"Onu kendime âşık edeceğim."
~"Tanrım, Jimin! Ne demek başkanlık seçimlerine katıldım?! Hem de Yoongi'nin inadına mı? Delirdin mi sen?!" Jimin Taehyung'un bir saattir söylenmesine bir kez daha oflayarak başını sırasına gömdü. "Bana bir baksana sen!" Arkadaşı Jimin'i sarsmaya başladı.
Jimin daha fazla dayanamayarak doğruldu. "Ne var Taehyung? Tanrı aşkına daha kaç saat söylenip duracaksın acaba?!" Bakışları yan sırada oturmuş telefonuyla ilgilenen Jungkook'u bulmuştu. "Sen de şu sevgiline bir şey desene be, Alfa bozuntusu!"
"Üzgünüm dostum ama Taehyung eğer bu duruma müdahale edersem, gece benimle-"
"Gerizekâlı neden detaylı açıklama yapıyorsun?!" Jimin sinirle beyaz olanın sözünü kesmişti.
"E sen istemedin mi?"
"Taehyung?"
"Efendim?"
"Sen bu çocuğu bırak Bogum'a git. Ciddiyim bak-"
"Kim kime gidiyormuş lan yerden bitme?" Jungkook duyduklarıyla elindeki telefonu sertçe sıraya bırakarak ayaklanmıştı.
"Sen o elindeki telefonla Taehyung'a göre daha fazla ilgileniyorsun Jungkook-sshi! Eh, Taehyung da ilgisizlikten nefret ettiğine göre bize ne yapmak düşüyor? Onunla senden daha fazla ilgilenen Bogum'a-"
"Ben seni varya-"
"Ne oldu lan?! Hadi, hadi vursana. Zaten bir sinirlenince hemen şiddete başvuruyorsunuz. Hepiniz aynı değil misiniz be?!"
"Eh, yeter ama! Siz ikiniz hemen kesin şunu! Sevgili, arkadaş falan dinlemem basar giderim!" Taehyung en sonunda dayanamayarak nerdeyse birbirinin üzerine atlayacak olan ikiliyi ayırdı. "Şimdi sakin sakin oturuyoruz ve konuşuyoruz, tamam mı?" İkisi de pek istemese bile Taehyung çoktan onları oturtmuştu. "Evet Jimin. Şimdi her şeyi bana baştan aşağı anlat."
"Bu seçimlere aslında Yoongi'nin inadıyla girmedim Tae. Ama o girdiği için girdim, orası kesin. Çünkü düşünsenize, Yoongi okul başkanı olduğu zaman Alfalar eskisinden çok daha rahat olacaklar ve Omegalara daha fazla zorlalık yapacaklar. Onları bu şekilde zor zaptediyorum ama eğer başkan ben olursam kesinlikle beni dinlemek zorunda kalırlar. Şu an ki başkan Namjoon hyung bile Alfa olduğu halde Yoongi yüzünden okuldaki Alfaları zaptetmekte zorlanıyor."
"Jimin Namjoon hyung zorlanıyorsa sen daha da zorlanırsın. Seni dinlemezler bile."
"Hayır!" Sesi yükselmişti istemsizce. Bu ihtimali düşündükçe tedirginlik bütün vücudunu ele geçirmeye başlıyordu. Sanki sesini yükseltince bu ihtimal azalıyor gibi hissediyordu. "Böyle bir şey olmayacak. Beni dinleyecekler, dinlemek zorundalar."
"Hey bücür, Tae haklı." Jimin'in kaşları çatılarak Jungkook'a döndü. "Bana öyle bakma. Düşündüğünün aksine korkutucu falan olmuyorsun."
"Ah, cidden..." Mırıldanarak başını tekrardan sırasına koydu. "Ne yapacağım ben?"
"Sonunda anlayabildin!" Taehyung arkadaşının başını zorla sıradan kaldırırken devam etti. "Ayrıca bunun şimdi aklına geliyor olması ayrı bir ironi dostum. O anda ne düşünüyordun?!"
"O Min Yoongi denen şerefsizi yeneceğimi elbette!"
"Peki bunu nasıl yapmayı düşünüyorsun akıllı?"
Jimin'in dudakları büzüldü. "İşte onu ben de bilmiyorum..." Dirseklerini sıranın üzerine koyarken çenesini de ellerine yasladı. "Tanrım ben ne yapacağım? Okulun çoğunluğu Omega olsa bile hepsi benim tarafımda bile değil! Hepsi o Min Lanet Yoongi yüzünden! Kadın erkek farketmeksizin çoğu Omega'yı etkiliyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Boss | Yoonmin ✔
Fanfiction-Omegaverse- Min Yoongi, kendisini herkesten üstün gören, Omegaların sadece aptal birer varlık olduğunu düşünen bir Alfaydı. Park Jimin ise asıl ölmesi gerekenlerin aptal Alfalar olduğunu savunan, her zaman Omegaları koruyan ve destekleyen bir Omeg...