
jeongguk somurtup yoongi hyung'una dil çıkarmış ve taehyung'un yanına oturup o da pasta yemeye başlamıştı.
"tatil için bir yerler düşündüm. kızak yapabileceğimiz bir yerler. bir kaç otel ile de görüştüm. hep birlikte tatile çıkıyoruz beyler!"
taehyung sevinçle anlattı. herkes bu tatil için heyecanlanırken jeongguk ağlamaya başladı.
taehyung telaşla jeongguk'u kolları arasına aldı.
"meleğim? iyi misin, neden ağlıyorsun?"
jeongguk kafasını yukarı aşağı salladı.
"hayır hayır, iyiyim. sadece...uzun zamandan beri bu şekilde mutlu olmamıştım. üzgünüm, şu sıralar çok duygusalım. oluyor arada."
taehyung gülümsemiş ve jeongguk'un burnunun ucunu öpmüştü.
"güzel bebeğim benim, üzülme."
elleri ile göz yaşlarını sildi ve kocaman gülümsedi. jeongguk'ta.
"şu sıralar değil sen hep duygusalsın gguk."
jeongguk göz devirdiğinde jimin konuyu değiştirmek ister gibi konuştu.
"yoongi~"
hâlâ pasta yiyen yoongi kafasını kaldırmadan jimin'e cevap verdi.
"hiç bana "orada sevgililer için yapılmış barlara gidelim." deme jiminie. "
jimin somurttu. tam ağzını açacakken yoongi tekrar konuştu.
"ama neden diye de sorma. seni öyle vıcık vıcık, cıvık cıvık yerlere sokmam. adam gibi eğlenelim dönelim."
jimin dudaklarını büzdüğünde yoongi uzanıp jimin'in dudaklarını öptü.
"benim sana daha büyük sürprizim var güzelim."
jimin anında gülümserken, taehyung onlara çaktırmadan masanın altından jeongguk'un bacağını cimcikledi.
"ah,"
taehyung şakalaşıp gülen çifte döndü. neyse ki umurlarında değillerdi. jeongguk'a döndü tekrardan.
"sessiz ol. şimdi bir bahane uydurup birlikte bir yere gideceğiz. tamam mı?"
jeongguk meraklandı ve onu onayladı. taehyung telefonuna baktı.
"aaa, annem. telefonum sessizde kalmış."
telefonu eline aldı ve sanki gelen bir aramayı cevaplıyormuş gibi yaparak telefonu kulağına götürdü.
"aa, öyle mi anneciğim?"
"taehyung numara yapma."
taehyung şaşkınca yoongi hyunguna baktı. yoongi göz devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•°remember, you are mine with all your soul°• ¡taegguk!
Fiksi Penggemarth:"yalnız hatırla bebeğim. zaten tüm ruhumla benimsin." •texting/düz yazı/instagram -kutsaltaekookaskina 🎨