1.5

5.8K 522 355
                                    

"Evet diyorum, Taehyung? Nesini anlamıyorsun acaba?!"

"Oğlum iyi misin sen?" dedi Taehyung en yakın arkadaşına. "Sanki her gün Min Yoongi'yle aranızda bir şeyler oluyor!"

"Biraz daha abart istersen..." Saçlarını sarıya boyatan Omega gözlerini devirdi. "Aramızdaki anlaşmazlıkları bitirdik işte. Artık birbirimizle uğraşmayacağız. Yani, tabiri caizse 'düşman' değiliz."

"Vay be..." dedi Jungkook Jimin'in arkasında bir yere bakarken. "Şu an baya da 'düşman' değilsiniz gerçekten."

Jimin kaşlarını çatarak Alfanın baktığı yere bakmak için arkasına döndüğünde gördükleri ile gözlerini kocaman açtı. "Yah, Min Yoongi!" Sinirle ayağa kalkarak okul binasına astırdığı devasa afişe büyük bir gururla bakan Yoongi'nin karşısına dikildi dikkatini çekmek adına. "Sen ne yaptığını zannediyorsun?!"

Yoongi afallayarak karşısındaki Omegayı izledi bir süre. Hemen ardından, "Ne yapıyormuşum ki? Başkanlık seçmeleri için afiş yaptırdım-"

"Hani seçmelerden geri çekilecektin?"

Alfanın gözleri kocaman oldu inanamayarak. "Hayır Jimin! Ben sana geri çekileceğimi söylemedim! Asıl sen bana geri çekileceğini söylemiştin fakat görüyorum ki bugün koridorda kendi afişlerini dağıtıyordun?"

"Ama ben geri çekileceğimi söylemedim be! Yalan söyleme hemen."

"Ne yalanı Jimin?! Bana dedin ki, 'Eğer sen çekilirsen, ben de çekilirim Yoongi.' Yoongi dedin bana Yoongi! Nasıl unutmamı bekliyorsun ki?!"

"Of..." Derin bir nefes alarak işaret parmağını Alfaya doğrulttu. "Tamam Min Yoongi, bunu sen istedin! Madem sen seçmelerden geri çekilmiyorsun, bu durumda ben de geri çekilmiyorum! Yaktım oğlum seni! Görürsün o Okul Başkanlığı benim olacak."

"Meydan okuma kabul edildi Park Jimin!" dedi Yoongi de kaşlarını çatarken. "Ama şunu söylemeliyim ki, eğer ben kazanırsam istediğimi yapacaksın."

Omeganın tek kaşı havaya kalkarken Yoongi'nin ne demek istediğini anlamaya çalışıyordu. "Ne diyorsun lan?"

"Diyorum ki..." Birkaç adım yaklaşarak Omeganın dibine girdi. "Eğer ben kazanırsam senden istediğimi yerine getireceksin."

"Ya ben kazanırsam?" dedi Omega, Yoongi'nin kokusunu içine çekmemeye çalışırken. "Ya ben kazanırsam sen ne yapacaksın Alfa?"

Beyaz olan nefesini Jimin'in yüzüne üfledi geri çekildiği sırada. "Aynı şey benim için de geçerli. Eğer sen kazanırsan ben de senin bir isteğini yerine getireceğim."

Jimin sırıttı alayla ve başını aşağı yukarı salladı. "Anlaştık." Alfanın yanından geçip gideceği sırada, Yoongi Jimin'i kolundan kavrayarak durdurdu ve kulağına eğildi.

"Sarı yakışmış." Jimin gözlerini kırpıştırarak kendisinden uzaklaşan bedenin arkasından baktı bir süre.

"Ulan ne başkanlık seçimiymiş amına koyayım?" dedi Taehyung inanamazca. "Yedi bitirdi bizi haftalarca resmen." (Recai skecini izleyen bilir DNAKFJPAFLAJDKWIFKWMFUOWBEKWBFKEHRKWBDKWN)

Jungkook sevgilisinin tepkisine kahkaha atarak karşılık verirken kendilerine yaklaşan Jimin'le uğraşmayı da ihmal etmedi. "Lan bücür ne oldu?" dedikten sonra bir kez daha yüksek sesle kahkaha attı. "Siz işleri baya ilerletmişsiniz bakıyorum da? Utanmasanız bütün okulun gözü önünde se-"

Jimin'in gözleri kocaman olurken kızarmış yanaklarıyla Jungkook'un bacağına sert bir tekme attı. "Lan aptal Jungkook! Ne akakası var?!"

Beyaz Alfa omuz silkti. "Onu da bilemeyeceğim artık..." dedikten sonra bakışları Yoongi'nin yaptırdığı devasa boyuttaki afişi buldu. "Gören de Kore Başkanlığı için yaptırdı sanır babasını satayım!"

Real Boss | Yoonmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin