"Hi~! Ne dedi, ne dedi!"
"Daha kaç kere anlatacağım gerizekâlı!" Sahte bir öksürükten sonra devam etti. "O aptal oyunlarından birini oynamaya falan da kalkma. Şimdi, çekil önümden aptal Omega, dedi." O anları tekrar hatırlamasıyla sinirle kendini yatağına attı ve debelenmeye başladı. "Aptal herif! Aptal herif!"
"Hah!" Jungkook alayla mırıldandı. "Senin yapacağın işten de ancak bu çıkardı zaten! Sevgilimin tüm planı boşa gitti, aptal!"
"Ya Kook~!" Taehyung şirince Jungkook'un boynuna doladı kollarını. "Yerim ama seni~"
Jungkook hınzırca sırıttı."Akşam yersin bebeğim~"
"Lan gerzekler!" Jimin hışımla uzandığı yatağından doğrularak ayağındaki terliği ikisinin tam ortasına fırlattı. "Sizi daha kaç kere uyaracağım ben?!"
"Tamam Jimin anladık sevgilin yok..." Taehyung mırıldanarak arkadaşının attığı terliği alarak kendisine geri fırlattı. "Ulan bizim ne suçumuz var peki?!"
"Yapmayın söyle vıcıklı vıcıklı şeyleri gözümün önünde siz de! Ben hergün bu görüntülere maruz kalmak zorunda mıyım be?!"
"Gel aşkım odamıza gidelim biz. Kıskanıyor kendisi bizi." Jungkook Taehyung'u kucağına aldığında Jimin'e döndü. "Sen de ağla bücür!" Dedikten sonra hızla odadan dışarı çıktılar.
"Gerzek herif!" Sinirle yatağına oturdu tekrardan. "Of ne yapacağım ben..." Elini saçlarına atarak karıştırdı. "Zaten sen de bir işe yaramadın be!" Kendini yatağın yumuşak yüzeyine bırakırken tavanla bakıştı bir süre. "Başka bir şeyler yapmam gerek, başka bir şeyler!" Tombul elini yumruk atarak havaya savurdu. "O aptala göstermeliyim! Ama nasıl..?"
Bir süre tavanla bakıştıktan sonra konuştu. "Acaba kozları mı kullansaydım ya? İyi de elimde ne kozu var? En iyisi ifşalarını paylaşmakla tehdit edeyim, evet!" Dedi sinsice kahkaha atarken. "Yaktım seni Min Yoongi!" Eline telefonu alarak kakaotalk'a girdi ve Taehyung'un ona gönderdiği klasöre tıkladı.
"Min Yoongi'nin İfşaları..." Mırıldanarak klasörü incelerken kaşları çatıldı. "Lan bunlar nasıl ifşa?! Ben bunları 2 saat uğraşıp çekemem aptal Taehyung!" Sinirle telefonu yanına bıraktı ve havaya tekmeler savurmaya başladı.
Derken telefonuna bir bildirim gelmişti.
Bilinmeyen numara:
Hey
Min Yoongi'nin ifşalarını arıyor gibi görünüyorsun?
Taehyung?
Seni gerzek herif attığın bu klasörde ifşanın 'i' si bile yoktu!
Bilinmeyen numara:Yanlış tahmin
Hem sen boşver benim kim olduğumu
Fotoğrafları istiyor musun, istemiyor musun?
Tamam gönder gelsinBilinmeyen numara:
*Görüntü*
*Görüntü*
*Görüntü*
*Görüntü*
*Görüntü*
OHA DJWHFKWBFKSBFKBDJFNDKFNDMD
ISICEMFBSKXBKSBDKEHFISBFJJD
Bilinmeyen numara:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Boss | Yoonmin ✔
Fanfiction-Omegaverse- Min Yoongi, kendisini herkesten üstün gören, Omegaların sadece aptal birer varlık olduğunu düşünen bir Alfaydı. Park Jimin ise asıl ölmesi gerekenlerin aptal Alfalar olduğunu savunan, her zaman Omegaları koruyan ve destekleyen bir Omeg...